به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورکیانی: باید به طیبی تذکر کتبی می‌دادند

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: در حالیکه تیم در قطر بود رای محرومیت محمد طیبی اعلام شد و این بازیکن در بازی با لخویا روحیه‌ خوبی نداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی پورکیانی در مورد رای محرومیت محمد طیبی به خاطر اتفاقات بازی با پرسپولیس، گفت: ضمن احترام به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته انضباطی باید بگویم محمد طیبی یکی از مود‌ب‌ترین و با انضباط‌ترین بازیکنان لیگ است که شخصیت خاصی دارد. در روزی که ما در دوحه قطر به عنوان نماینده ایران مقابل لخویا بازی داشتیم کمیته انضباطی رای محرومیت طیبی را اعلام می‌کند. او از بازیکنان با تجربه تیم‌مان است که حضور در آسیا هم به تیم و هم به بازیکنان جوان کمک می‌کند. اعلام این رای نه تنها به ما کمک نکرد بلکه باعث تضعیف روحیه این بازیکن شد.

وی افزود: یادمان نرود استقلال خوزستان در خارج از کشور نماینده فوتبال ایران است. طیبی بازیکن بد دهنی نیست. بر فرض او مصاحبه‌ای هم کرده باشد. با این بازیکن هم باید مثل سایرین برخورد می‌شد و در اولین برخورد به او تذکر کتبی می‌دادند. هیچکسی به ما برای پرداخت پول بازیکنان کمک نکرد و مشکلات مالی فراوانی داریم. اگر قرار بود طیبی محروم شود یک هفته بعد از بازی این کار را می‌کردند. بازی 19 اسفند برگزار شده و حالا رای را اعلام کردند آن هم رایی که می‌توانست تذکر کتبی باشد. 

پورکیانی ادامه داد: در روزی که منتظر بودیم طیبی به تیم ملی دعوت شود این بازیکن را محروم می‌کنند. مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به صورت فشرده برگزار می‌شود و اکثر بازیکنان ما جوان هستند. ای کاش محرومیت طیبی به شیوه‌ای دیگر اعمال می‌شد. او مستحق یک جلسه محرومیت نبود و باید با یک تذکر مشکل را حل می‌کردند. ابوالفضل اعلایی در بازی با سیاه‌جامگان به حق اخراج شد و ما طیبی را هم به دلیل محرومیتی که خیلی دیر اعلام شده در  اختیار نداریم. امیدوارم مسئولان نگاه ویژه‌ای به تیم‌های شهرستانی داشته باشند که البته اینطور هم هست. بازیکن با اخلاقی مثل طیبی را به جای اینکه به تیم ملی دعوت کنند با محرومیت روبرو کردند. او را سال‌ها است که می‌شناسم و می‌دانم که اصلا بازیکنی نیست که بد حرف بزند. همه ما مقابل قانون سر تعظیم فرود می‌آوریم در این شرایط فدراسیون و سازمان لیگ کمک کنند تا مطالبات بازیکنانمان را پرداخت کنیم در جایی که تنبیه هست باید تشویق هم باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
3
سایپا هر جور شده باید تو لیگ بمونه دیگه.
زور اینا هم به تیم ها خوزستانی رسیده.
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
1
مطمئن باشید سازمان لیگ اس خوزستان رو از خودش نمیدونه واصلا هم دوس نداره که تو لیگ اسیا نتیجه بگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها