به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

امین‌فر: کسی را با پیراهن قرمز در ورزشگاه ندیدیم

امین‌فر: کسی را با پیراهن قرمز ندیدیم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: دست پشت پرده نداریم. با تشکیل پرونده به رای محرومیت‌مان اعتراض کردیم و بعد از بررسی که صورت گرفت مانعی برای حضور هواداران در ورزشگاه وجود نداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، غلامحسین امین‌فر در مورد پیروزی یک بر صفر صنعت نفت مقابل پرسپولیس، گفت: بازی خوبی بود. با تیم ملی بازی می‌کردیم. بازیکنان دوندگی زیادی داشتند و خدا را شکر نتیجه هم گرفتیم.

وی در مورد اینکه شکست پرسپولیس صدرنشین شیرینی بیشتری دارد، خاطرنشان کرد:  بله همینطور است. امسال استقلال و سپاهان را شکست داده بودیم و برای شکست تیم‌های بزرگ پرسپولیس را کم داشتیم. خوشبختانه این اتفاق افتاد. نشان دادیم که مقابل تیم‌های بزرگ بهتر نتیجه می‌گیریم. تنها تیمی هستیم که در فصل جاری موفق به شکست استقلال و پرسپولیس شدیم.

سرپرست صنعت نفت در پاسخ به این سوال که آیا خطر سقوط به لیگ دسته اول را همچنان احساس می‌کنند، اظهار داشت: به احتمال زیاد سقوط نمی‌کنیم. 5 بازی باقی مانده و از حاشیه امنیت برخورداریم. البته باید با قدرت کارمان را پیش ببریم اما استرس‌مان از قبل کمتر است.

امین‌فر در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به بخشش محرومیت هواداران صنعت نفت و اینکه دست‌های پشت پرده را در این امر دخیل دانستند، گفت: دست پشت پرده‌ای نداریم. زمانی که رای محرومیت 2 جلسه‌ای ما ابلاغ شد به این مسئله اعتراض کردیم و گفتیم کاری که هواداران ما انجام دادند مستحق این رای سنگین نیست. در ورزشگاه‌های دیگر اتفاقات زیادی می‌افتد و نهایت یک جلسه محرومیت در نظر گرفته می‌شود. وقتی رای ما صادر شد خیلی سریع به این مسئله اعتراض کردیم. هر چه منتظر شدیم دیدیم جلسه‌ای تشکیل نمی‌شود. ظاهرا آقایان به دلیل عدم پرداخت 200 هزار تومان هزینه دادرسی به اعتراض ما توجه نمی‌کردند این درحالی است که هر وقت ما جریمه می‌شویم به طور مستقیم هزینه آن از محل مطالباتمان از فدراسیون فوتبال برداشت می‌شود. 26 اسفند 95 پول دادرسی را پرداخت کردیم و فیش آن هم برای فدراسیون فوتبال واریز شد.

سرپرست صنعت نفت افزود: اینکه  فدراسیون فوتبال پرونده ما را 10 فروردین به کمیته استیناف داده مشکل ما نیست و دست پشت پرده‌ای وجود ندارد.  فدراسیون، مطبوعات، صدا و سیما و ... همه از پرسپولیس حمایت می‌کنند. اصلا حق ما 2 جلسه محرومیت نبود. رای استیناف روز بازی اعلام شده ما مقصر نیستیم. فیفا به دنبال جذب تماشاگر است و اینکه بخواهیم با هر اعتراض هواداران را محروم کنیم راه به جایی نمی‌بریم. اگر این تعداد هوادار روز بازی به ورزشگاه نمی‌رفت بازی جذابیتی داشت؟ احتمالا ناراحتی پرسپولیسی‌ها به این دلیل است که در هر شهری تعدادی هوادار دارند اما آنها در آبادان هیچ هواداری نداشتند. نه پرسپولیس و نه استقلال در ورزشگاه تختی آبادان هوادار ندارند. آبادان جایی است که هیچ تیمی به جز صنعت نفت در آن هوادار ندارد.

امین‌فر در ادامه تأکید کرد:  صالحی اعلام کرده بود قرار است جلسه اضطراری برگزار شود. باید این اتفاق هم می‌افتاد ما اعتراض کرده بودیم و پرونده‌ تیم هم تکمیل شده بود حالا اگر دیر به این پرونده رسیدگی کردند مشکل ما نبود. در روند رسیدگی به رای تاخیر به وجود آمد اما باشگاه طبق موعد مقرر اعتراض خود را انجام داد. اگر بازی بدون هوادار برگزار می‌شد و سپس به رای رسیدگی می‌کردند این مسئله دردی از ما دوا نمی‌کرد.

وی در پاسخ به این سوال که مسئولان پرسپولیس اعلام کردند در بیرون ورزشگاه به افرادی که لباس قرمز داشتند اجازه حضور در ورزشگاه را نمی‌دادند،‌ گفت: ما کسی را ندیدیم که با پیراهن قرمز قصد ورود به ورزشگاه را داشته باشد. جو ورزشگاه آبادان به شکلی است که اصلا کسی به پرچم دیگری به ورزشگاه نمی‌آید. نه با پیراهن قرمز و نه با پیراهن استقلال کسی به ورزشگاه نمی‌آید. از بچه‌های انتظامات مقابل در این مسئله را پیگیری کردم که آنها هم این موضوع را تکذیب کردند و گفتند کسی با لباس قرمز به ورزشگاه نیامد.

امین‌فر در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل ذوب آهن، تصریح کرد: دیروز به دلیل 13 به در استراحت کردیم. امروز و فردا تمرین می‌کنیم و سپس راهی اصفهان می‌شویم. در اصفهان هم یک جلسه تمرین می‌کنیم. بازیکنان تیم با توجه به برد بزرگ مقابل پرسپولیس خیلی قوی و با روحیه هستند و امیدواریم بتوانیم نتیجه‌ای بگیریم که باعث رضایت هواداران شود.

وی در مورد پاداش پیروزی مقابل پرسپولیس تصیرح کرد: علی عیسی‌زاده قول پاداش ویژه داده و امیدواریم تا قبل از بازی با ذوب آهن این پاداش واریز شود.

سرپرست صنعت نفت در پایان، خاطرنشان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم. انها سنگ تمام گذاشتند. ساعت 11 اعلام شد بازی با حضور هواداران برگزار می‌شود اما آنها در همین فرصت ورزشگاه را پر کردند و سنگ تمام گذاشتند.  این پیروزی همدلی خوبی در شهر حاکم کرد. مدیریت باشگاه، مسئولان استان، نمایندگان، هواداران و ... همدل شدند و شرایط کاملا مهیا است تا نتایج خوبی کسب شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سلمان بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
اینجا آبادانه فقط وفقط زرد طلایی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها