به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

میثاقیان: شانس کسب پیروزی را داشتیم

میثاقیان: شانس کسب پیروزی را داشتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان، گفت: شانس کسب پیروزی در آبادان را داشتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، اکبر میثاقیان در نشست خبری بعد از بازی مقابل صنعت نفت در مورد تساوی یک بر یک تیمش، گفت: همه می‌دانید بازی‌ تیم‌های پائین جدولی بسیار سخت است. صنعت نفت شانس بیشتری نسبت به ما برای بقا دارد. واقعا این هواداران دوست داشتنی هستند. دلم برای این هواداران تنگ شده بود. شانس کسب پیروزی داشتیم.

وی افزود: بعد از اینکه بازیکن صنعت نفت پنالتی را از دست داد به بازیکنان در رختکن گفتم می‌توانیم برنده شویم. به آنها گفتم همیشه گل زدیم و بعد گل خوردیم این اولین بازی در پنج مسابقه اخیر بود که گل خوردیم. خدا را شکر بازی با تساوی به پایان رسید. باید تلاش کنیم در مسابقات بعدی برنده شویم تا تیم را در لیگ حفظ کنیم. صنعت نفت تیم بزرگی است این تیم با توجه به اینکه تازه به لیگ برتر بازگشته در سال اول فعالیت خود متحمل فشار شد.

سرمربی سیاه‌جامگان  در ادامه خاطرنشان کرد: این تیم قبل از اینکه به سیاه‌جامگان بیایم در مسابقات پیاپی متحمل شکست شده بود. مجبوریم اول به دنبال کسب یک امتیاز باشم و سپس به پیروزی فکر کنم. در آبادان و این گرما و با حضور این هواداران اگر بخواهیم برای برد به میدان بیاییم کارمان خیلی سخت می‌شود.

میثاقیان در مورد اینکه آیا تیم را در جدول حفظ می‌کند، اظهار داشت: روز اولی که آمد شانس بقای سیاه‌جامگان یک درصد بود. الان شانس ماندنمان نود در صد شده است. انشاءالله که به حق امام رضا تیم را حفظ می‌کنیم. کاری به تیم‌های دیگر نداریم. سه بازی داریم و باید در دو بازی برنده شویم. انشاءالله این اتفاق می‌افتد و تیم را بالا می‌آوریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حویزاوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
اگر کریمی همشهریت گند نمیزد تو مساوی هم نمیکردی چه برسه برد بیاری
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها