به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
تعداد نظرات: ۲۴ نظر

سعداوی: استراتژی باشگاه رده هشتم جدول است

سعداوی: مقابل استقلال خودخواه بودیم

خوزستان اسپورت- فولاد خوزستان که نیم‌فصل اول را با نتایج خوبی به پایان برد، در نیم‌فصل دوم از آن شرایط آرمانی دور شد و نتوانست آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرد تا به رده یازدهم جدول سقوط داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان که عوامل زیادی را در این مساله دخیل می‌داند، معتقد است فولاد استحقاق حضور در رده‌های بالاتر جدول را دارد و تلاش می‌کند تیمش در 5 بازی باقی مانده از فصل شانزدهم، امتیازات مهمی به دست بیاورد تا بتواند به جایگاه لازم برسد.

سعداوی در رابطه با اولین بازی تیمش در سال 96 و شکست مقابل استقلال، جایگاه تیمش و سایر مسائل توضیحاتی به ایران ورزشی داده است که در ادامه می‌خوانید.

اگرچه چند بازیکن اصلی‌تان را مقابل استقلال در اختیار نداشتید اما انتظار می‌رفت حداقل یک امتیاز از اولین بازی سال 96 بگیرید که این اتفاق نیفتاد و در نهایت متحمل شکست شدید.
 ما شناخت خیلی خوبی از استقلال داشتیم و روی ضدحملات هم کار کردیم اما با وجود اینکه موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم تا به گل نرسیم. در واقع در این بازی کمی خودخواه بودیم و آن طور که باید و شاید ظاهر نشدیم. در کل بازی خوبی بود و اگر آن کاشته نصیب استقلال نمی‌شد شاید آنها به گل نمی‌رسیدند چون ما تمام راه‌های گلزنی آنها را بسته بودیم که روی گل هم غفلت کردیم. به هر حال ما 3، 4 بازیکن اصلی‌مان از جمله عبدالله کرمی، حمید بوحمدان، میثم دورقی و وحید طالب‌لو را در اختیار نداشتیم که این مساله به تیم ما ضربه بزرگی زد.

تصور می‌شد طالب‌لو به این بازی برسد اما اینطور نشد. در حالی که ظاهرا او انگیزه زیادی هم برای رویارویی با تیم سابقش داشت.
 بله، وحید از ناحیه کتف درد داشت که نمی‌توانست بازی کند اما احسان مرادیان هم خیلی خوب کار کرد و می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد.

با توجه به اینکه طالب‌لو جزو فهرست 18 نفره نبود و مهرداد طهماسبی هم از فهرست خارج شده، گلری روی نیمکت داشتید؟
 بله، علی غلام‌زاده دروازه‌بان جوان‌مان که در تیم ملی نوجوانان هم حضور دارد، روی نیمکت بود. او هم یکی از بهترین‌هاست و اگر بتوانیم به او هم فرصت دهیم خیلی خوب است چون غلام‌زاده هم خیلی خوب کار می‌کند.

با توجه به اینکه نیم‌فصل اول را خوب به پایان بردید تصور می‌شد در نیم‌فصل دوم هم خیلی خوب ادامه دهید و مدعی کسب سهمیه آسیا باشید اما در نیم‌فصل دوم دچار افت شدید. چرا؟
 نیم‌فصل اول شروع خوبی نداشتیم چون تیم ناقص بود و نفرات جدیدی آمدند که باید هماهنگ می‌شدند. در نهایت باتوجه به وقفه‌هایی که به وجود آمد، تیم کامل شد و به هماهنگی لازم رسیدیم که در انتهای نیم‌فصل هم ششم شدیم که البته اگر اشتباهات داوری نبود حتی می‌توانستیم سوم هم شویم. به هر حال یکسری اتفاقات افتاد که نتوانستیم سیر صعودی خود را ادامه دهیم. مثلا اینکه با وجود صحبت‌های زیادی که با باشگاه داشتیم نتوانستیم بازیکنان مورد نیازمان را جذب کنیم. در کنار آن، آسیب‌دیدگی‌ها، اشتباهات فردی، محرومیت‌ها و حتی مشکلاتی که مربوط به خودمان است باعث شد آنطور که می‌خواهیم نتوانیم کار را پیش ببریم و در نیم‌فصل دوم دچار افت شویم. الان هم همه تیم‌ها با شناخت خوبی مقابل ما قرار می‌گیرند. البته ما هم انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم در 5 بازی آینده به امتیازات خوبی برسیم که امیدواریم با این بازیکنان جوان به هدف‌مان برسیم.

بازی آینده مقابل سپاهان بازی دارید. مقابل تیمی که دچار تغییر در کادر فنی‌اش شده و با زلاتکو کرانچار در اولین قدم، به پیروزی پرگلی دست پیدا کرده.
 ما این هفته بازی خیلی سختی داریم. البته تیم ما آماده است و انگیزه بالایی دارد تا بتواند در این بازی خانگی از حریف خود امتیاز بگیرد. البته ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و می‌خواهیم در 5 بازی آینده 5 نتیجه خیلی خوب به دست بیاوریم تا با موفقیت کار خود را به پایان ببریم.

به دنبال چه جایگاهی در پایان فصل هستید؟
 استراتژی باشگاه رسیدن به رده هشتم جدول است چون فصل گذشته تیم به رده دوازدهم رسیده باشگاه با این هدف که صعودی 3، 4 پله‌ای در جدول داشته باشد کار کرده. البته ما به این رتبه راضی نیستیم و برای رده‌های بالاتر می‌جنگیم. فولاد مستحق قرار گرفتن در رده‌های بالاتر جدول است که امیدوارم بتوانیم به این هدف‌مان برسیم.

ظاهرا ساسان انصاری دچار سانحه رانندگی شده، مشکلی برای همراهی تیم‌تان برای بازی آینده ندارد؟
 خدا را شکر این اتفاق به خیر گذشت. در این حادثه، خسارت زیادی به خودروی ساسان وارد شد اما خدا را شکر مشکلی برای خودش پیش نیامده. البته من شنیدم که همسرش دچار آسیب‌دیدگی جزیی شده که امیدوارم زودتر بهبود پیدا کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۴
فوادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
6
استراتژی شما رده چندم جدوله اون وقت؟؟ یازدهم یا دوازدهم؟؟
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
6
تیمی که مدیریتش اول فصل هدفشو میذاره رتبه هشتم جدول معلومه آخرش باید برای سقوط نکردن بجنگه. مدیریت باشگاه فولاد نوبره ولله
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
1
4
با مصاحبه ای که کاپیتان والی دیروز با خبرگزاریها داشت انتظار داشتم آقای سعداوی بیاد یکسری مسایل و حقایق درون باشگاهو برای مردم روشن کنه ولی مثل اینکه ایشون با جناب اژدری برای نابودی فولاد کاملا هماهنگه و علیرغم اینهمه مشکلاتی که وجود داره حاضر نیست لب باز کنه و مسایل رو به هواداران بگه.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
7
خیلی عذر می خوام ولی
غلط کرده هر کی این استراتژی رو برای فولاد تعیین کرده
فولاد فقط باید برای قهرمانی بسته بشه
jafar
|
Switzerland
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
7
این استراتژی باشگاه یعنی ۸ جدول در بین ۱۶ تیم ؛ دقیقا مطابقت دارد با گفته یکسال ونیم گذشته تا حال ما هواداران که گفته بودیم با توجه به شرایط موجود ؛ فولادی میشود متوسط که نه سقوط میکند و نه آسیایی میشه ( قهرمان شدن پیش کش) . حالا حاج نعیم این خبر تازه ای برای ما هواداران نیست خودمون این را می دونستیم ولی برای سقوط نکردن حداقل به ساسان و مهاجمین گوشزد کن اتحاد داشته باشن و پاس گل بدن و توپ را بی دلیل در زاویه بسته به کنار دروازه شوت نزنند .
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
5
تاوقتی اژدری مدیر باشگاهه نباید انتظار هزینه واسه قهرمانی و سهمیه آسیایی داشته باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
7
بنظرم استراتژی اصلی آقایون خلاص شدن از باشگاه فولاد طی یک پروسه سه یا چهار سالست
هرسال تیمو ضعیفتر میکنن تا برسه به جایی که هیچ هوادارای رغبت نداشته باشه بره ورزشگاه الغدیر
وقتی پشت تیم از هوادار خالی شد بهترین فرصت برا تعطیل کردن باشگاهه
مشکل اینکه هوادارای ما اینقد مشغول درگیری های بین خودشون و باندبازی هستن که تیمو فراموش کردن فقط چسبیدن به تخریب و تهمت به همدیگه و هرکی برا خودش یه باند درست کرده
تا وقتی هوادارای واقعی متحد نشن و جلوی روسای بی کفایت باشگاه فولاد نایستند نمیشه امید وار بود وضعیت تیم سروسامون بگیره
جوی که الان اطراف تیم درست شده دقیقا همون چیزیه که مدیریت باشگاه از روز اول دنبالش بوده و بالاخره بش رسیده
سعداوی هم این وسط مقصره و سهوی یا عمدی با این مدیریت بی کفایت همسو شده
تا هوادار به هوش نیاد وضع بهتر که نمیشه هیچی بدتر هم میشه تو سال جدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
6
بچه ها حرف ما به گوش كسى از مسئولين نميره .بايد منتظر بشيم ليگ تموم بشه و معارضت خودمونو از سر بگيريم الان فايده نداره
با پلاكارد و بنر و هرچى اعتراضمون نشون مديران و مسئولان باشگاه بديم
.حس ميكنم داريم ميشيم مث استقلال اهواز يواش يواش از ليگ برتر و يك و دو ميندازن پاينتر
همه ما اين وضع مخالفيم.حاج نعيم شما هم استعفا بديد
m6
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
6
چرا تیمهای اصفهان و تبریز و تهران حق دارن برای قهرمانی تیم ببندن و هزینه کنن اما فولاد از قلب خوزستان زرخیز چنین حقی نداره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
6
این بهترین استراتژیه .بقیه تیم های خوزستانی یادبگیرن
سیاوش
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
3
6
تا زمانی که اژدری مدیر عامل تیم باشد هواداران انتظاری از تیم فولاد نداشته باشند! او حتی با جذب محمد امین سعیداوی بازیکن با استعداد و انگیزه بالا که جذب ایشان با هزینه بسیار اندک صورت میگرفت مخالفت کرد تا دست کادر فنی در روزی که چند بازیکن تیم با محرومیت و مصدومیت روبرو بوددند بسته باشه
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
6
نا امیدمون کردی حاج نعیم آخه این چه استراتژی مزخرفیه دیگه.. تیم دوبار قهرمان شده دو سه بارم سوم چهارم شده الان باید برای هشتمی برنامه ریزی کنه؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
1
6
من کاری به استراتژی باشگاه ندارم ولی خدایش بازیکنای فولاد خوبن مشکل فولاد فنی با انتخاب سعداوی فکر کنم باشگاه به خواستش میرسه یه سرمربی در حد ایشون هر بازیکنی هم در اختیارش باشه یه تیم معمولی باور کنید اگه یه سرمربی بزرگ داشتیم با همین بازیکنان حداقل الان سوم بودیم
پاسخ ها
ابادانی
| Germany |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
با کدوم محاسبه شما به این نتیجه رسیدید؟کدوم بازیکن فولاد خوبه؟ من به جرات می گم امسال به جز دو سه نفر هیچ بازیکنی خوب نبود. در خط دفاع والی بعد از دو سال بازی کرد. کرمی بازیکن مازاد سپاهان بود. ساسان مازاد پرسپولیس. طالبلو مازاد استقلال و... تیم نوین هم خالی شده بود. نعیم از کجا باید بازیکن می گرفت؟؟؟ تو اون سالهایی که فولاد قهرمان شد قبلش دو سه فصل بازیکن سازی و برنامه ریزی شده بود.
فولاد شهر اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
1
4
باشگاه با این زیرساختها برای هشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا شما ما رو بادمجون فرض کردید؟؟؟ باشگاهی که دو قهرمانی لیگ برتر داره به چه دلیل و منطقی برای هشتم پا به میدان بگذاره؟ شما که هشتم رو میخواستید یکدفعه امیدتون رو به لیگ میفرستادید!!! شرم بر اژدری بی خاصیت ! ننگ بر این مدیر که راحت تیمش رو میفروشه! شرم بر هواداری که این هفته به ورزشگاه نیاد تا از خجالت این مدیر بی خاصیت در نیایم. امسال هشتم حتما سال آینده هدف سقوط نکردن و یواش یواش سقوط و انحلال هدف اصلی هستش. هواداران ،دوستان کمپین اعتراض به هدف باشگاه رو دراین هفته خواهشا کلید بزنید. والله اینا کمر به سقوط فولاد بستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
4
همه بازيكنان در نظر من واقعا بى كيفيتن
اگه با كيفيت بودن الان صدريم
هيچكس نگه خوبن همه بازيكنان فولاد تو نتيجه بد دخيلن
is good نيستن
M6
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
4
دست شماومدیران باشگاه بااین استراتژی دردنکند آیا برای باشگاهی مانند فولادکه درسطح ایران ازنظرامکانات واستعدادبی نظیرهست استراتژی رده هشتم کافی است؟بااین وصف آقای سعداوی نه شمادرسطح فولادهستیدونه مدیران فعلی امیدوارم اولین وآخرین فصل حضورشماها درتیم همیشه بزرگ فولادباشد شماها با تعصب وشعورواحساسات پاک خیل عظیم وصادق هوادارن که به کرات درمسائل مختلف ثابت شدبازی کردید...خیر الکلام بما قل و دل...
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
4
خیر آقای سعداوی استراتژی صرفا تیم داری بوده وشما مجددا فقط نسبت به این موضوع سرپوش گذاشتیدتابه خیال خود درفصل آینده هم شماسرمربی باشید...شماومدیریت بااحساسات وعواطف خیل عظیم هوادار تیم همیشه بزرگ فولادکه درزمینه امکانات واستعداددر سطح ایران بی نظیر است واین امربه کرات ودرزمینه های مختلف ازطرف شماومدیران وعلی الخصوص درموردبازیکنان مورد سو استفاده قرارگرفته نقش داشتیداگر می دانستیدکه استراتژی باشگاه رده هشتمی بوده چرا تقبل وظیفه کردید اگر شمابرای فولاداین رده رامی پسندیدمطمئن باشیدکه هواداران به هیچ وجه من الوجوه این امررانمی پسندندچراکه لیاقت فولادخیلی بیشترازاین امرو رده هست وشمااشتباه محاسباتی کردیدواگرخلاف این امربودمی بایست شفاف سازی می کردیدوتابه امروزصداقتی درکارنبوده است چراکه قوی وبانشاط بودن فولادیعنی نشاط و دلخوشی ودلگرمی مردم خوزستان واگر بااین مطلب قصدسرپوش گذاشتن به روی ضعف های خودهستیدبنابراین هرچه زودتراستعفا بدهیدبهتراست وآن بازیکن وبازیکنانی هم که به حمایت ازشماهم قصدترک تیم راداشته باشندمی توانندبروندچراکه فولاد بزرگ جای حمایت کورکورانه ازیک شخص وتعصب واهی نیست فولادباشگاهی است که بادرنظرگرفتن جمیع امکانات سخت افزاری بایدبه گونه ای باشدکه هربازیکنی افتخارسربازی برای آن کندواین مطلب فقط ادعانیست درواقع این گونه است ...خیرالکلام بما قل و دل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
5
اقایون فقط میخوان فولاد رو در وسط جدول بذارن نه سقوط نه قهرمانی نه اسیا از این به بعد فولاد همینه حتی اگه خود اژدری بره یکی بدتر از اون جاش میگیره چون که اگه بخواد کارش درست انجام بده زود اخراج میشه درست مثل اقای دهکردی پس مشکل از اژدری نیس مشکل از اون مسئولانی که امثال اژدری رو میذارن مدیر عامل باشگاه فولاد بعدشم مسائل قومیتی هم در کاره منظورم میفهمید
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
1
باید به اژدری زاده جایزه نوبل داد با این اکتشاف بزرگی که کردن خیلی هنر می خواد برای فولاد استراتژی رتبه هشتم تعیین کردن آفرین به این مدیر نمی دونم چرا ایشون برای ریاست فیفا کاندیدا نمی شه؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
1
كشتي مارابااين استراژيت چقدر از اين كلمه استفاده ميكني اقاي سعداوي فولاد بادوقهرماني كه بديت اورده خيييييلي زشته رده هشتم هست الان بايد در ردهاي بالا باشه بااين همه اكادمي كه داره موسوي شادگان
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
2
جدا که عرضه نداشتی بگی صنایع فولاد به مجموعه ورزشی فولاد پشت کرده و فقط حامی آبی و قرمز های تهران هستند
صنایع فولاد سپاهان را حمایت کرد و برای فولاد ناامیدی گذاشت
سعداوی جدا که ابرومونو با این مصاحبه بردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
2
هوادار پس کجا میخواد به درد تیم بخوره حداقل بیاید ورزشگاه اعتراض خودمونو برسونیم
امیر فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
1
من یه سوال از اقای سعداوی دارم
چطور زمان اسکوچیچ که تو فولاد نبودی میگفتی فولاد همیشه باید مدعی باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها