به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

سیاه‌جامگان 2 – استقلال 1؛ شکست آبی‌ خوزستان

سیاه‌جامگان 2 – استقلال 1؛ شکست آبی‌ خوزستان

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وششم لیگ برتر – استادیوم ثامن مشهد
چهارشنبه 16 فروردین 96 – ساعت: 16
سیاه‌جامگان مشهد 2 – استقلال خوزستان 1
گل: پیام ملکیان (71) حسین بادامکی (87- پنالتی) برای سیاه‌جامگان – سلمان بحرانی (84) برای استقلال
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: رحیم شاهین و فرهاد مروجی
اخراج: ابوالفضل علایی (86- استقلال)
اخطار: مصطفی احمدی (سیاه‌جامگان) – علی‌اصغر عاشوری، ابوالفضل علایی، حسن بیت‌سعید (استقلال)
تماشاگر: دو هزار نفر

سیاه‌جامگان مشهد: محمد ناصرى، رضا شربتى، وحید عسکرى، محمدرضا خانزاده، علیرضا جلیلى، حسین بادامکى (90- مرتضی رنجبر)، مصطفى احمدى، پیام ملکیان، روح الله سیف‌اللهى، عباس عسکرى (55- جواد افراسیابی) و گوران یرکوویچ (82- عبدالحسین زارعی)
سرمربی: اکبر میثاقیان

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، علی‌اصغر عاشوری (38- ابوالفضل محمدحسنی)، حسین بهرامی (70- سلمان بحرانی)، مهدی مؤمنی، مهدی زبیدی (76- یونس دلفی) و حسن بیت‌سعید
سرمربی: سیروس پورموسوی

خلاصه بازی
تیم فوتبال استقلال خوزستان در اولین بازی از هفته بیست‌وششم لیگ برتر مغلوب سیاه‌جامگان مشهد شد.

استقلال خوزستان در غیاب آرش افشین و عقیل کعبی بازی مقابل سیاه‌جامگان را آغاز کرد و مثلث تهاجمی این تیم را حسن بیت‌سعید، مهدی زبیدی و مهدی مؤمنی تشکیل می‌دادند. تیم سیاه‌جامگان هم که برای فرار از منطقه سقوط نیاز به سه امتیاز این دیدار داشت، با ترکیبی تهاجمی به دیدار آبی‌پوشان آمده بود تا از امتیاز بازی در خانه نهایت استفاده را ببرد.

سیاه‌جامگان که در نیمه اول تهاجمی‌تر از استقلال ظاهر شده بود، دوبار فرصت گلزنی پیدا کرد. شوت یرکوویچ در دقیقه 37 توسط شیخ‌ویسی مهار شد و در دقیقه 42 وحید عسکری یک فرصت طلایی را مقابل دروازه استقلال هدر داد. آبی‌پوشان هم در اوقات تلف شده این نیمه از روی یک ضربه کرنر می‌توانستند به گل برسند اما ضربه سر شیرزادی با اختلاف ناچیز از کنار دروازه میزبان به خارج رفت و این نیمه بدون گل خاتمه یافت.

بازی در نیمه دوم سرعت بیشتری پیدا کرد. دوتیم برای رسیدن به سه امتیاز این بازی دست به حملات بیشتری زدند و قفل دروازه‌ها در 20 دقیقه پایانی گشوده شد. ابتدا تیم سیاه‌جامگان از ارسال یک ضربه شروع مجدد به درون محوطه جریمه استقلال به گل رسیدند اما آبی‌پوشان این گل را در دقیقه 84 در پی پرتاب اوت بلند پاسخ دادند و بحرانی نتیجه را برابر کرد. این گل پایان کار نبود و این بار تیم سیاه‌جامگان از روی یک ضدحمله سریع صاحب ضربه پنالتی منجر به گل دوم شد تا سه امتیاز بازی خانگی را از آن خود کند.

امیدهای سیاه‌جامگان برای ماندن در لیگ برتر با این پیروزی افزایش یافت و امیدهای استقلال خوزستان برای کسب سهمیه آسیایی به حداقل رسید.

شرح گل
1-0 (سیاه‌جامگان): در پی ارسال یک توپ شروع مجدد از میانه میدان به درون محوطه جریمه استقلال خوزستان، فرد ملکیان قبل از دانیال ماهینی به توپ رسید و با ضربه‌ای به زاویه سمت چپ شیخ‌ویسی دروازه استقلال را گشود.

1-1 (استقلال): پرتاب اوت بلند پیمان شیرزادی به درون محوطه جریمه سیاه‌جامگان پس از عبور از چند بازیکن به سلمان بجرانی رسید تا هافبک بوشهری آبی‌پوشان با ضربه پای چپ دروازه مشهدی‌ها را فرو بریزد.

2-1 (سیاه‌جامگان): تیم سیاه‌جامگان در پی یک ضدحمله سریع توسط حسین بادامکی صاحب ضربه پنالتی شد و ابوالفضل علایی مدافع استقلال هم با کارت قرمز داور از بازی بیرون رفت. این ضربه را حسین بادامکی به گوشه سمت راست دروازه استقلال زد و شیرجه بلند شیخ‌ویسی نیز مانع از گلزنی کاپیتان مهشدی‌ها نشد.

در حاشیه
* با وجود زلزله‌ای که صبح امروز مشهد را لرزاند، این مسابقه طبق برنامه اعلام شده از ساعت 16 آغاز شد.
* تعدادی از لیدرهای استقلال خوزستان که از اهواز عازم مشهد شده بودند، همراه با گروهی از تماشاگران خوزستانی مقیم مشهد در استادیوم ثامن حضور یافتند و به تشویق آبی‌پوشان پرداختند.
* روح‌الله سیف‌اللهی بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت استقلال رفت و از آن‌ها رخصت گرفت. سیف‌اللهی همچنین در عکس تیمی آبی‌پوشان حضور یافت.
* محمد ناصری دروازه‌بان و محمدرضا خانزاده مدافع تیم سیاه‌جامگان در آخرین دقیقه از نیمه اول درگیری لفظی شدیدی داشتند و سایر بازیکنان مانع از درگیری فیزیکی آن‌ها شدند.
* در پی مصدومیت عاشوری هافبک تیم استقلال خوزستان، ابوالفضل محمدحسنی در اواخر نیمه اول جایگزین این بازیکن شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
4
امسال تنها امیدمون به استقلال صنعتی بود اینم به جایی نرسید سهمیه پرید
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
1
4
تیم کلا ضعیف بود دفاعها ک افتضاح بودن مهاجما افتضاحتر سیاه جامگان هم عالی بازی کرد همین سیف الهی ک پورموسوی خطش زد بهتر ازهمه مهاجمای استقلال بازی کرد
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
1
3
تحقیر فوتبال خوزستان توسط مربیان بی دانش خوزستانی در لیگ برتر
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
4
باختیم به داور - به خاطر اشتباه فردی علایی و ماهی تو سه بازی گذشته ضرر کردیم
البته تیم اصلا انگیزه نداشت خیلی حیف شد فک کنم سهمیه پرید ، حالا که سهمیه نمیگریم دوست دارم نفت تهران قهرمان جام حذفی بشه که نه تراکتور جام بگیره نه تیم های اصفهانی برن پلی اف اسیا
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
4
دوباره علایی کار دست تیم داد،سهمیه هم پر
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
4
کاش می برد خیال صنعت هم راحت بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
4
نميدونم چرا از نانگ استفاده نميكنه كاپلو
موسوي شادگان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها