به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

عوده‌پور: اگر پنالتی گل می‌شد چهار گل می‌زدیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اگر ضربه پنالتی‌مان را از دست نمی‌دادیم ۴-۳ گل به سیاه جامگان می‌زدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حکیم عوده‌پور پس از تساوی یک بر یک نفت آبادان مقابل سیاه جامگان به جای فیروز کریمی به نشست خبری آمد و اظهار داشت: بدشانسی آوردیم و می‌خواستیم مردم شهرمان را خوشحال کنیم و شرایط تیم ما همین است. اگر بازی را دیده باشید نیمه اول شرایط بازی ما بهتر بود و نیمه دوم حریف همه چیز را از دست داده بود با این حال یک توپ به دروازه ما زد. اگر پنالتی‌ را گل‌می‌کردیم کمتر از سه چهار گل نمی‌زدیم. شرایط تیم‌های پایین جدول همین وضعیت را دارند.

وی در مورد از دست رفتن ضربه پنالتی گفت: با بازیکنان در این مساله صحبت شده بود و گفته بودیم که بازیکنی که آمادگی زدن ضربه پنالتی است پشت ضربه قرار بگیرد. حسین بغلانی از پنالتی‌زنان خوب تیم ما بوده است.به هر حال در فوتبال این اتفاق‌ها پیش می‌آید.

عوده‌پور در مورد محرومیت بازیکنان نفت گفت: ممشلی و شادکام سه کارته شدند.

مربی نفت در مورد استفاده از توپ های هوایی گفت: شرایط بازی ما به شکلی نبود که باید از توپ‌های بلند استفاده کنیم اما مجبور شدیم در دقایق آخر رو به بازی هوایی بیاوریم. آن لحظه احساس کردیم این کار بهتر است.

وی در مورد قضاوت داور گفت: داوری مشکلی نداشت.

مربی نفت در مورد بازی با سایپا گفت: فردا ریکاوری می‌کنیم و برنامه‌های تاکتیکی را به بازی با سایپا می‌گذاریم تا با دست پر برگردیم و امید زیادی داریم که تیم در لیگ برتر می‌ماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
4
فدای سر بغلانی _ تیم صدرصد میمونه _ از همه بچه ها ممنونیم
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
بازی نیمه دوم صنعت نفت واقعا افتضاح بود و همین بازی ضعیف باعث شد که سیاهجامگان به گل تساوی برسه . نمیدونم چرا از برونو استفاده نمیشه . از هواداران هم واقعا دلگیرم بسیاری از اونها وقتی به استادیوم میرن فکر میکنن اومدن فیلم سینمایی ببینن و باید سکوت کنن . کسی که به ورزشگاه میره فقط باید تی را تشویق کنه و اگه قراره سکوت کنه بهتره بشینه پای تلویزیون و بازی را نگاه کنه . اگر حمایت همه جانبه و مستمر هواداران بود قطعا صنعت نفت پیروز میشد . ولی حیف که اکثرا ساکت و بی تفاوت فقط بازی را نگاه میکردن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
با نظر بهروز در مورد تماشاگران موافقم ما زیادمی ولی ساکت یا در حال تخمه خوردن باید حریف از تشویق ما وحشت کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها