به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

نفت آبادان و استقلال خوزستان جریمه شدند

خوزستان اسپورت- کمیته انضباطی آرای خود را در مورد تخلفات هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اعلام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مربوط به دیدارهای هفته بیست‎وپنجم فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران را صادر کرد که برهمین اساس جرایم نقدی برای تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت‌نفت آبادان در نظر گرفته شد تا این دوتیم خوزستانی در سال جدید با جرایم جدیدی روبرو شوند.

براساس اعلام کمیته انضباطی، در مسابقه بین تیم‌های استقلال خوزستان  و ذوب‌آهن اصفهان مورخ 11 فروردین جاری، تیم استقلال خوزستان به دلیل فحاشی تماشاگران به بازیکن تیم مقابل و انجام این تخلفات در دیدارهای قبلی، به استناد بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ 50 میلیون ريال جریمه نقدی محکوم شده است.

همچنین تیم صنعت نفت آبادان در دیدار مورخ 12 فروردین مقابل تیم پرسپولیس تهران به جهت پرتاب ترقه، به استناد بند 1 ماده 79 آیین نامه انضباطی  و تکرار آن در مسابقات قبلی، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و آرای صادره قطعی است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
1
0
با سلام به طرفدارای خوب نفت
با توجه به نتایج خوب نفت و نیاز ما به چند امتیاز مبرم جهت ابقا در لیگ شایسته ست که هر کدوم از ما طرفدارا بتونیم مدیریت کنیم و به امید خدا تیم از چنین رفتارهای اندک تماشاچی متضرر نشود همانطور که دیدید حضور و حمایت ما باعث کسب 3 امتیاز شیرین روبروی پرسپولیس شد
با تشکر
هوادار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
نتایج خوب نفت!؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها