به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورمحمد: مقابل پرسپولیس دست‌وپا بسته نیستیم

پورمحمد: مقابل پرسپولیس دست‌وپا بسته نیستیم

خوزستان اسپورت- مدافع هافبک تیم فوتبال نفت آبادان گفت: برابر پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم و از این تیم ترسی نداریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد پورمحمد در خصوص دیدار پیش رو تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: پس از چند روز تعطیلی، از سوم فروردین‌ماه تمرینات‌مان را برای این بازی به صورت جدی آغاز کردیم و در این چند روزه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با بیان این که برای دیدار با پرسپولیس از انگیزه بسیار خوبی برخوردار هستیم، گفت: تیم ما بازیکنان جوان، با انگیزه و با تجربه‌ای دارد و همگی تلاش می‌کنیم تا برابر پرسپولیس یک فوتبال زیبا و همراه با امتیار به نمایش بگذاریم.

این بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار تیمش برابر پرسپولیس، عنوان کرد: بازی بدون تماشاگر معنی ندارد و این هواداران هستند که به ما برای جنگیدن روحیه می‌دهند. به هر حال احتمالا این بازی نیز بدون تماشاگر برگزار شود که بر این اساس ما از حمایت هواداران پرشورمان محروم هستیم و همین موضوع می‌تواند به تیم ما ضربه بزند. در هر صورت امیدوارم بتوانیم بازی بسیار خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذاریم تا با کسب یک پیروزی خوب، دل هواداران را شاد کنیم و به آن‌ها عیدی دهیم.

وی در ارزیابی خود از تیم پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ است و از بازیکنان جوان و با تجربه و کادرفنی خوبی برخوردار است. بیشتر بازیکنان این تیم ملی‌پوش هستند و برابر ما نیز با تمام قوا ظاهر می‌شوند تا با کسب امتیاز از آبادان خارج شوند ولی ما برابر آن‌ها حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و از این تیم ترسی نداریم. با تمام انگیزه برابر آن‌ها ظاهر می‌شویم تا از این دیدار خانگی امتیاز بگیریم.

پورمحمد در پایان عنوان کرد: هواداران نگران جایگاه تیم در جدول رده‌بندی نباشند، چرا که با درایت و تلاش‌های آقای کریمی، در پایان فصل می‌توانیم جایگاه مناسبی به دست آوریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حویزاوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
1
اگر واقعا بازیکنان با غیرت بازی کنن پرسپولیس شکست میدین چون پرسپولیس حتی اگر تو اوج باش سابقه داشته تو آبادان شکست بخوره
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
0
لطفا هواداران واقعی نفت همه جوره حمایت کنند به بازیکنان روحیه بدند90 دقیقه بازیکنان مقابل را ناامید کنند دیگه وقت انتقاد نیست تیم باید بمونه لیگ برتر تیم متعلق به هواداران مدیرعاملها رفتنی هستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها