به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

والی: مشکلات را بگویم خیلی‌ها ناراحت می‌شوند

والی: مشکلات را بگویم خیلی‌ها ناراحت می‌شوند

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شب بعد از بازی به دلیل اشتباهی که کرده بودم حتی یک ساعت هم خواب به چشمانم نیامد.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایوب والی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد شکست یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل استقلال گفت: در نیمه اول به چیزی که دنبالش بودیم رسیدیم و برنامه مدنظرمان را چند بار پیاده کردیم اما از 3 موقعیتی که به دست آوردیم استفاده نکردیم. در نیمه دوم نتوانستیم به توصیه‌های کادرفنی به خوبی عمل کنیم. البته خیلی تحت فشار قرار نگرفتیم و در نهایت روی یک اشتباه که بیشتر خودم مقصر بودم گل خوردیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم. توپ را به گلرمان تعارف کردم و فکر می‌کردم او با بیرون آمدن توپ را می‌گیرد که مهاجم استقلال از فرصت استفاده کرد و توپ وارد دروازه شد.

وی در مورد اینکه آیا دروازه‌بان اعلام نکرده بود توپ را می‌گیرد؟ اظهار داشت:‌ وقتی گلرمان گام برداشت با توجه به اینکه استقلال روی ضربات ایستگاهی و اوت خوب کار می‌کند گفتم اجازه بدهم دروازه‌بان توپ را بگیرد اما او ایستاد و من هم ایستادم تا مهاجم استقلال از فرصت به وجود آمده استفاده کند. به نوعی توپ را بهم تعارف کردیم و از این مسئله محسن کریمی استفاده کرد.

کاپیتان فولاد خوزستان در مورد اینکه تیمش نتواسته در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کند، خاطرنشان کرد: این مسئله دلایل زیادی دارد اما نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم. به عنوان کاپیتان تیم خیلی از مسائل را می‌دانم اما اگر این مسئله در رسانه‌ مطرح شود باعث ناراحتی خیلی‌ها خواهد شد. اگر در دیدار با سیاه‌جامگان برنده می‌شدیم به رده چهارم جدول صعود می‌کردیم اما برایمان حاشیه درست کردند و در ورزشگاه و فضای مجازی جو بدی ایجاد شد. در نیم فصل اول تیم ششم جدول شدیم و اگر در بازی آخر پیکان را می‌بردیم به رده سوم و چهارم صعود می‌کردیم. فولاد با هزینه‌های فراوان سال قبل برای نیوفتادن می‌جنگید اما  امسال با تغییرات فراوان در کادرفنی و بازیکنان در پایان نیم فصل در رده ششم قرار گرفتیم و می‌توانستیم با یک برد به رده سوم یا چهارم صعود کنیم. در کل برخی دوست نداشتند تیم نتیجه بگیرد آنها از هر فرصتی برای تحت فشار قرار دادن کادرفنی و بازیکنان استفاده می‌کردند.

والی در مورد اینکه آیا این افراد داخل باشگاه بودند؟ عنوان کرد: خیر این حرف را کلی می‌زنم باشگاه نه عوامل بیرونی در این مسئله دست دارند. باشگاه‌ها با محدودیت‌هایی روبرو است اما بحث من بیرون از باشگاه است. علیه تیم شعار دادند و تبلیغات منفی زیادی کردند. این کارها به بازیکن جوان و کم تجربه ما فشار وارد کرد. فضای مجازی و ... دست آنها است و هر جا بخواهند جولان می‌دهند.

وی در مورد اینکه خط حمله فولاد کارایی لازم را در هفته‌های اخیر نداشته است،‌ گفت: بله خط حمله ما اخیرا کارایی لازم را نداشته و نتوانستیم خوب گلزنی کنیم. یک مهاجم خوب خارجی جذب کردیم که در نیم فصل اول به دلیل اینکه نتوانستند کار ITC او را انجام دهند از این بازیکن استفاده کنیم. بعد از حل مشکل  این بازیکن در نیم فصل دوم وقتی کار بدنسازی‌اش به پایان رسید و کم کم 10-15 دقیقه از سوی کادرفنی به او بازی می‌رسید یک مرتبه قهر کرد و چند روز به تمرینات نیامد. بعد از 3 روز با او تماس گرفتند و این بازیکن اعلام کرد به خانه‌اش در بلژیک بازگشته است. مگر این اتفاق شدنی است. بازیکنی که در خط حمله به او نیاز داشتیم یک مرتبه تیم را رها میکند و می‌رود. مطمئنم این بازیکن کل قراردادش را هم بدون یک بازی کامل دریافت خواهد کرد. این مسئله جای سوال دارد که چرا این اتفاق می‌افتد.

کاپیتان فولاد در مورد اینکه آیا شانس کسب سهمیه را از دست رفته می بینید،‌ اظهار داشت: این روزها بیشتر به دنبال حفظ اعتبارمان هستیم. حفظ اعتبار فولاد مهمتر از کسب سهمیه است. این روزها شانس یارمان نیست و نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. در خیلی بازی‌ها مثل تراکتورسازی، گسترش فولاد‌، صبا و ... خوب بودیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشده است. هوادار هم حق دارد که ناراحت باشد. فولاد در این 2-3 سال اخیر بدجور زمین خورده و نتوانسته هواداران را خوشحال کند. به هیچ وجه از هواداران ناراحت نیستم چرا که می‌دانم آنها چقدر به این تیم علاقه دارند. خودم هم از این اوضاع و جایگاهی که داریم ناراحت هستم.

والی در مورد بازی با سپاهان، گفت: بازی سختی در پیش داریم. اگر بازیکنان فولاد خوزستان از خط حمله تا عقب را بررسی کنید می‌بینید که مهره‌های خوبی داریم. برخی بدشانسی‌ها و اشتباهات باعث از دست رفتن نتیجه می‌شود مثلا در بازی با استقلال یک اشتباه بچه گانه که از سوی خودم  رقم خورد باعث از دست رفتن نتیجه شد. ما استقلال را هم در ورزشگاه ازادی می‌توانستیم ببریم چون بازیکنان و مهره‌هایش را داریم اما برخی بدشانسی‌ها برای‌مان دردسرساز شده است.

وی در پاسخ به این سوال که پذیرفتن اشتباهش به عنوان کاپیتات تیم و اینکه تقصیر را گردن بازیکن دیگری نمی‌اندازد نشان از حس مسئولیت پذیری بالایش دارد، گفت: شب بعد از بازی یک ساعت هم نتوانستم بخوابم و دائم صحنه بازی مقابل چشمانم بود. دائم به خودم می‌گفتم چرا این توپ را دفع نکردم. استقلال روی کرنر و اوت دستی برنامه داشتم و می‌خواستم به جای اینکه توپ را به بیرون دفع کنم گلر آن را بگیرد اما مکثم باعث شد مهاجم استقلال از فرصت استفاده کند و توپ وارد دروزاه شود. اشتباه کردم و باید توپ را دفع می‌کردم که اینطور نشد.

کاپیتان فولاد خوزستان در پایان، اظهار داشت: هواداران حق دارند که گلایه داشته باشند اما برخی مشکلات باعث شده تیم نتیجه نگیرد.  امیدوارم بتوانیم جبران کنیم و دل هواداران را به دست بیاوریم البته در پایان فصل قرار داریم دیگر فرصت خاصی وجود ندارد. هواداران در بازی استقلال و پرسپولیس انتظار بیشتری دارند اما نتواستیم دلشان را شاد کنیم امیدوارم در مسابقات آینده بتوانیم این نتایج را جبران کنیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
1
7
فولاد در بخش مدیریت و فنی خیلی بد کار کرده. فولاد نیاز به خون تازه داره. هیات مدیره و مدیرعامل و سرمربی باید همه عوض بشن اگر یکی بره و یکی بمونه باز همون آش و همون کاسه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
7
ایوب جان ماکه از امسال قطع امید کردیم اما کاش مسائل و مشکلات شفاف سازی می شد که واسه سال بعد چاره اندیشی بکنیم
احمد جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
1
5
نمیدونم چرا هرکی چیزی میگه . با اما اگر خو مشکلاتو بگو ایوب ما که مربی ترسو داریم . مدیریت ضعیف هم داریم حد اقل تو بگو که شاید ما کاری بتونیم بکنیم
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
3
آقای والی اولا ممنون از زحماتت و شهامتت که عذرخواهی می کنی اما چرا نباید حقیقت به مردم گفته بشه؟
هوادار باید بدونه مدیرای تیم چطوری چوب لای چرخ بازیکنا و مربیان میذارن.
دیشب از لیدر باشگاه شنیدم تیم روز قبل بازی با استقلال ساعت هشت صبح رفته تهران تا ساعت چهار عصر هتل نداشته بازیکنا تو چمن جلوی هتل نشستن تا اتاق بشون دادن واقعا این کارا در شان باشگاه فولاده؟
آقای سعداوی از چی میترسه که سکوت کرده نکنه میترسه اخراج بشه؟ والله با شرافت اخراج بشه خیلی بهتره تا اینطوری ساکت بمونه.
چرا اسم اون اقا که هزینه میکنه توی فضای مجازی جو درست کنه علیه بازیکنا و مربیا چرا اسمش نمیارید؟ مگه آقای سعداوی از تیم بیرونش نکرده پس چرا هرروز تو دفتر باشگاهه و خط میده به یه سری از این لیدرا که جو مسموم کنن نذارن تیم آرامش داشته باشه چرا آقای سعداوی حرف نمی زنه تا کی میخاد سکوت کنه؟
بنظرم اژدری و سعداوی دستشون تو یه کاسه ست و الی چرا سعداوی حرف نمیزنه چرا واقعیات به مردم نمیگه بابا والله به الله اگر الان واقعیات به مردم بگه و با سربلندی اخراج بشه همه فولادیها پشتش می ایستن. ولله بهتر از اینکه با این جماعت ضد فولاد همدست بشه و شریک بشه تو نابودی فولاد.
ادمین خواهشا بچاپ این فولاد دوساله رفته رو اعصابمون شما دیگه بدترش نکن
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
1
4
ایوب جان تیم تاکتیک نداره تلاش کافی برای برد نمیشه تیم موقعیت مناسب گلزنی رو ایجاد نمیکنه ترکیب تیم هر روز تغییر میکنه هوادارا حق دارند اعتراض داشته باشند فولاد باشگاه بزرگی چرا مقابل پرسپولیس در اهواز با اون همه حمایت تماشاگرا فولاد حرفی برای گفتن نداشت مدیریت باشگاه باید تصمیمات جدید و درستی بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
5
تیم فولاد اشکالات فنی داره منتها مدیریت باشگاه با اخلالی که تو کار تیم ایجاد میکنه خیلی تقصیر داره وگرنه این بازیکنها و مربیها اگر ضعیف بودن دور رفت اون فوتبال قشنگو نمیتونستند بازی کنند ایوب والی تو صحبتهاش اشاره کرده که دور رفت تیم چطور بود و بعد مشکلاتی درست کردند
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
2
4
درضعف مدیریت و ناکارآمدی اژدری شکی نیست وایشان تمام زحمات چندین ساله فولاد رو در زیر ساختها به باد داد ولی سعداوی نشون داد در بحث فنی حرفی برای گفتن ندارد.خوب که بازی نمیکنیم که هیچ بلکه تیمی برای آینده هم نساخت . تیمی مثل استقلال که نه زیرساختی دارد نه آکادمی ؛3بارپوست اندازی کرد و مدعیست . مقابل فولاد هر چه زیر23سال بودند تو ترکیب بودند و فولاد رو کردند تو قفس و دربش رو هم محکم بستند. موندم سعداوی چطور روش شده به مصاحبه بعدبازی بیاد وحالا که اومد چطور ازتیمش تعریف میکنه. ایشون هنوز میگه ما بهترمیشیم ،مثل اینکه اول فصلیم وما خبرنداریم شاید هم ایشون وفریسات خودش رو برای سال آینده آماده میکنند. لطفا اقایون استعفا دهند تا تیم برای سال آینده پایه ریزی بشد
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
4
کاپیتان والی به نکته مهمی اشاره کرده!
ارنست انفور طبق قراردادش پولش رو تا ریال آخر از باشگاه فولاد میگیره این قضیه جای شک نداره چون قرارداد حرفه ای داره!!!
اقایون مسوول در باشگاه باید مورد بازخواست قرار بگیرن چرا پول بازیکن خارجی سر وقت ندادند که موظف باشه برای تیم بازی کنه؟!!!
آیا این انصافه کاری کنن بازیکن از ایران بره و به فیفا شکایت کنه و تا ریال آخر پولشو بدون بازی کردن از فولاد بگیره؟!!!
اصلا چرا پاسپورت این بازیکن همون موقع دست خودش بوده و دست سرپرست تیم نبوده؟!!!
نقش هیات مدیره فولاد و مسوولان شرکت فولاد چیه در قبال این داستان؟!!!
از اونور باید پرسید جناب سعداوی با چه توجیهی راجب این مشکلاتی که کاپیتان والی بعضیهاشو گفته ساکت مونده واقعا چرا؟!!!
کی به کیه این وسط؟!!!
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
3
اقای سعداوی حرف بزن حقیقت بگو
عشق فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
2
دوست عزیز مسعود . سعداوی چی بیاد بگه ترسو سعداوی. اون نمیتونه یه بازی درست حسابی انجام بده همش با ترس بازی میکنه حالا بیاد حقیقتو بگه . فولاد نیاز به یه سرمربی کار بلد و با دانش میخواد . و یه مدیریت جدید .
سرمربی هم که بیاد باید چنتا بازیکن رد کنه بره که از نظر فنی غیر قابل قبولن مثل . رشید فرخی . بختیار رد کنن و امثال اینا .....باید میدون به جوونا بدن اینا دیگه فوتبالشون تمام شدس و ادعای خدایی میکنن در صورتی که چیزی نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
2
تیم مشکل فنی داره این حرفا بهانس همون پیجایی که از سعداوی تیمش حمایت می کردن الان دارن انتقاد می کنن من هیچ جوی ندیدم علیه تیم مگر داخل باشگاه کم کاری می شه که معلومه که هست و اقای والی جرات گفتنش نداره وگردن جو خارجی می اندازه ولی بازم شما بازیکنا و مربی تیم باید جواب این حرکات می دادین با بازی خوب تیمای بی بضاعت زیادی تو لیگ دیدم که خوب بازی می کردن و نتیجه نمی گرفتن چون توی چند پست کمبود بازیکن داشتن ولی فولاد بازیکن کم نداره ولی بد بازی می کنه بد
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
1
استاد والی راموس هم اشتباه میکند.اما در ارتباط با عوامل خارجی واقعا جز مدیر عامل طرفدار آبی یا قرمز تهران و دیگر عوامل مدیر در سطوح مختلف در دفاتر تهران چی کسی مقصر است؟آقای مدرس خیابانی فولادی نیست و چطور ازش انتظار حمایت دارن ؟
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
حقیقت ازسعداوی؟؟؟آقامسعود حقیقت ازهمون روزهای اول برای تمام هواداران مشخص بودولی سعداوی حرفی نزدونخواهدزد وبیشترفکرتوجیه کردن یکسری مسائل بودضعف وغرض که یکی شدعاقبت این چنین می شود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها