به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

نوروز بدون تماشاگر در آبادان و مسجدسلیمان

نوروز بدون تماشاگر در آبادان و مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- تماشاگران خوزستانی از تماشای بازی تیم‌های صدرنشین لیگ برتر و لیگ دسته اول در آبادان و مسجدسلیمان محروم هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های ‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در اولین بازی‌های خانگی سال جدید از تیم‌های پرسپولیس تهران و سپیدرود رشت میزبانی می‌کنند.

نفتی‌های جنوب در شرایطی برای دیدار با تیم‌های صدرنشین لیگ برتر و لیگ دسته اول آماده می‌شوند که براساس آرای صادره از سوی کمیته انضباطی از حضور هوادارانشان محروم هستند و این مسابقات باید در استادیوم‌های خالی از تماشاگر تختی آبادان و بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شوند.

محرومیت هواداران تیم نفت مسجدسلیمان با توجه به یک جلسه‌ای بودن آن قطعی اعلام گشته، اما محرومیت هواداران نفت آبادان دو جلسه‌ای بوده که یک جلسه از آن سپری شده است.

مسئولان تیم نفت آبادان پیش از این از اعتراض نسبت به رأی کمیته انضباطی خبر داده بودند و باید دید که آیا این اعتراض از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پذیرفته خواهد شد یا خیر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
1
خوشحالیم که پرسپولیسیها با لابی گری در فدراسیون و محرومیت نا جوانمردانه دوجلسه ای هوداران تک صدای صنعت نفت آبادان نشان دادن که از این هواداران تک رنگ واقعا وحشت دارن . لعنت خدا بر این فوتبال کثیف . ولی از همین حالا به این سرخ پوشان ترسو میگم که بدست اوردن قهرمانی با چنین کارها و لابیگریهای کثیف هیچ ارزشی نداره . بیچاره ها بعد از سالها دوری از قهرمانی عقده رسیدن به این رتبه را دارن . آقای حسن زاده بخاطر این بی عدالتی آشکار باید در پیشگاه خدا خود را روسیاه ببیند . چرا در بازی اس تهران با سیاهجامگان که هواداران اس تهران اینهمه به کادر فنی و تیم حریف فحاشی کردن هواداران اس تهران را مشمول چنین حکم سنگینی نکردن و تنها اونهارو جریمه کردن ولی هواداران صنعت نفت را که بخاطر نتایج ضعیف به کادر فنی و تیم خود معترض شدن را اینگونه محرومیت دوجلسه ای میدهند ولی بدانند که دوازده فروردین بدون هواداران هم پرسپولیس را در آبادان زمینگیر خواهیم کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
1
مبارک عیسی زاده . او در برابر این حکم ظالمانه سکوت کرده و فقط برای خالی نبودن عریضه یک اعتراض کتبی هم کرده ولی ته دلش خوشحاله که هواداران نیستن . او تنها به یک چیز فکر میکند و اونهم فرستادن صنعت نفت به لیگ یکه . ولی خدا را شاهد میگیرم اگه صنعت بره لیگ یک عیسی زاده تاوانش را خواهد داد .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
0
0
واقعا جای تاسف داره برا فدراسیون
به جا تشویق مردم برا اومدن به ورزشگاه اونها رو از بزرگترین مسابقه ی فصل محروم میکنن
ای کاش تماشاگرا بودن تا استادیوم آبادان در مقابل پرسپولیس یکپارچه طلایی میشد
امیدوارم نفت آبادان برنده این مسابقه باشه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
0
0
پرسپولیس نیازی نداره کسی کمکش کنه.باتماشاگر اتفاقا بنفعش بود.درضمن با تماشاگر یابدون تماشاگر کمتر از3تا نمیزنه به صنعت.وقتی تراکتور وتیمای بزرگتر مقابلش زانو زدن صنعت که تیم معمولی شده.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
0
جناب رضا انگاری یادت رفته که همین صنعت نفت در تهران اجازه نداد تا پرسپولیس با تمام نیروهاش تا دقایق آخر مسابقه بگل برسه تازه زمانی هم گل زدن که طارمی تازه بدوران رسیده از زورش ناجوانمردانه خطای آشکاری روی بهترین دفاع صنعت یعنی بغلانی انجام داد و او را روانه بیمارستان کرد بعد از خروج بغلانی از زمین بازور ابر و باد و مه و خورشید و فلک و فشار هواداران در یک صحنه اتفاقی تونستن به گل برسن . انگاری یادت رفت که همین صنعت نفت در تهران اس تهران را شکست داد و در تبریز همین تیم تراکتور را متوقف کرد . اگه دستایی در باشگاه صنعت نفت به این تیم خیانت نمیکردن مطمئن باش بیشتر از این گلوی خیلی از تیمهارو میگرفت . دلم برات میسوزه که بجای حمایت از تیمهای هم استانیت رفتی و تیمی را حمایت میکنی که هیچ نفعی و افتخاری برای تو نمیاره . ما برخلاف امثال تو به تیمهای استانمون یعنی همین صنعت و فولاد و اس خوزستان افتخار میکنیم و میخواهیم سر به تن تیمهای بازیکن دزدی مثل اس تهران و پرسپولیس و همین تراکتوری که بازیکنان کارآمد سایر تیمها را به اسم سرباز میدزدن نباشه .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
0
آقا رضا درسته فونیکه سی الان نیست تا پرسپولیس رو 4 تایی کنه ولی پرسپولیس داره از دسترنج باشگاه های دیگه استفاده میکنه و بازیکناشو مدیونه باشگاه نفت تهرانه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها