به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

فکری: نباید با اعتبار 20 ساله من بازی شود

فکری: نباید با اعتبار ۲۰ ساله من بازی شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: 20 سال است در سطح اول فوتبال ایران سالم کار کرده‌ام و نباید بی‌مورد به بازیکنی یا تیمی اتهامی زده شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری در گفت‌وگو با فارس در مورد شرایط تیم نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه در این هفته اتفاقی افتاد که اصلا مناسب نبود. اینکه گفته شود گل‌هایی که دروازه‌بان تیم راه‌آهن در بازی با ما خورده؛ مشکوک است، رفتاری پسندیده و ورزشی نیست. نباید خیلی راحت با آبروی دیگران بازی کنیم و همه چیز را زیر سؤال ببریم. من از تیم آنالیزم خواسته‌ام مهارهای خوبی که دروازه‌بان راه‌آهن با نفت مسجد سلیمان داشته را هم مشخص کنند.

وی افزود: 20 سال است در سطح اول فوتبال ایران سالم کار کرده‌ام. این وصله‌ها و تهمت‌ها به من نمی‌چسبد. همه من را در فوتبال می‌شناسند. اگر قصد دارند پاس رونالدینیویی بدهند و حواس‌ها را از سایر اتفاقاتی که در برخی تیم‌ها می‌افتد پرت کند نباید ما را زیر سؤال ببرند. بحث‌هایی مثل تبانی، داوری، دوپینگ، جادوگری در هفته‌های آخر باید به دقت و موشکافانه بررسی شود و اگر واقعا سند و مدرکی وجود دارد آن را ارائه کنند. نه آنکه تمرکز من و تیمم را به هم بریزند. 

فکری تصریح کرد: وقتی گفته می‌شود گلر تیم راه‌آهن گل‌های مشکوکی خورده باید مشخص شود چه کسی با او تماس گرفته تا چنین کاری انجام دهد. البته من به این مسئله اعتقادی ندارم و می‌گویم نباید آبروی یک بازیکن برده شود اما وقتی به صراحت می‌گویند این دروازه‌بان راحت گل خورده و سرمربی تیم راه‌آهن هم حاضر به صحبت نیست باید مشخص شود چه کسی با گلر راه‌آهن تماس گرفته؟ آیا من سرمربی یا مدیرعامل باشگاه نفت چنین کاری کرده‌ایم؟ از این مسئله بسیار عصبانی‌ام زیرا همه می‌دانند که من سالم و پاک کار می‌کنم. اگر بر فرض بحث تبانی است باید مشخص شود طرف دوم تبانی چه کسی است  و اگر هم بحث این است که این بازیکن مشکلاتی با باشگاه راه‌آهن دارد و قصد انتقام‌گیری داشته باید مشخص شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به ایجاد ابهام در مورد پیروزی‌اش مقابل راه‌آهن گفت: متاسفم که چنین مسائلی مطرح می‌شود. تیم راه‌آهن اکنون در خطر سقوط به لیگ دوم است. مگر می‌شود بازیکن این تیم بخواهد تبانی کند؟ شما به بازیکن تیم در خطر سقوط 100 میلیون تومان هم بدهید حاضر نیست که تبانی کند زیرا در صورت سقوط تیمش این بازیکنان هستند که ضرر می‌کنند. شاید تبانی در مورد تیم‌هایی ک در خطر سقوط یا شانس قهرمانی نیستند را بتوان به نوعی قبول کرد اما تیمی که در خطر سقوط است چنین کاری نمی‌کند. من خودم از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواهم در هفته‌های پایانی در مورد تمام این مسائل که مطرح است موشکافانه و سخت‌گیرانه اقدام شود.

فکری در مورد اینکه نفت مسجدسلیمان ابقایش در لیگ یک قطعی شده، گفت: نه هنوز 9 امتیاز دیگر در لیگ باقی مانده است و فاصله ما با تیم فجر سپاسی 5 امتیاز است. برای اینکه خیال‌مان راحت باشد باید بازی این هفته را هم ببریم. نبرد در ته جدول بسیار حساس است و چند تیم برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند. 

وی در مورد اینکه فصل آینده با تیم نفت مسجدسیلمان همکاری خواهد کرد یا خیر اظهار داشت:تمام تمرکزم روی سه دیدار پایانی است. حتی پیشنهاداتی از تیم لیگ یکی هم داشته‌ام اما نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم تا نگویند بازارگرمی می‌کند اما از مسئولان مربوطه می‌خواهم همه چیز را به دقت و موشکافانه در هفته‌های پایانی بررسی کنند.در دیدار راه‌آهن و پارس جنوبی حرف‌هایی مطرح شد که بعد گفته شد منظورمان با شخص دیگری بوده است. نباید اینگونه با آبروی افراد بازی شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
شهنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
2
2
هرکس تواستادیوم بود به اون گلها شک میکرد.
افشین کهیش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
1
3
اقای شهنی من که بازی رو ندیدم ولی نفت اکثر برداش با سه گل زده .
لطفا جو سازی نکن بخاطر فامیلت حافظی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
0
این وصله ها با حاج محمود نمی چسبه. در جواب آقای شهنی.
شما داری میسوزی که فامیلت آقای حافظی دیگه حق نداره سرمربی تیم ما بشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها