به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

عبدی: اصلا به سقوط فکر هم نکردیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم صنعت نفت آبادان گفت: عملکرد خوبمان بی‌دلیل نیست و این مسئله به خاطر تمرینات خوبی است که در فرصت تعطیلی لیگ انجام دادیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهادر عبدی در مورد تساوی صنعت نفت مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی بسیار خوبی بود. بعد از دیدار سخت مقابل پرسپولیس به مصاف ذوب‌آهن رفتیم. فاصله این دو بازی بسیار کم بود و با توجه به ارتفاع بالای اصفهان، شرایط بازی در این شهر سخت‌تر هم می‌شود. همه می‌دانند بازی در ورزشگاه فولادشهر چقدر دشوار است. با دوندگی فراوان توانستیم یک امتیاز را کسب کنیم. قبول دارم در این بازی کمی دفاعی بازی کردیم. اگر بتوانیم در دیدارهای خارج از خانه به تساوی برسیم و دیدارهای خانگی را ببریم، شرایط‌مان بهتر خواهد شد.

وی درمورد عملکرد خوب تیمش بعد از تعطیلات نوروز عنوان کرد: هر چیزی دلیلی دارد. دلیل این بازی خوب تمرینات مناسبی است که در تعطیلات لیگ انجام دادیم. بعد از مدت‌ها توانستیم در فرصتی 24-25 روزه تمرینات خوب بدنسازی را همراه با کارهای تاکتیکی انجام دهیم. همه می دانند فیروز کریمی یک مربی کاملاً تاکتیکی است. او برای پیاده کردن ایده‌هایش نیاز به زمان دارد. با تمرینات خوبی که انجام دادیم شرایط‌مان بهبود پیدا کرد و توانستیم در دو بازی اخیر امتیازات حساسی را کسب کنیم.

هافیک تیم صنعت نفت در مورد دیدار حساس پیش روی تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: تنها چیزی که زمان قرارداد بستن با صنعت نفت به آن فکر نمی‌کردیم احتمال سقوط تیم است. از ابتدا که با مسئولان این تیم صحبت می‌کردم، آنها هم به این مسئله فکر نمی‌کردند. تمام فکر ما بهبود بخشیدن به جایگاه تیم‌مان است و می‌خواهیم در این چهار هفته نتایج قابل‌قبولی کسب کنیم. لیاقت مردم آبادان کسب نتایج بسیار خوب از سوی صنعت نفت است. بازی سختی با سیاه‌جامگان در پیش داریم، تیم‌های اکبر میقاقیان از لحاظ روحی، روانی شرایط خوبی دارند و یکی، دو بازی اخیر این تیم را که دیدم، آنها بسیار دونده و بانشاط بازی می‌کنند. در این بازی حمایت هواداران را داریم و تلاش می‌کنیم که به هر 3 امتیاز بازی خانگی دست پیدا کنیم.

عبدی در مورد اینکه صنعت نفت در دیدارهای خانگی مشکل داشت و آیا بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس، هواداران با تیم آشتی کردند، گفت: هواداران صنعت نفت از قدیم‌الایام به تعصبی بودن مشهور هستند. آنها هیچ‌وقت حمایت خود را از تیم قطع نکردند و همواره حامی باشگاه بودند. بعد از اینکه به صنعت نفت پیوستم، خیلی زود در کوچه و خیابان که راه می‌رفتم موردحمایت آنها قرار می‌گرفتم. حتی زمانی که به تیم اعتراض می‌کردند، این هواداران را دوست داشتیم و ممنون آنها بودیم. همه‌جوره مخلص هواداران خوب آبادانی هستیم.

وی در پایان گفت: امسال از لحاظ زندگی شخصی و ورزشی روزهای خوبی را پشت سر نگذاشتم، امیدوارم در چهار هفته باقیمانده بتوانم عملکرد خوبی ارائه کنم و پایم به گلزنی باز شود. در 9 سال اخیر همواره گلزنی کرده‌ام، البته امسال در نیم‌فصل اول به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد نتوانستم زیاد بازی کنم،‌ شاید از لحاظ فوتبالی از مجید جلالی ناراحت باشم ولی یکی از دلایل بازگشتم به فوتبال صحبت‌هایی بود که جلالی با من انجام داد و او خیلی در این راستا کمکم کرد. در کل امیدوارم بتوانم در دیدارهای پیش رو برای صنعت نفت مؤثر باشم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
ولی عیسی زاده فکرشو کرده بود نقششم کشیده بود
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
شما تلاشتان را بکنید ما هم ممنون و قدرشناس شما بازیکنان و کادرفنی خواهیم بود .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها