به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

علوی: هواداران فولاد باید پشت تیم باشند

علوی: تیم فولاد در حال پیشرفت است

خوزستان اسپورت- بازیکن سابق فولادخوزستان معتقد است فشار و هجمه‌هایی که اکنون روی سعداوی است، باعث بهم خوردن آرامش او و ضربه به تیم و باشگاه می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص وضعیت فولاد در فصل جاری مسابقات، اظهار کرد: روز گذشته بازی فولاد برابر نفت تهران را از نزدیک دیدم. فولاد موقعیت‌های بسیاری به دست آورد و نسبت به حریف خود سرتر بود. واقعا با توجه به داشته‌هایی که سعداوی دارد و همچنین بسته بودن دست او از نظر بازیکن، چنین تیمی جای افتخار است و به نظرم فولاد در حال پیشرفت است.

وی عنوان کرد: به نظرم عملکرد فولاد با توجه به داشته‌هایش بسیار خوب بوده است و نباید فراموش کنیم که استقلال خوزستان سال‌ها پیش همراه با عبدالله ویسی در آستانه سقوط به لیگ یک بود ولی با حمایتی که مسوولان و مدیران باشگاه از او داشتند، توانست سال پیش تیم را قهرمان ایران کند. ویسی این قهرمانی را به واسطه جوان‌گرایی که انجام داده بود به دست آورد، پس اکنون هم مربی جوانی چون سعداوی نیاز به حمایت و اعتماد دارد.

مدافع سابق تیم‌ملی فوتبال ایران اظهار کرد: سعداوی وضعیتی چون ویسی دارد و باید بگذارند که کارش را راحت و در آرامش انجام دهد و همچنین به او اعتماد کنند. تمام بازیکنان فعلی فولاد جوان هستند و نیاز به تجربه و کار بیشتر دارند. باید همانطور که به مربی خارجی بها و فرصت می‌دهیم، زمانی که از مربیان بومی استان هم استفاده می‌کنیم این حق را برای‌شان قائل باشیم و به آن‌ها فرصت دهیم، ضمن این‌که باید حمایت را هم در دستور کار خودمان قرار دهیم.

وی گفت: فشار و هجمه‌هایی که اکنون روی سعداوی وجود دارد، باعث می‌شود آرامش وی بهم بخورد و نتواند تمرکز لازم را برای اجرای تفکرات فنی خود داشته باشد. چنین شرایطی در نتیجه‌گیری و عدم آرامش بازیکنان تاثیر می‌گذارد و باعث ضربه زدن به تیم و باشگاه می‌شود. مسوولان فولاد باید آرامش را به سعداوی و تیم برگردانند و با شناختی که من از آقای اژدری‌زاده، مدیرعامل باشگاه فولاد دارم، می‌دانم که وی چنین کاری را انجام خواهد داد.

علوی خاطرنشان‌کرد: امسال برای سعداوی سال کاشت بود و مطمئن باشید در سال‌های بعد او به مرحله برداشت خواهد رسید ولی اکنون اعتماد به او مهم است که باید صورت بگیرد و نباید به خاطر اهداف شخصی، مهره‌هایی چون سعداوی را بسوزانیم.
 
وی بیان کرد: هواداران فولاد نشان داده‌اند که همیشه از تیم حمایت کرده‌اند و امیدوارم در هفته‌های باقی‌مانده نیز پشت تیم باشند و تیم را تنها نگذارند. به هر حال وقتی یک مربی دستش از بازیکن خالی است، این‌که نتواند روند ثابتی در پیش بگیرد، امری کاملا طبیعی است و فقط باید صبر پیشه کرد تا نتیجه‌گیری در سال‌های بعد حاصل شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
8
سعداوی که سهله اگر خوزه مورینیو سرمربی فولاد بشه با حضور اژدری نتیجه نمیگیره مشکل فولاد باید از ریشه حل بشه
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
6
اگر بازیکن با تعصبی مثل کاپیتان علی بداوی این حرفها رو میزد قبول میکردم چون از روی دلسوزی و تعصب به فولاد حرف میزنه ولی اقای علوی با احترامی که برات قائلم شما فقط دنبال منافع خودت هستی. زمانی که بازیکن بودی فولاد مطرحت کرد به تیم ملی رسوندت ولی سالی گه بودجه کم شد به فولاد پشت کردی الانم دنبال راهی هستی بیای تو کادر فنی فولاد و اصلا نمیتونم حرفاتو قبول کنم چون هیچوقت دلسوز فولاد نبودی و فقط منافع شخصی واست مهم بود و هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
5
وقتی سیاست گذاری مدیریت باشگاه رتبه هشتم جدوله هوادار چکار میتونه بکنه یعنی هوادار با تشویق کردن میتونه تیمو قهرمان کنه؟ اقای علوی چرا خودتو گول میزنی؟
ملاشیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
1
6
باید ازنعیم حمایت کنیم بخدا کسی غیر از او نمیتونه شرایط فعلی رو تغییر بده ما داریم خودمون روگول میزینم و بجای اعتراض به اژدری به سعداوی اعتراض میکنیم
سعداوی تا اخر حمایتت می کنیم
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
2
5
مشکل فولاد سعداوی نیست، اژدری و باندش نمی خوان فولاد موفق بشه ،هواداران فولاد خواستار برکناری اژدری و استخدام یک مدیر کاربلد و دلسوز هستن ،مدیری که بی تفاوت نباشه ،کارشکنی نکنه ، یک مدیر واقعی زنه یک مدیر قلابی مثل اژدری
دولنگی مفتخور
|
United States of America
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
5
سعداوی گفت بزودی شفافسازی میکنه کی لیگ سال اینده تمام رتبها رو ازدست دادیم لااقل پشت پرده رو اشکار کن
فوادی
|
United States of America
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
4
در اینکه باید از تیم فولاد حمایت کرد که شکی نیست ولی شما هم اخیرا" خیلی از سرمربی فولاد تعریف و تمجید و حمایت می کنی و دلیلش مشخص نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
2
2
اقای علوی باید بدونه این فولاد نه استقلال خوزستان امکانات فولاد و جوجه اش خیلی بیشتر از اس خوزستان بعدشم ویسی تو اول سال با صبای قم سهمیه ی اسیا گرفت تو دو سال اولم با اس خوزستان بازیکنان غیر بومی و مسن داشت و تازه وارد لیگ برتر شده بود یه تیم با شخصیت پایین که فقط هدفش حفظ شدن در لیگ بود سال سوم با بازیکنان جوانان خوزستان تو اول تجربه لیگ برتری قهرمان شدن با کمترین بودجه در حالی که فولاد هم جودجه ی بهتری داره هم بازیکنان جوان که بهشون بازی نمیده به اضافه ی بازیکنان باتجربه با اون همه بازیکن پایه باید قبول کنیم سعداوی در حد نام بزرگ فولاد نتیجه نگرفته و فولاد موش ازمایشگاهی نیست تا تجربه کسب کنه مطمئنم هر مربی جای ایشون بود فولاد الان حداقل چهارم بود تیم فولاد نیم فصل دوم فقط یه برد داشته روند فولاد نزولی بوده در حالی که استقلال تهران بازیکنان جوان تری داره و روند صعودی داشته مربی اشم کم تجربه ست پس سعداوای باید بدونه امسال پایان کارش تو فولاد امیدوارم یه مربی باتجربه رو فولاد جذب کنه به امید موفقت فولاد و فولادی.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
1
0
عزیز من برادر من دوست عزیز نمی دونم چطور بگم!آقای علوی اصلا بحث سعداوی نیست و هجمه ها هم از طرف هواداران نیست همان کسی که شما از او شناخت دارید اژدری زاده با نعیم مشکل داره و خواهان همکاری با ایشان نیست.در مورد بکار گیری بازیکنان جوان در تیم باید گفت ترکیب باید متعادل باشد و تیم بدون بازیکنان کلیدی مثل مهاجم و هافبک خارجی و بازیکنان داخلی با تجربه نتیجه نخواهد گرفت
مدرس خیابانی اهمیت به فولاد نداده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها