به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
تعداد نظرات: ۲۵ نظر

سعداوی: اگر مجبور شوم شفاف‌سازی می‌کنم

سعداوی: اگر مجبور شوم شفاف‌سازی می‌کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، تیمش با شناخت کافی به مصاف سپاهان رفته و به دنبال برد بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، نعیم سعداوی بعد از تساوی یک - یک تیمش برابر سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: ما در این بازی از حریف‌مان شناخت داشتیم. سپاهان تیمی است که از بازیکنان و مربیان خیلی خوبی برخوردار است. ما از لحاظ بازیکن در مضیغه بوده و هستیم، اما در کل شاگردانم امروز خیلی خوبی بازی کردند.

وی افزود: ما امروز انتحاری بازی کردیم و از هر جهت برای برد به میدان رفته بودیم. مطمئن باشید هیچ تیمی تا این اندازه سپاهان را تحت فشار قرار نداده بود. امروز روز خوب دروازه‌بان حریف بود و عملکرد عجیب و غریبی داشت. او توپ‌هایی را گرفت که کار هر دروازه‌بانی نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: من صحبتی که می‌خواهم اینجا انجام دهم این است که ما امروز عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم، اما حرف من این است آنهایی که با تیم همدل نیستند، منظورم افرادی است که از همین مجموعه خودمان هستند. آنها اگر نمی‌توانند با تیم یکدل و همدل شوند آن‌وقت من مجبورم در مورد خیلی از مسائل شفاف‌سازی کنم. امروز شما دیدید چقدر تیم ما عملکرد خوبی داشت و تمام هواداران که در ورزشگاه حضور داشتند از تماشای یک فوتبال زیبا لذت بردند.

سعداوی ادامه داد: ما باید قدر بازیکنان جوان تیم‌مان را بدانیم، چرا که آنها آینده این فوتبال هستند. باید این دسته از نفرات تیم من به اندازه‌ای که شایسته‌شان است مورد حمایت قرار گرفته و با آنها برخورد شود. من لازم می‌دانم از مسئولان ورزش استان تشکر کنم که امروز به جای مسئولان باشگاه به رختکن تیم ما آمده و به بچه‌ها خسته‌ نباشید گفتند. بازیکنان ما انتظار غیر از این از مسئولان ندارند. چه بسا یک خسته نباشید معمولی می‌تواند خیلی از مشکلات روحی بازیکنان را حل کند.

وی درباره شعارهایی که امروز در ورزشگاه غدیر علیه‌اش سر داده شد، خاطرنشان کرد: من قبلاً هم در مورد چنین مسائلی صحبت کرده بودم. در واقع یک بار در نیم‌فصل و بار دیگر بعد از بازی با سیاه‌جامگان صحبت کردم و حتی استعفا هم دادم. آن موقع گفتم اگر قرار است شرایط تغییر کند من بروم، چرا که در آینده به مشکل بر می‌خوریم. در همین راستا جلسات متعددی را برگزار کردیم و قرار بر این شد همه مجموعه یکدل شویم و از این طریق مشکلات حل شود، اما واقعیت این است که شرایط به همان شکل باقی است و شاید مشکل من هستم.

سرمربی فولاد خوزستان افزود: امیدوارم قدر این هواداران خونگرم، جوانان مستعد و آینده‌دار را بدانیم. شما خودتان می‌دانید خیلی ساده نیست مقابل تیم پرقدرتی چون سپاهان این‌قدر خوب بازی کرد و موقعیت ایجاد کرد. بچه‌های ما امروز واقعاً سنگ تمام گذاشتند و مستحق رفتارهای به مراتب بهتر از این هستند. در نیم‌فصل اول ما خیلی موقعیت ایجاد می‌کردیم و در گلزنی هم موفق بودیم، اما در نیم‌فصل دوم و علی‌الخصوص بازی امروز موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

سعداوی تأکید کرد: دلیل اینکه این همه موقعیت از دست می‌دهیم را من نمی‌دانم. مطمئن باشید شاگرادان من هم نمی‌دانند، اما یک چیزی را خوب می‌دانیم وقتی قرار باشد یک تیم موفق باشد باید همه مجموعه آن متحد و یکدل باشند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره آینده‌اش در فولاد تصریح کرد: شما شک نکنید من پایان قراردادم که 4 بازی باقیمانده است نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیمم انجام می‌دهم، اما اگر آنهایی که در باشگاه اختیار دارند نخواهند که بمانم کاری از دستم بر نیامده و از تیم می‌روم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۵
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
9
حاج نعیم این بازی بهتره بقیه بازیها بودیم فقط گل نزدیم. سعی کنید همیشه اینطوری تهاجمی بازی کنید.
تعویض پست سینا مریدی و بازی دادنش دفاع چپ تولیگ امسال کار درستی بود داره تبدیل میشه یه بازیکن درجه یک .
دروازبان جوون تیمم آینده داره بیشتر بهش میدون بدبد که پشتوانه بشه برا تیم.
تعویضهاتونم احسی بودن. ناصری خب مصدوم شد اجباری بود ولی مطلق و چاگو خوب نبودن. باز جای شکرش باقیه رشید فرخی بازی ندادین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
8
از اقای حیدری مسئول تربیت بدنی خوزستان ممنونیم که اومدن به تیم روحیه دادن واقعا باید تاسف خورد بحال مدیریت فولاد
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
2
7
اقای سعداوی فولاد را قربانی نکنید
اگر کاری از شما ساخته نیست و مجموعه همدل نیست بهتر کنار برید
اگر هم حرفی هست بهتره همین امروز عنوان کنید نه این که فردا که از تیم کنار رفتید افشا گری کنید
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
8
ما هواداران متعصب فولاد شما رو به عنوان یک دلسوز فولاد قبول داریم ولی خواهش میکنیم با شفاف سازی در مورد افکار پلیدی که الان در مدیریت فولادند کنار بروید. خواهش میکنیم افکار و نیت پلیدی که دنبال نابودی فولادند رو بر ملا کنید تا هم دین خود را به فولاد ادا کرده باشیدو هم فولاد پاکسازی بشه شاید به امید خدا این مدیریت نالایق و نابودگر و دشمن شماره 1 فولاد با کنار رفتن و آمدن دهکردی بزرگ ، فولاد به مسیردرست گذشتش برگردد لطفا استعفا دهید وشفاف سازی کنید.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
8
کی میخای حرف بزنی اقای سعداوی؟ منتظری از تیم بری بعدا حرف بزنی؟ اونموقع هیچکس حرفاتو قبول نمیکنه اگه فولادی هستی الان باید شفاف سازی کنی والا امروز چیزایی شنیدم توورزشگاه تاسف خوردم بحال خودم که فولادیم این چه تیمیه که مسوولای باشگاه شمشیر از رو بستن بخاطر دشمنی با مربی دارن تیشه به ریشه تیم میزنن؟ تا کی سکوت تا کی پنهان کاری؟ حرف بزن نترس نترس نترس
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
3
6
اقای سعداوی در اینکه مدیریت باشگاه ضعیفه شکی نیست در اینکه هیچ مدیری مثل اقای دهکردی نمیشه هم شکی نیست اماشما هم برای مربیگری تو فولاد دانش لازم رو نداشتی اگه بری هم به نفع خودته هم باشگاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
6
یادمه زمان قدیم یک شعار می دادیم (سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن)
ببخشید آقای سعداوی اینکه می فرمایید بگم بگم؟؟ این دردی دوا نمی کنه. فقط مارو یاد یک آقای مسئول بزرگواری می ندازه که وقتی رئیس جمهور بود هرروز می گفت بگم بگم؟؟
بنظرم بهتره راست و حسینی همه چیزو بگی که دینی به گردنت نباشه. شک نکنید اگر شفاف سازی انجام بدید هواداران فولاد تا ابد ممنون شما می شن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
5
خب اگه راست میگی بگو نترس شجاع باش بگو اگه بدونیم درست میگی ازت حمایت میکنیم هرچند خدایی بار فنی نداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
2
6
مدیریت بده قبول ولی اقای سعداوی شما هم تیمتون خیلی نوسان داره بعضی بازیکنا حقشون نیست تو زمین باشن شما بهشون بازی میدی خیلی بازیا جسور نیستید این نشون از ضعف فنی شماست بنظرم بهتره پایان فصل جدا بشید
jafar
|
Switzerland
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
6
علت خراب کردن موقعیت ها : عدم هماهنگی و بعضی وقت ها تکروی و بی دقتی در خط حمله فولاد است . بنظر می رسد در نیم فصل اول درخشش ساسان انصاری در امر گلزنی باعث شد که باشگاه درخواست ما هواداران مبنی بر جذب یک مهاجم شش دانگ را که از قبل از شروع فصل تقاضا کرده بودیم را کاملا نادیده بگیرد ولی با شروع نیم فصل دوم حریفان ؛ ساسان را مهار کرده و موتور گلزنی فولاد هم خاموش شد .خط دفاع فولاد در طی فصل خیلی خوب عمل کرده و اگر ساسان نیم فصل دوم هم گلزنی می کرد الان در بالای جدول بودیم و کسی خواهان برکناری حاج نعیم نبود . تغییر تاکتیک تیم با جذب یک مهاجم گلزن در کنار ساسان مشگل خط حمله فولاد را حل خواهد کرد به شرط اینکه ساسان تکروی نکند .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
3
2
هییت مدیره فولاد و مدیران تهرانی بشدت نسبت به تیم داری در خوزستان بی میل و علاقه هستند و بخصوص مدیریت جدید که قطعا طرفدار یکی از سرخ آبی های پایتخت است.
چرا گل نمی زنیم ؟
آقای سعداوی نیک میدانی 11 بازیکن داریم که یک نفر باید فوتبالش را بعنوان گلزن و مهاجم شروع کرده باشد و در واقع تخصص در گل زدن داشته باشد.این خلا در فولاد وجود دارد.مهاجم یعنی بازیکنی مثل شیمبا یا نانگ زمانی که در فولاد بازی می کردند .پست و وظیفه مشخص بود.اگر این رفتار دور از مروت و شان انسانی در حق سعداوی انجام نمی شد و به حرمت کادر فنی و هواداران فقط یک مهاجم خوب جذب می شد 4 تا بازی نه همه !رو بیشتر برده بودیم و الان سهمیه داشتیم
آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
1
5
یه مفهومی هست به اسم نسبت. مثلا نمره 9 نمره خوبی نیست و دانشجو مردود هست.اما ایا 9 از صفر بهتر نیست؟ حداقل دانشجو مشروط نمیشه. مشکلات مدیرتی فولاد رو همه مون میدونیم. شرایط فولاد تو این سه فصل اخیر در حد نمره 9 هست و نه حتی ده. حالا فرض کنید یه دلسوز مثل سعداوی هم نبود اونوقت چی میشد؟؟ فرض کنید سعداوی هم رفت کی قراره مربی فولاد بشه که هم دانش کافی داشته باشه و هم دلسوز؟ اصلا سعداوی بخواد افشاگری کنه؟ چی باید بگه ؟ بگه مدیران دارن سنگ اندازی میکنند؟ یعنی ما نمیدونیم؟ خیلی واضحه که مدیران مجموعه فولاد دنبال انحلال تیم هستند. از بلایی که سر نوین و تیمهای پایه فولاد افتاده مشخصه که چه اهدافی داره دنبال میشه. کدوم مربی ایرانی هست که سوادش از سعداوی بیشتره؟ واقعا کدوم مربی؟ فرکی اگه نتیجه گرفت به خاطر شرایط ایده آل فولاد بود. منصوریان صد برابر فولاد خرج کرد واخرش همون رتبه پارسال رو کسب کرد. کدوم مربی؟ بی انصاف نباشیم. امثال سعداوی سرمایه های استان هستند. حیفه که فوتبالمون رو بدیم دست غریبه ها. حاج نعیم اگه در مقابل بازیکن سالاری به خصوص ساسان بایستی به خدا یه دونه ای. با تمام وجود ادامه بده. حیفه اگه سال اینده نباشی. تو باید باشی تا فولاد هم به سرنوشت شاهین و استقلال اهواز دچار نشه.
گزارشگر
|
United States of America
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
2
سیف بزن شفاف بشه تیم رها کن دستتو ازما جدا کن
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
1
2
برای ساختن فولاد قوی باید 70 درصد بازیکنان فولاد رو دور ریخت مهم دوست داشتن من و شما نیست باید قبول کرد فولاد بازیکنان کم توقعی دارد که نمی جنگند و شهامت جنگیدن ندارند . واقعا یک تیم خوزستانی نباید بهترین نقطه قوتش خط حمله آن باشند ؟ ساسان و شریفات و بختیار در واقع نقطه ضعف فولاد هستند . 11 بازی و 3 گل یا 4 گل زده . این یعنی فاجعه . یعنی همان کوئه ماهای اسکوچیچ هم بهتر از اینها بود . اگر گل نمیزنند خوب از بازیکنان جوان و با جسارت استفاده شود یا مثل سالهتی گذشته امسال پریرا جذب شود به هر حال باید تیم بازسازی شود وگرنه آینده بدی در انتظار فولاد است . البته بزرگترین نقطه ضعف فولاد مدیر عامل و اطرافیان آنها هستند که از وضعیت فولاد کاملا راضی هستند و کلا خوشحالی و ناراحتی هواداران برای آنها اهمیتی ندارد .
فابرگاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
1
2
خدا شاهده من وقتی اظهارنظرات این آقای "آبادانی نام" رو میخونم موی تنم سیخ میشه,چون پر واضحه ی چیزی بارشه. حرف حق هم ک همیشه بی جواب هست. میخواستم ضمن سلام ب شما ( آبادانی )میخواستم ازتون خواهش کنم حمایت خودتون از کادر فنی فولاد رو درقالب یک متن وارده برای سایت محترم خوزستان اسپورت و حتی سایت برنامه ی نود رو با قلم شیوای خودتون ارسال کنید,امیدوارم ک پیام منو بخونید.
سیدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
2
اقا سعداوی ترکیبی که گذاشتی عالی بود منتها تعویضات خوب نبودن بخصوص مطلق زاده. یه خواهش دارم ازشما زودتر افشاگری کن علیه مدیریت بی لیاقت
حامدحامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
1
مدتهاشاهدبازی جذاب وپرتنش شدیم ولی امافولاددرامرگلزنی ناموفق همین تاکتیک رواگرمقابل تیم های غبیرازسپاهان انجام میدادقطعاپیروزمیدان بود...امایک ضعف اشکاردرخط دفاعی فولادهست که خیلی بددریبل میخورندواواخرنیمه اول بدجوری رواعصاب مابودبختیارهم جنگنده ووروپانشون نمیدادوحس برتربینی نسبت به بقیه داردهمین طورساسان چون رقیبی تونیم کت ذخیره برای خودنمیبینندبه همین علت بایکم سستی بازی میکنندمن فوتبال بازی کردم واین نوع بازیکن رومیشناسم همین سواری هم بازی من بود
فاروق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
1
چقدردسرچاب میکنیدخ اسپرت خواب تشریف دارید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
3
با سلام خدمت همه دوستان
اول عرض کنم که
آقای سعداوی من وقتی شما بعنوان مربی انتخاب شدی و همچنین آقای پورموسوی خیلی خوشحال شدم که مربیان جوان و کاربلد بومی مربی تیمای خوزستانی شدند و اصلا دنبال انتقاد بی جا از شما نیستم
ولی شرایط تیم شما که بدتر از استقلال خوزستان نیست
تیم شما اصلا جسارت حمله کردن به تیم حریف رو نداره و خیلی ترسو بازی میکنه
شما همزمان بوحمدان و دورقی رو توی ترکیب میذارید 2 هافبک کاملا تدافعی، مشخصه که تیم تون زور حمله نداره
در سیستم4-2-3-1 دفاعهای کناری باید مرتب توی حمله باشند ولی دفاع های کناری شما فقط برای پرتاب اوت میرن به نیمه حریف و خبری از اورلب و اضافه شدن به حمله نیست
وکیا نسبت به قبل از مصدومیت خیلی افت کرده ولی شما اصرار به بازی دادن بهش داری
ناصری یکی از بهترین بازیکنان نیم فصل اول تیم شما بود، ولی شما بخاطر خریدن بختیار و اینکه شما میخوایید همزمان شریفات، ساسان و بختیار رو بازی بدید(که میانگین دوندگی شون خیلی پایینه) ناصری رو بیرون میذاری
شریفات بنظر من بازیکن ارنج نیست و انگیزه و آمادگی سابق رو نداره و نمیتونه یه بازیکن رو دریبل کنه
سینا مریدی یکی از بهترین هافبک های وسط ایرانه، درسته که در دفاع چپ خیلی خوب بوده ولی اگه نیم فصل یه دفاع چپ میگرفتید میتونستید بیشتر از مریدی استفاده کنید(باتوجه به افت چاگو)
در کل شما مرتب اعلام میکنید تیم ما جوانه، ولی بنظرم فقط نیمکت شما جوونه و تیم اصلی تون چندان جوون و کم تجربه نیست
شما بازیکنان جوان خیلی خوبی روی نیمکت دارید که ازشون استفاده نمیکنید
مثل هادی حبیبی، میلاد بدرقه، میلاد پاک پرور و ...
که دارن از سن امید هم خارج می شن ولی هیچ استفاده ای ازشون نشد
در پایان بنظرم تغییر مربی کار درستی نیست
تغییر نگرش مربی لازمه
آقا نعیم باید جسورتر و شجاع تر مربیگری کنه
والسلام
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
0
آقای سعداوی به عنوان اولین تجربه سرمربیگری خوب کار کرده
البته از نظر بازیکن کمبودی تو تیم نبوده و فولاد در تمام خطوط بهترینها رو داشت از دفاع و دروازه بان گرفته تا فروارد
درکل حد تیم با نعیم در همین حد بوده و قبلا هم که سعداوی گفته بود سیاست باشگاه میانه جدول بوده
امیدوارم فصل بعد با سرمربی قوی تر تیم برا قهرمانی بازی کنه نه میانه جدول
پاسخ ها
ابادانی
| Germany |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
بازیکنان فولاد شاید اسم و رسم داشته باشند اما نه انگیزه بالا دارند و نه نیروی جوانی.یه سوال: ایا اندارنیک تیموریان بازیکن بدی بوده؟خلعتبری؟ هادی عقیلی؟و خیلی بازیکنان دیگه.پس چرا الان این بازیکنان از دور خارج شدن؟چون هم انگیزه ندارند وهم جوان نیستند.بختیارو ساسان و کرمی بازیکنان اخراجی تیم های دیگه بودند.ایوب دو سال از بازی دور هست.شما کدوم بازیکن رو میگید؟ نعیم باید سال اینده از ترکیب جوان و با انگیزه استفاده کنه در کنار چند بازیکن تاپ خارجی.این بهترین روش هست.
علی
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
2
اقای سعداوی شما درمورد محمد امین سعیداوی که گفته میشه اژدری قبولش نکرده یکبار هم مصاحبه نکردییداگه واقعا شما این بازیکن را میخوایید و اژدری زاده قبول نکرده چرا شما ساکتتید ؟ چرا یکبارم ک شده مصاحبه نکردید؟
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
1
اینده دار مثل بختیار وساسان ودورقی وشریفات وبوحمدان وچاگو و... بابا جمع کن تیمو ب خاک سیاه نشوندی جای اینکه از دفاع چپ امیدها استفاده کنی بعدش مریدی رو بذاری وسط داری چاگو رو بازی میدی آقای سعداوی ب شعور فوتبالی خوزستانیها توهین نکن
فولادی
|
Seychelles
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
چی داری بگی؟.فصل تموم شد پولتو هم گرفتی اقای سعداوی سیصد میلیون پولی بودکه با ابرو تیم بازی کردی حالا شدی منفور برو بشین خونه ولذت ببر الان هیچ فرقی با اسکو نداری خودتو مطابقت بده با ان اجنوی..در کل چیزی برا گفتن نداری این حرفات همه سیاه بازیه از روز اول تو واژدری باهم بودین که تیم بالا نره تو تو زمین ماموریت انجام میدادی اژدری بیرون زمین بخداتو تا پولتو نگیری هیچ حرفی نمیزنی چون میدونی اگه حرفی علیه اژدری بزنی پولت رفته بعد از بازیها هرچی دوس داری بگو ان موقع دیگه حرفات ارزس گفتن ندارند...جنگ و باید تو جنگل کرد...میگم شبیه اسکو هستی درست میگم چون ان از تیم نرفت نه با کتک نه با ناسزا مگر با پول کلان ..به امید ناخوشی دشمنان نادان ودانای فولاد.شرم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
0
چه خبر بابا مختصر بنويسيد مگه تيتر مجله است
آدم اين نوشته هارو ببينه حوصله نميكنه نمى خونه
beloaved me sport dear
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها