به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
تعداد نظرات: ۲۶ نظر

اژدری‌زاده: انتظارمان از نعیم سعداوی بیشتر بود

اژدری‌زاده: انتظارمان از نعیم سعداوی بیشتر بود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه جایگاه این تیم در لیگ برتر حداقل عنوان هشتم ترسیم شده بود، گفت: انتظارمان از نعیم سعداوی بیشتر از این بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، علیرضا اژدری‌زاده به ارزیابی‌اش از عملکرد تیم فولاد خوزستان در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال پرداخت و تاکید کرد که جایگاه هشتمی، حداقل انتظار باشگاه از تیم بوده است. وی همچنین با بیان اینکه برنامه ریزی بلندمدت در فوتبال ایران جایی ندارد، مذاکره با عبدالله ویسی برای فصل آینده را تکذیب کرد. مشروح این گفتگو در زیر می آید:

* تیم فولاد در بازی مقابل سپاهان هم به تساوی رسید تا پنج هفته نبرده باشد. آیا از عملکرد تیمتان راضی هستید؟
بازی با سپاهان یکی از بهترین بازی‌هایی بود که این فصل انجام دادیم ولی فرصت‌هایمان به گل تبدیل نشد. از نتیجه بازی راضی نیستیم ولی کیفیت مسابقه راضی کننده بود. ما می‌توانستیم روز گذشته برنده باشیم ولی به این مهم نرسیدیم.

* ارزیابی شما از لیگ شانزدهم و عملکرد فولاد خوزستان در این دوره از مسابقات چیست؟
امسال لیگ کاملا متفاوتی را شاهد بودیم. سه تیم بالای جدول از سایر تیم‎ها فاصله گرفتند و می‌توان گفت جایگاه اول تا سوم تقریبا مشخص است. چند تیم هم در میانه جدول برای جایگاه چهارم تا سیزدهم می‌جنگند. تکلیف یک تیم هم برای سقوط به لیگ دسته اول تقریبا مشخص شده است. به نظرم سازمان لیگ در بخش منظم برگزار کردن مسابقات نمره قبولی می‌گیرد هرچند که لیگ به خاطر مسابقات انتخابی جام جهانی، وقفه‌هایی هم داشت. همین وقفه‌ها به سود بعضی تیم‌ها از جمله فولاد هم بود که ما توانستیم خودمان را از هفته پنجم به بعد آماده‌تر کنیم.

* آیا امسال انتظارتان از تیم فولاد برآورده شد؟
ما فشاری روی تیم نداریم و راحت تیم را حمایت می‌کنیم. نتایج فولاد را قبول کرده‌ایم ولی انتظارمان بیشتر از این بود و دوست داشتیم حداقل وسط جدول باشیم.

* هدف‌گذاری فولاد در ابتدای فصل دقیقا چه بود؟
حداقل کسب جایگاه هشتم بود و نیم نگاهی هم به بالای جدول داشتیم. حتی در قرارداد نعیم سعداوی سرمربی تیم هم آمده است که اگر تیم را در رده‌ای بالاتر از هشتم قرار بدهد، پاداش‌هایی در نظر بگیریم یا اگر تیم در جدول پایین تر از رده هشتم برود، آن موقع هم پیش‌بینی هایی داشتیم. به هر حال عنوان هشتمی، حداقل انتظارمان بود و حتی کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی در لیگ را هم پیش‌بینی کرده بودیم.

* با این حال شما دست به بومی گرایی زدید و از جذب بازیکنان دیگر اجتناب کردید.
بله؛ ما سراغ بازیکنانی در فوتبال کشور رفتیم که خوزستانی بودند و برای بازگشت به فولاد، اشتیاق داشتند اما تیم ما تقریبا پرمهره بود. ما تیمی را متشکل از 95 درصد بازیکنان بومی روانه لیگ کردیم.

* دلیل افت یکباره فولاد خوزستان بعد از چند هفته درخشش چه بود؟
فراز و نشیب همیشه در فوتبال وجود دارد. امسال اکثر باشگاه‌ها مشکلات مالی داشتند که این در کل فوتبال دنیا هم وجود دارد. باوجود این، فولاد همیشه توانسته به تعهداتش عمل کند. امسال هم ما یکی از موفق‌ترین تیم ها در بخش پرداخت مالی به بازیکنان بودیم و توانستیم با وجود تمام مشکلات، این کار را انجام بدهیم. قبول داریم که تیم های فوتبال گاهی در اوج هستند و گاهی مثل چند هفته اخیر فولاد، انتظارات برآورده نمی‌شود. در مجموع راضی هستیم  و داریم از تیم حمایت می‌کنیم و تا پایان فصل هم حمایت خواهیم کرد.

* آیا نعیم سعداوی فصل آینده هم سرمربی فولاد باقی می‌ماند؟
من در مصاحبه‌های قبلی هم گفته بودم که ایده‌آل‌ترین حالت در فوتبال، داشتن استراتژی بلندمدت است. شاید یکی از دلایلی که فوتبال ایران رو به جلو نیست، تصمیم گیری های مقطعی و کوتاه مدت است. ما هم دوست داشتیم استراتژی بلندمدت داشته باشیم ولی نداریم. نمی‌توانم بگویم فصل بعد چه اتفاقی رخ می‌دهد ولی از نظر بنده، برنامه ریزی بلندمدت در فوتبال مناسب است.

* دلیل اینکه می‌گویید نمی‌توانید برنامه بلندمدت داشته باشید، چیست؟ فشارهایی که روی باشگاه وجود دارد و یا عملکرد فنی سعداوی؟
منظور من این بود که در فوتبال ایران هیچ تیمی استراتژی بلندمدت ندارد. باید ببینیم برای فصل بعد متغیرها در چه حالتی هستند! باید کلیه عوامل را کنار هم بگذاریم و ببینیم چه می‌شود.

* آیا شما از عملکرد سعداوی به عنوان سرمربی فولاد راضی هستید؟
انتظارمان بیشتر از این بود چون هدفی که ترسیم کردیم، حداقل عنوان هشتمی بود. هنوز این هدف محقق نشده ولی در بازی‌های بعدی می‌تواند اتفاق بیافتد. منتظریم ببینیم در هفته‌های بعد چه می‌شود. سپس یک تحلیل کارشناسانه انجام می‌دهیم و تصمیم‌گیری می‌کنیم.

* آیا باشگاه فولاد هم جزو باشگاه‌هایی است که سال آینده از جذب بازیکن و مربی خارجی محروم است؟
خیر، ما به هیچ مربی و بازیکن خارجی بدهی نداریم. در باشگاه فولاد، شفاف‌ترین قراردادها را داشتیم و همیشه با خوشرویی از خارجی ها پذیرایی کرده‌ایم.

* با این حساب چرا «ارنست ان‌فور» مهاجم کامرونی فولاد را به یکباره ترک و حتی تهدید به شکایت کرد؟
باوجود اینکه یکسری مشکلات در ابتدای کار پیش آمد اما ان‌فور بعد از صدور ITC یک مقدار عجله کرد. اگر ان‌فور صبر می‌کرد و چند بازی دیگر را می‌گذراندیم بهتر بود. ما مشکلاتی که موقع عقد قرارداد و صدور کارت بازی انفور بود را حل کردیم تا از نظر مالی به تعهداتمان عمل کنیم ولی او عجله کرد و از ایران رفت. قبل از اینکه بحث خاصی پیش بیاید به تعهداتمان عمل کردیم.

* یعنی به این مهاجم کامرونی پول پرداخته‌اید؟
داریم تلاش می‌کنیم تا این اتفاق را بعد از جلسه با این بازیکن یا نماینده‌اش عملی کنیم.

* آیا ان‌فور به فیفا شکایت کرده است؟
- خیر شکایت نکرده.

* به عنوان سئوال پایانی؛ آیا مذاکره و توافق باشگاه فولاد با عبدالله ویسی برای فصل آینده صحت دارد؟
خیر به هیچ عنوان. ما نه گزینه‌ای در نظر داریم و نه با گزینه‌ای مذاکره داشته‌ایم. تا بعد از اتمام لیگ و جمع‌بندی تمام مسائل، هیچ مذاکره‌ای هم نخواهیم داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۶
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
10
اگه تو بری از فولاد همه چی درست میشه.کجایی استاد دهکردی که هر کس وناکسی بر صندلی مدیریت نشینه
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
9
اقای اژدری طوری صحبت کردن انگار تصمیم گیرنده اصلی باشگاه هستن؟ ایشون حتی عضو هیات مدیره نیست و فقط مجری دستورات روسای بالادستی هستن. کاش اقای اژدری بخودشون بیان و قبول کنن این صندلی اینقدر ارزش نداره حکه بخاطرش تیم محبوب یه استانو فدا کنن و اینهمه آه و نفرین مردم پشت سرش باشه. جالبه صحبت از قهرمانی میکنن نمیدونم مردم رو چی فرض کردن
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
9
من کارشناس فوتبال نیستم یه تماشاگر عادیم ولی اینو میفهمم وقتی یه سال با مربی خارجی و بازیکنهای غیربومی و یه سال با مربی ایرانی و بازیکنهای بومی نتیجه نگرفتیم پس مشکل از مربیا و بازیکنا نبوده مشکل اصلی مدیریت غیرورزشی و ضدفوتبالی تیم فولاده از روزی که اژدری بفولاد وارد شد خیروبرکت از تیم فولاد رفت...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
7
یا امام رضا این دیگه کیه؟ یه ماه قبل که فولاد نهم جدول بود مصاحبشو خوندم گفت از جایگاه تیم راضی هستم الان میگه قهرمانی میخاستیم یا ابوالفضل این چرا اینجوریه .
ادمین جان هرکی دوست داری این لینک مصاحبه اژدری بذارش همه ببینن یه ماه قبل گفت از جایگاه تیم راضیم این لینکش چاپش کن ادمین:
http://khuzestansport.ir/fa/news/16851
پراید بهش داده
|
United States of America
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
1
5
از نعیم انتظار قهرمانی تو فرمول یک داره
وحید
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
3
6
جناب اقای اژدری چرا با جذب بازیکن سوسنگردی که با تیم تمرین میکرد که یه بازیکن با کیفیت و توانایهای فنی بالایی داره مخالفت کردید، گویا که جذب این بازیکن میتوانست با هزینه بسیار اندک صورت پذیرد و تیم فولاد کمک میکرد. که جنابعالی با جذب ایشان مخالفت کردید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
اگه منظورت امین سعیداوی گناهش این که سوسنگردیه مگه پارسال یادت نیس پارسال حسن بیت سعید و مهدی زبیدی از فولاد خط زدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
3
7
سعداوی دیشب یه جمله گفت بزودی افشا می کنم. یه جمله ببین چه ولوله ای تو باشگاه فولاد درست کرده آقایون همه از خواب بیدار شدن دارن دست و پا می زنن که همدیگرو مقصر کنن! رسیدن بخیر اقای اژدری کجا بودی دلمون تنگ شده بود برات! کاش سعداوی زودتر مصاحبه میکرد! بخدا اگه جای سعداوی بودم همه حقایق به مردم می گفتم تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
1
7
آقای اژدری میگه ما توقرارداد سعداوی نوشتیم حداقل بایدهشتم بشیم وپایین تر ازهشتم قابل قبول نیست
وجداناشرکت فولاد بااین سرمایه عظیمش چرانباید یه بودجه بذاره براقهرمانی که تو قراردادسرمربی بنویسه قهرمانی یاحداقل کسب سهمیه
ما چی ازاصفهان وتبریز وتهران کمتر داریم چرا نبایدبودجه براقهرمانی داشته باشیم مگه خوزستان نصف بودجه کشور تامین نمی کنه
آقای اژدری متاسفم برات ومتاسفم براخودم که تو مدیرعامل تیم فولادی هدف گذاری می کنی رده هشتم خجالت آوره بخداشرم آوره
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
3
3
تیم دیروز خوب بازی کرد بجا اینکه حمایت کنید روحیه بدید اومدید مصاحبه حاشیه ای میکنید جو تیمو بهم بزنید اقای به اصلاح مدیر؟
وحید
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
1
6
اره فولاد حسن بیت سعید و زبیدی رو نخواست، حالا حسن بیت سعید تو استقلال خوزستان تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان لیگ شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
4
1
فولاد منحل کنید راحت بشید خسته شدیم از کاراتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
5
ماهم انتظار داشتيم هرچه زودتر استعفاءبدي خودت هيئت به درد نخورت همه هوادران خواهان اين خبر بشنون واين خبر بهترين خبر عمرم اكر بشه
موسوي شادگان
علی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
5
پارسال استراتژی تیم قهرمانی بود 12 جدول شدیم امسال استراتژی تیم 8 جدوله ببینیم چندم میشیم؟
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
4
3
ازمصاحبه های اخیرسرمربی ومدیرعامل باشگاه مشخص هست که درباشگاه چه خبره...هرفردی به نحوی خواسته ضعفهای خودش رو به دلایلی یابه فردی نسبت بده که اززیربارانتقادات هواداران فهیم ودلسوز تیم خارج بکند آقای اژدری عزیزنه شمادرحدسکان داری باشگاهی مثل فولاد هستیدونه سرمربی فعلی تیم..بارها گفتیم تیم ازنظر مهره کم بازیکن ندارد وازنظراستعدادپایه ای...فقط مشکل عدم ارائه برنامه یا تاکتیک تیمی است که برمی گرده به کادرفنی درضمن بازی دیشب مشخص کرد که این تیم پتانسیل بالایی البته بااندکی تغییرات داره اماتابه حال چرا این جای جدوله جاخوش کرده برمی گرده به توانایی کادرفنی...ازیک لیوان نبایدانتظار گنجایش یک پارچ آب کردبنابراین برای موفقیت فولادهمیشه بزرگ و برگرداندن دوران اوج اون همتون کناربریدکه دیگرصبرمان سر رفته....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
5
2
اون بازیکنانو اسکوچیچ نخواست اسکوچیچم انتخاب دهکردی بود بعدشم خود دهکردی بعد هشت سال فولادو قهرمان ایران کرد اژدری رو قبول ندارم ولی دهکردیم همچین خوب خوب نبود الانم سعداوی رو اژدری نخواست هیات مدیره اوردنش بزارید مدیر جدیدم یه بار خودش سرمربی انتخاب کنه بعد راجبش قضاوت کنیم
پاسخ ها
رسولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
اسکوچیچ سالی که استاد دهکردی مدیرعامل بود خوب کار کرد و بدون حاشیه اما سال دوم که اقای اژدری کنارش بود از ضعف مدیریت نهایت سواستفاده کرد و فولادو ده سال عقب انداخت.
اسکوچیچم هیات مدیره انتخاب کرده بود کلا تو فولاد هیات مدیره سرمربی انتخاب میکنه.
مربی انتخاب کردن اقای اژدری پارسال دیدیم انتخاب سرمربی فولادنوین دست اژدری بود در حد فاجعه عمل کرد لیگ 2 مرحله گروهی حذف شد.
ولی اون سال که فولادنوین قهرمان شد استاد دهکردی مدیرعامل باشگاه بود و همه انتخابها بانظر اون انجام می شد.
استاد دهکردی شیش سال مدیرباشگاه بود یک سهمیه اسیایی یک قهرمانی و یک رده پنجم در رده بزرگسالان. دهها قهرمانی پایه و دهها ملی پوش رده پایه و بهترین اکادمی ایرانو تاسیس کرد که همشونو اقای اژدری نابود کرد.
یادتون باشه اقای اژدری کارمند استاد دهکردی بودن تو باشگاه فولاد هرروز باید پشت در اتاق رییس منتظر می موندن تا برن چند دقیقه ای اقای دهکردی رو ببینن پس مقایسه این دو نفر از اساس کار اشتباهی هست.
بنده خودم کارمند شرکت فولادم شناخت کامل از همکاران شرکتی دارم. اجازه بدید بعضی مسائل باز نکنم اینکه دوستان چطوری و از چه کانالهایی وارد باشگاه شدند و دلیل موندگاری اونها چیه!
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
5
مشکل فولاد اژدری زاده ست، دست چپ و راستشو بلد نیست از استراتژی صحبت می کنه،
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
4
اژدری واقعا مسول اداره باشگاه فولاد با حداقل هزینه هاست
امثال اژدری نقطه مقابل دهکردی هستند که برای فاجعه آفرینی انتخاب شده اند
آقای مدرس خیابانی و تهرانی های سرخ آبی خوزستان را با دود سیاه کردید و ورزشکاران و فوتبال دوستان را با اژدری زاده سیاه کاری میکنید.اگر زهرتان را خالی کردید دیگر دست از سر ما بردارید و دهکردی را برگردانید
فولادی
|
Russian Federation
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
4
بعنوان یک هوادار فولاد ..اقای مصاحبه خجالت بکش ...اقای سعداوی شما هم همینطور شما دونفر تیمو خراب نکردین خودتونو خراب کردین حالا اقای سعداوی با این سیصد میلیون شدی قارون بعدش چی باید بری بشینی خونه وتلویزیون تماشا کنی ..ابروی تیم هم نرفته این ابروی شما واژدری که رفته ان بی لیاقت و ضد فوتبال ..امیدوارم جاتون تو جهنم باشه از فوتبال ایران برید...
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
3
اگه فولاد دنبال هشتم شدن توجدوله چرادنبال استادیوم اختصاصی وتیم داری درسطح پایه وبقول اقایون تشکیلات اکادمی مگه هشتم شدن توجدول برنامه ریزی میخواد ازخدامیخوام این کشوروباشگاه فولادروازهرچی مدیربی عرضه نجات بده
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
3
پاسخهای شما به سوالات بسیار مضحکانه وخنده دار هستش دلیل افت فولاد...؟ امسال باشگاهها مشکل مالی داشتند وما نداشتیم و... . آیا سعداوی سال آینده....؟ ایده‌آل‌ترین حالت در فوتبال، داشتن استراتژی بلندمدت است . فقط کمی دقت به جوابها مشخص کننده بی سوادی محض و باسیاست وزیرکانه پاسخ دادن به سوالات هستش . لطفا آقای بی سواد ونالایق استعفا بده .
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
2
1
جدا از اینکه اژدری کیه وچی کار کرده وکارنامش چیه ولی بباین ببینیم نعیم سعداوی چی کرده بنظرم هم کادرفنی هم اژدری باید تغییر پیدا کنند.استقلال هم مدیریت نداره ولی الان دومه جدوله با جوانان ومربی کم تجربه
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
1
0
فولادی با تعصب ! به نکته بسیار دقیقی اشاره نمودید که متاسفانه بعضی هواداران فراموش کردند. سپاس. اژدری نالایق ولی کارنامه سعداوی جدا بررسی میشود. عدم جسارت،هم در ارنج و هم بازی دادن به دریای استعدادهای جوان در فولاد شاخصترین نقاط ضعف سرمربیگری سعداوی عزیز هستند.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
1
سیاست خراب کردن فولاد خوزستان در لیگ حرفه ای
صرفه جویی اقتصادی
اصلا الان موقع این حرفاست
اصلا مدیر فولاد چرا بازیکن نگرفت
اینها آمدند که فولاد را خراب کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
اژدری برو ... دست از سر کچل ما مردم مظلوم خوزستان واهواز وردار دلخوشیمون همین فولاد بخدا آه ما تماشاگرا تو رو دارو دستتو وخونوادتو میگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها