به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

نفت 1 – سپیدرود 0؛ پیروزی نفت در غیاب هواداران

نفت 1 – سپیدرود 0؛ پیروزی نفت در غیاب هواداران

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌ونهم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی
پنجشنبه 10 فروردین 96 – ساعت 16:15
نفت مسجدسلیمان 1 – سپیدرود رشت 0
گل: احمد داودی (63)
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: محمدرضا طالبی و موسی محمدی‌راد
اخطار: سیدمحمد میری (سپیدرود)
بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی، مجتبی بیژن، رضا یزدان‌دوست، میلاد خدایی، امین جهان‌کهن، میلاد شیخ‌سلیمانی، فرشید لک (58- اکبر آفاقی)، شهاب زندی، عرفان کاظمی (71- رامین قربانی) و احمد داودی (84- میلاد صالحوند)
سرمربی: محمود فکری

سپیدرود رشت: سیدمحمد حسینی، شایان مصلح، سیدهادی موسوی، هادی تامینی، امیر تیزرو (71- محمدرضا الماس‌خاله)، سیدمحمد میری (74- احسان عبدی)، میلاد قربان‌زاده، محمدرضا مهدوی (78- مصطفی حق‌شناس)، حسین کعبی، میثم فردوسی و پویا نزهتی
سرمربی: علی نظرمحمدی

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با مغلوب کردن سپیدرود رشت از منطقه سقوط جدول لیگ یک فاصله گرفت.

نفت مسجدسلیمان در غیاب هوادارانش که با حکم کمیته انضباطی از حضور در ورزشگاه محروم بودند، مقابل تیم صدرنشین لیگ یک به میدان رفت و با کسب سه امتیاز باارزش این مسابقه شرایطش را در جدول رده‌بندی بهبود بخشید.

دیدار نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت دو نیمه کاملاً متفاوت داشت. نیمه اول این بازی بدون تماشگر بسیار سرد و بی‌روح دنبال شد و دروازه‌بان‌های دوتیم کمتر به زحمت افتادند اما روند بازی در نیمه دوم تغییر یافت و شاگردان محمود فکری ضمن تسلط کامل بر توپ و میدان و خلق موقعیت‌های متعدد گلزنی موفق به مغلوب کردن حریف شمالی شدند.

فرصت تک‌به‌تک محمد نزهتی در ابتدای نیمه دوم که با دخالت پورمحمد دروازه‌بان نفت به کرنر رفت و بازیکنان تیم میهمان اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند، اولین خطر جدی در این بازی بود که ثمری برای سپیدرود نداشت. بازیکنان نفت پس از این صحنه به خود آمدند و با ارائه یک بازی سراسر تهاجمی برای زدن گل برتری تلاش کردند. فرشید لک اولین فرصت مسلم گلزنی تیم میزبان را در دقیقه 57 خلق کرد اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه سپیدرود برخورد کرد.

خروج فرشید لک و حضور اکبر آفاقی، جان تازه‌ای به خط حمله‌ی تیم نفت مسجدسلیمان داد و حملات این تیم در ادامه این نیمه افزایش یافت. حرکت آفاقی تازه نفس که یک ضربه کرنر به دنبال داشت، با ارسال جهان‌کهن و ضربه سر داودی دروازه‌ی تیم پرطرفدار گیلان را روی پاشنه چرخاند.

دقایقی بعد از گل نفت، یوسف بهزادی دروازه‌بان این تیم ضربه محمد میری را مهار کرد و در دقیقه 80 شهاب زندی یک فرصت گلزنی را برای میزبان از دست داد. ضربات اکبر آفاقی بهترین بازیکن میدان در دقایق 83 و 84 خطرات بعدی نفتی‌ها روی دروازه سپیدرود بودند که راهی به دروازه این تیم پیدا نکردند و میلاد صالحوند هم در دقایق 1+90 و 4+90 دو بار فرصت گشودن دروازه تیم شمالی را داشت اما در این کار موفق نبود.

این بازی در نهایت با تک گل احمد داودی به سود نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت تا این تیم در غیاب هواداران پرشورش که فقط تعدادی از آن‌ها از بالای ارتفاعات اطراف ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند، در نخستین بازی سال جدید صاحب یک برد شیرین شود.

نفت مسجدسلیمان با این پیروزی فاصله‌اش با مثلث سقوط انتهای جدول را به هفت امتیاز افزایش داد و سپیدرود رشت با قبول شکست صدر جدول را از دست داد.

شرح گل
1-0 (نفت): کرنر ارسالی امین جهان‌کهن با ضربه سر شیرجه‌ای و زیبای احمد داودی تکمیل شد تا گل سه امتیازی نفتی‌ها وارد دروازه سپیدرود رشت شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
رحیم داودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
4
بازم خدا رو شکر یه نمایندمون تو لیگ 1 میمونه.80 درصد موندن وقطعی کرده.فقط بازی 6امتیازی هفته بعد تو یزد ونتیجه بگیره کار تمومه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها