به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

ملوان 2 – استقلال 1؛ سقوط آبی اهواز به لیگ 2

ملوان 2 – استقلال 1؛ سقوط آبی اهواز به لیگ 2

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌ونهم لیگ یک – استادیوم تختی انزلی
پنجشنبه 10 فروردین 96 – ساعت: 16
ملوان انزلی 2 – استقلال اهواز 1
گل‌ها: حسین قنبری (31) محمد آبشک (48) برای ملوان – حمید جرفی (51) برای استقلال
داور: علی صفایی
کمک داوران: رحیم حاجیلو و محمد علی پورمتقی
اخراج: حامد نورمحمدی (4+90- ملوان)
اخطار: صائب محبی (ملوان) - معین راشدی، پدرام اردلانی (استقلال)
تماشاگر: سه هزار نفر

ملوان انزلی: ایمان صادقی، سیداحمد آهی، حامد نورمحمدی، وحید حیدریه (46- محمد بختیاری)، صادق صادقی (59- صائب محبی)، سعید یوسف‌زاده، محمد آبشک، حسین غلامی، پوریا قنبری، یاسر وکیلی و حسین شنانی (72- محمدرضا نقدی‌پور)
سرمربی: محمد مایلی‌کهن (محروم از نیمکت)

استقلال اهواز: علی عساکره، محمد حق‌شناس، جابر یوسفی، معین راشدی، محمدرضا حسنی‌فر، پدرام اردلانی، حسن معاوی، ستار دراجی (89- صادق ژرفانی)، محمدجواد کردونی، محمد معاوی (5+90- علی شیفی) و حمید جرفی (75- هادی دغاغله)
مربی: حمیدرضا بابایی

خلاصه بازی
تیم فوتبال استقلال اهواز با قبول شکست برابر ملوان انزلی به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد.

ملوان و استقلال اهواز در شرایطی برابر هم قرار گرفتند که در ترکیب هرکدام از این دوتیم چند بازیکن غایب بودند. ملوان برای ماندن در جمع مدعیان صعود و استقلال اهواز برای فرار از سقوط چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداشتند و همین موضوع بر اهمیت این بازی افزوده بود.

نیمه اول این مسابقه کم حادثه دنبال شد اما تیم ملوان با استفاده از یک ضربه کرنر که مستقیماً وارد دروازه استقلال اهواز شد، این نیمه را با پیروزی پشت سر گذاشت. ملوانان در ابتدای نیمه دوم هم از روی یک ضربه شروع مجدد به گل رسیدند که استقلالی‌ها این گل را بلافاصله پاسخ دادند تا بازی دوبریک شود.

در دقیقه 53 علی صفایی داور میدان در پی یک صحنه معمولی درون محوطه جریمه استقلال اهواز در سوت خود دمید و به سود ملوان انزلی اعلام ضربه پنالتی کرد. تصمیم عجیب داور با اعتراض شدید آبی‌پوشان و خروج آن‌ها از میدان همراه گردید تا بازی برای دقایقی متوقف شود. پس از خاتمه اعتراض بازیکنان استقلال و بازگشت آن‌ها به میدان، ضربه پنالتی توسط حسین شنانی بازیکن خوزستانی تیم ملوان نواخته شد که این ضربه را علی عساکره دروازه‌بان آبی‌ها دفع کرد.

اخراج حامد نورمحمدی مدافع ملوان انزلی در دقیقه چهارم وقت تلف شده از دیگر حوادث مهم این مسابقه بود که در پی خطا روی هادی دغاغله اتفاق افتاد.

استقلال اهواز در نهایت این بازی را با نتیجه دو بر یک به ملوان انزلی واگذار کرد و با این نتیجه سقوط آبی‌پوشان به لیگ دسته دم قطعی شد.

شرح گل‌ها
1-0 (ملوان): ضربه کرنر حسین قنبری بازیکن ملوان انزلی با جاگیری نامناسب علی عساکره دروازه‌بان استقلال اهواز توأم شد و توپ به درون دروازه تیم میهمان غلطید.

2-0 (ملوان): حسین قنبری در پی یک ضربه ایستگاهی توپ را به درون محوطه جریمه استقلال فرستاد و محمد آبشک با استفاده از اشتباه مدافعان استقلال اهواز ضربه نهایی را به توپ زد تا دروازه آبی‌پوشان برای دومین بار گشوده شود.

2-1 (استقلال): حمید جرفی از ناهماهنگی مدافعان ملوان انزلی نهایت استفاده را کرد و پس از تصاحب توپ با ضربه‌ای دقیق اختلاف گل‌ها را کاهش داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
6
آقایان جهانداری و بابایی خسته نباشید ماموریت تموم شد. تاسف برای فوتبال خوزستان و مسئولین آن که شما برای ما تصمیم میگیرید
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
6
خیلی وقته که سقوط کردیم
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
6
مبارکه اقایون باشه!!!!!!
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
6
ای لعنت بر باعث و بانيش ای لعنت بر جهانداری و صد لعنت به کسانی که جهانداری را بر ما مسلط کردند و استقلال اهواز عزیز را به این روز انداختند لعنت لعنت لعنت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
6
دلتون خنک شد آقایان مسئول
حسین از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
5
برا اولین بار تو عمرم برا یه تیم فوتبال اشکم در اومد

از خدا می خوام اونا که اشک هوادارای استقلال اهواز رو دراوردن به زودی اشکشون دربیاد
جمال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
3
2
بر چه اساسی سقوط کردیم؟ ادمین لطف توضیح بده
مدیر پایگاه سلام
جدول لیگ یک را مرور کنید، متوجه می شوید که سقوط استقلال اهواز امروز قطعی شد.

محمد میناوی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
5
آقای جهانداری و کادر فنی تیم استقلال اهواز ورود شما را صمیمانه به لیگ دسته دوم تبریک و خوش میگم ، این بهترین نوید برای هواداران استقلال اهواز بود در سال 96 _ خسته نباشید.
فولاد شهر اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
5
لعنت بر چنین مدیرعاملی که در دریای استعداد باشی و اینچنین آبروریزی کنی! لعنت برشما بعلاوه مدیرعامل بی خاصیت فولاد خوزستان که جز تضعیف فوتبال خوزستان هدف وماموریت دیگری ندارند.
سعید کعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
2
3
ما هواداران استقلال اهواز با اینکه تیم محبوبمان استقلال اهواز به لیگ دسته دوسقوط کرد اما بازهم تاآخرین نفس وتا آخرین روز وتا آخرین لحظه ازتیم محبوب استقلال اهواز حمایت میکنیم و درلیگ دسته دو که سهله اگه استقلال اهواز به لیگ دسته سه هم سقوط کنه دست ازحمایت این تیم برنخواهم برداشت وهیچ تیمی درایران وخوزستان رو جایگزین تیم واقعی واصیل شهر اهواز استقلال اهواز ۷۰ساله نخواهم کرد.
زنـــــــــــــــــــــده باد استقلال اهواز زنده باد تیم اصلی شهراهواز
زنده باد شناسنامه فوتبال خوزستان استقلال اهواز
جاداره تبریک بگم به اونایی که از دوسال پیش برنامه ریزی کردن که چنین روزی روببینن و بازهم همچنان منتظر نابودی بیشتر تاج ایران یعنی استقلال اهواز هستن
تبریک میگم به مالکان استقلال اهواز که هرچه خواستن توانستن انجام بدن
تبریک میگم به اون مدیرعاملی که بدون سرمربی وبه تنهایی وبه اختیارخودش چنین تیمی رو روانه مسابقات کردن (هرچه ازشون تقاضاکردیم بفکر تیم وسرمربی باشن فقط وفقط به مردم میخندید شعارمیداد وناله بی پولی سرمیداد)
تبریک به اون سرمربیان غیربومی بی سوادی که خودشون رو سرمربی کاربلد وفهیم میدانن اماهیچی ازفوتبال نمیدونن اومدن واستقلال اهواز رو نابودکردن ورفتن وبه ریش مردم خندیدن
تبریک میگم به حمیدبابایی که بدون هیچ کارنامه ای وبدون هیچ سابقه سرمربیگری وبدون هیچ مدرک مربیگری وبدون هیچ معلوماتی از مربیگری حرفه ای فوتبال اومد واستقلال اهواز رو بدون حتی یه برد مستقیم به لیگ دسته دوم برد.
تبریک به اون مسولانی که قدیمیترین تیم ایران استقلال اهواز رو فراموش کردن وبه جدیدها چشم دوختن
تبریک به اونهایی که بین استقلال واستقلالیها تفرقه انداختن وباسقوط استقلال اهواز به لیگ دسته دو امروز جشن گرفتن
تبریک به اون دلالهایی که تونستن چندین بازیکن بدتراز محلاتی و ناقص الذهن رو به استقلال بیارن وپول مفت ازاستقلال اهواز گرفتن ورفتن وبدبختیش مال ما موند
یه تبریک جانانه هم بگم به اونایی که آرزوی نابودی استقلال اهواز رو داشتن وموفق به این کار شدن
اما تقاضایی ازهواداران فهیم وغیور وباشخصیت استقلال اهوازدارم بااینکه متاسفانه استقلال اهواز به لیگ دسته دو سقوط کرد واشک رو به چشم مردم خوزستان هدیه کردن این تیم قدیمی وباشخصیت وهفتاد ساله استقلال اهواز رو فراموش نکنن وهمچنان از استقلال اهواز حمایت کنن وجواب این همه کم لطفی بعضی ازافراد رو بدیم
سیدسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
5
فقط باید تاسف خورد به حال فوتبال خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها