به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

نوروزی: کسی حاضر نبود سرمربی استقلال شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: به دلیل مشکلات فراوانی که با آن روبه‌رو هستیم کسی راضی به پذیرفتن هدایت استقلال اهواز نبود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسعود نوروزی سرمربی جدید استقلال اهواز در گفت‌وگو با فارس گفت: من همیشه و در سال‌های قبل در کنار استقلال اهواز بودم و در تمام رده‌های سنی این تیم کار کرده‌ام و قبلاً هم در این طور شرایطی وارد این تیم شدم. در زمان مالکیت یعقوبی در اوایل فصل از من دعوت شد اما با توجه به شرایط و کمبود نوسان و مسائل اقتصادی حاضر نشدم با این تیم کار کنم.

نوروزی همچنین در مورد علت حضور خود در استقلال اهواز، خاطرنشان کرد: از طرف مدیرعامل باشگاه سرهنگ صادقی و سرهنگ برهمن عضو هیأت مدیره باشگاه با من تماس گرفته شد و از من خواستند که در کنار تیم به عنوان سرمربی قرار گیرم. با توجه به وضعیت‌ها و امکانات باشگاه استقلال اهواز کسی حاضر نیست که با این تیم کار کند اما به خاطر عشق به خوزستان و هواداران این تیم و دوستی با مدیرعامل باشگاه این مسئولیت را قبول کردم.

وی همچنین در مورد سوابق ورزشی خود، گفت: در حال حاضر به عنوان نماینده فدراسیون در کمیته استعدادیابی تیم ملی در خوزستان هستم. مدیر فنی آکادمی هیأت فوتبال استان خوزستان بودم.  همچنین 9 سال به عنوان کاپیتان در زمانی که شاهین اهواز قهرمان ایران شد، افتخار همکاری با این باشگاه را داشتم.

نوروزی در مورد دیدار پیش روی تیمش مقابل استقلال اهواز تصریح کرد:‌ تیم فجر سپاسی یک تیم خوب و ریشه‌دار است من و پیروانی از دوستان قدیمی هستیم و در مقابل هم بازی و هم مربی‌گری کردم. با افکار این مربی کاملاً آشنایی دارم و همانطور که می‌دانید شرایط تیم ما بحرانی است. فقط سعی می‌کنیم که در این چند بازی بتوانیم از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنیم و ان‌شاءالله در سال آینده با حضور قدرتمندی در لیگ دو ابتدا راهی لیگ دسته اول شویم و در سال‌های بعد به لیگ برتر صعود کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها