به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

صادقی: نوروزی شرایط را برای همکاری مناسب ندید

صادقی: نوروزی شرایط را برای همکاری مناسب ندید

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با اشاره به عدم همکاری مسعود نوروزی به عنوان سرمربی با این باشگاه، گفت: او  در تمرین تیم شرکت کرد و باتوجه به مهیا نبودن شرایط، عذرخواهی کرد و گفت که نمی‌تواند با ما همکاری کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عزیز صادقی در خصوص عدم همکاری مسعود نوروزی به عنوان سرمربی با این باشگاه، اظهار کرد: ما با آقای نوروزی هنوز قرارداد رسمی نبسته بودیم. چند روز پیش تصمیم گرفتیم جهت کمک به کادر فنی، آقای نوروزی را به عنوان سرمربی کنار تیم بگذاریم تا شاید در دو سه بازی باقی مانده نتیجه بهتری بگیریم. به هر حال با نوروزی صحبت کردیم و بزرگواری کرد و پذیرفت که بدون هیچ چشم‌داشتی به عنوان سرمربی به ما کمک کند.

وی افزود: به هر حال قرار شد که او یک جلسه در محل تمرین تیم حضور پیدا کند و شرایط را از نزدیک ببیند و اگر به توافق رسیدیم، با او قرارداد ببندیم و قراردادش در فدراسیون نیز ثبت شود. باید بگویم شرایط ما واقعا مناسب نیست و از نظر وضعیت زمین و ایاب و ذهاب به واسطه نبود پول، وضعیت مشخصی نداریم و زمانی هم که آقای نوروزی در تمرین تیم شرکت کرد و شرایط را مهیا ندید و دید هیچ چیز سر جای خودش نیست، در نهایت عذرخواهی کرد و گفت که نمی‌تواند با ما همکاری کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا شاهینی بودن آقای نوروزی و هجمه‌ای که از این طریق بر وی وارد بود در نظر وی جهت عدم همکاری تاثیرگذار بود؟ گفت: خیر، درست است که او یک شاهینی است ولی در گذشته در تیم‌های استقلال اهواز و استقلال خوزستان هم کار کرده و بومی استان است. به هر حال ما فکر می‌کردیم که او بتواند به ما کمک کند.

وی در خصوص سفر این تیم با اتوبوس به شیراز برای دیدار با فجرسپاسی، عنوان کرد: ما اکنون با اتوبوس راهی شیراز هستیم، در حالی که تا شب گذشته هم وضعیت اتوبوس‌مان مشخص نبود. هیچ کسی به ما پول نمی‌دهد و کمک‌مان نمی‌کند و فقط مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان است که از ما حمایت می‌کند.

صادقی در پایان بیان کرد: به هر حال با توجه به این‌که آقای نوروزی هم نتوانست با ما همکاری کند، کارمان را با آقای بابایی و نجدی (مربیان تیم) ادامه می‌دهیم. شرایط ما بد است و از همه طرف هم به من فشار وارد است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
2
جهانداری،بابایی وشما،هستید بس است،در ضمن خود آقای صادقی یک پرسپولیسی دو آتشه است
پاسخ ها
خوزستانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
چه ربطی داره ؟ جهت اطلاعت برادران شفیعی هم پرسپولیسی بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
2
نمردیم و تیمداری هم دیدیم . هر کسی میاد در این ورزش بی دروپیکر تا فقط پول و پله ای برای خودش دست و پا کنه و بعد هم غیب میشه . اون افرادی که فصل گذشته با ذوق زدگی اومدن و این تیم را از لیگ دو یک شبه به لیگ برتر آوردن و همون اندک استطاعت مالی هم که داشت برباد دادن و آبروی این تیم را بردن حالا بیان جواب بدن . میشه یکی بگه الان کجا هستن دقیقا کجا هستن .
سیدسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
2
ای جهانداری خدا ازت نگذره چه بلائی سر خوزستان آوردی
بازی بعد با اسب مسافرت کنید
سعید کعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
قای صادقی عزیزمگه باشگاه مالک نداره
اگه قرارباشه نتونیم ۳ میلیون تومان برای کرایه اتوبوس بدیم پس مالک محترم کارش درباشگاه استقلال اهوازچیه؟
آقای صادقی عزیزاین چهاربازی باقی مونده رومیتونیم باسلام وصلوات ودعابه پایان برسونیم امابرای سال آینده رو میخواهید چکارکنید؟
آقای صادقی عزیزتاکی مابایددست گدایی روبایدبسوی این واون درازکنیم تاکی بایدکنایه ومسخره کردنهای دیگردوستان بشنویم تا کی مامیخواهیم اینجوری کارکنیم امسال برادران شفیعی زاده لطف کردن وهزینه ۷یا۸ بازی روتقبل کردن ۲یا۳ بازی رواگه اشتباه نکنم لطف وهمت برادرعزیزمان جناب مهندس افشین حیدری مدیرکل ورزش وجوانان استان بود
این چهاربازی باقی مونده هم یه حلال زاده ای که عاشق استقلال اهوازباشه میادوهزینهاروتقبل خواهدکردبعدش چی
بازیکنان بخاطربی پولی وگرسنگی به خانهایشان رفتن واعتصاب کردن سال آینده روچکارکنیم بازهم هرروزیه مشکل
آقای صادقی عزیزمیدونم ازبابت دلسوزی که به استقلال اهواز داریدمدیرعاملی این باشگاه روقبول کردید اماگناه مردم خوزستان چیه که دارن استقلال اهوازمثل یه شمع روشن که روبه پایانه روازدست میدن
جناب سرهنگ باشگاهی که پول نداره بهتره به شرکتی یاارگانی یاسازمانی یابه تربیت بدنی واگذاربشه بهترچراکه باشگاه خصوصی بدون پول یعنی وقت گذرانی درپارکی باجیب خالی یعنی هیچ
محمد باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
از مسولین خواهش میکنم که به قضیه استقلال اهواز مانند ددیگر تیمها نگاه کنند زیرا استقلال اهواز خیلی محبوبتر و قدیمی تر از دیگر تیمهای استان است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها