به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

استقلال 0 – سایپا 0؛ دهمین تساوی آبی خوزستان

استقلال 0 – سایپا 0؛ دهمین تساوی آبی خوزستان

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
شنبه 26 فروردین 96 – ساعت: 18
استقلال خوزستان 0 – سایپا تهران 0
داور: علیرضا فغانی
کمک داوران: علی اکیر نوری و مرتضی کاظمیان
اخطار: بوگدان میلیچ
تماشاگر: سیصد نفر

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، پیمان شیرزادی، عقیل کعبی، حسین بازیاری، فرزاد جعفری، فرشاد سالاروند، حسن بهرامی (63- مهدی مؤمنی)، سلمان بحرانی، مهدی زبیدی (65- آرش افشین)، حسن بیت‌سعید و آلویس نانگ (73- مصطفی قنبری)
سرمربی: سیروس پورموسوی

سایپا تهران: حامد لک، سعید لطفی، سیامک کورشی، سجاد مشکل‌پور، حامد شیری، عزت‌الله پورقاز، روزبه شاه علیدوست، علی قلی‌زاده (73- رضا جعفری)، مهدی ترابی (2+90- علی زینالی)، بوگدان میلیچ و محمدرضا خلعتبری (70- ایوب کلانتری)
سرمربی: حسین فرکی

خلاصه بازی
تیم فوتبال استقلال خوزستان در یک بازی خانگی مقابل سایپا تهران به تساوی بدون گل رضایت داد.

اندک تماشاگرای که در هوای گرم و آلوده‌ی اهواز به ورزشگاه غدیر رفته بودند، در نیمه اول شاهد یک بازی سرد و کسل کننده از سوی بازیکنان استقلال و سایپا بودند و مردان دوتیم پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند.

استقلال خوزستان در غیاب طیبی و علایی از وجود بازیاری به‌عنوان زوج کعبی در قلب خط دفاعی استفاده می‌کرد و فرزاد جعفری در سمت راست خط دفاعی جایگزین دانیال ماهینی مصدوم شده بود. نیمکت نشینی افشین و مؤمنی از نکات دیگر ترکیب آبی‌پوشان بود و مثلث تهاجمی این تیم را زبیدی، بیت‌سعید و نانگ تشکیل می‌دادند.

تیم سایپا تهران هم که وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی نداشت، نیمه اول را با احتیاط ظاهر شد و همانند میزبان توفیقی در خلق موقعیت‌های خطرناک و دیدنی در این نیمه نداشت. شوت دقیقه 40 مهدی ترابی تنها موقعیت قابل ذکر سایپا در وقت نخست بود که توسط شیخ‌ویسی مهار شد. در سمت مقابل هم بازیکنان استقلال دوبار به سمت دروازه حامد لک ضربه زدند اما ضربات بحرانی و بیت‌سعید راهی به دروازه سایپا نیافت و نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

وضعیت بازی در نیمه دوم بهتر شد و بازیکنان استقلال و سایپا با طراحی حملاتی در پی رقم زدن گل پیروزی در این مسابقه بودند. پس از اینکه بازیکنان استقلال خوزستان در دو سه صحنه شوتزنی از راه دور را امتحان کردند، تیم سایپا در دقیقه 60 صاحب یک فرصت تک‌به‌تک شد اما خروج مناسب وحید شیخ‌ویسی اجازه گلزنی به عزت‌الله پورقاز نداد و این فرصت توسط شیخ‌ویسی مهار شد.

شوت زمینی و محکم بیت‌سعید در دقیقه 68 اولین خطر جدی استقلالی‌ها در این نیمه بود که با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت. سایپایی‌ها در دقیقه 76 صاحب یک موقعیت تک‌به‌تک دیگر شدند اما باز هم خروج مناسب وحید شیخ‌ویسی مانع از گلزنی نارنجی پوشان سایپا شد و این بار فرصت را از رضا جعفری گرفت.

در ادامه این نیمه، حسن بیت‌سعید پس از یک فرار سریع درون محوطه جریمه سایپا سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. متعاقب این صحنه یاران تیم میهمان دوبار به سمت دروازه استقلال شوتزنی کردند که شیخ‌ویسی در مقابل این ضربات جاگیری‌های خوبی داشت تا کماکان چهره برتر میدان باشد.

ضربه پای چپ حسن بیت‌سعید در دقیقه 87 خطر بعدی تیم استقلال خوزستان را شکل داد که از کنار دروازه حریف به بیرون رفت و دقیقه 89 شوت راه دور حامد شیری هافبک سایپا راهی خارج شد تا این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل تمام شود.

در حاشیه
* تماشای بازی رایگان اعلام شده بود اما استقبال زیادی از این دیدار صورت نگرفت.
* نعیم سعداوی، ماتیاس چاگو، محمد اهل‌شاخه و رحیم زهیوی از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.
* قبل از شروع مسابقه یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد.
* تعدادی از هواداران تیم استقلال اهواز که به دسته دوم سقوط کرده است، با همراه داشتن بنرهایی با عنوان استقلال اهواز ریشه در قلب مردم دارد نسبت به وضعیت این تیم ابراز ناراحتی کردند.
* از سوی بلندگوی استادیوم غدیر اهواز تعداد حاضران در ورزشگاه سیصد نفر اعلام شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
4
مهدی مومنی واقعا رو اعصابه،نمیدونم چرا انقد بد تو اهواز بازی میکنن
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
4
ی بازی بی کیفیت درحد محلات هم نبودن انگار همه کوهنوردی بودن
سیدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
5
از فولاد خسته شدیم ایندفعه نوبت استقلال صنعتیه چن بازیه بد بازی میکنن
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
3
استقلال خوزستان تا پول نداشت بهتر بازی میکرد وقتی پولدار شدند همه اش شده مساوی یا باخت -البته تیمهای خوزستانی فولاد و استقلال و نفت ضعف سر مربی دارند باید و باید حتما مربی خارجی سطح بالا بیاورند واز گدابازی دست بردارند مگر ما چیزی از استانهای دبگر کمتر داریم مگر استقلال و پیروزی تهران ، تراکتور ، سپاهان و ... چه دارند که میلیاردی خرج می کنند. ( البته آنها یک چیز دارند عرضه و مدیریت دارند که ما نداریم.
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
3
استقلال خوزستان خیلی بی انگیزه شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
1
اقایون محترم برید شانس بیارید امسال هیچ تیمی از استان به لیگ 1 نره بعد درباره بازی نظر بدید هر 3 تیم استان مربی های متوسطی دارند به همین لحاظ خوب بسته نشدند انشالله فصل بعد با مربی های قوی تر
بی خیال امسال بشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها