به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

تساوی و شکست فولاد مقابل پدیده و ملوان

تساوی و شکست فولاد مقابل پدیده و ملوان

خوزستان اسپورت- یک تساوی و یک شکست در دو روز ابتدایی مسابقات مرحله دوم فوتبال نوجوانان کشور برای فولاد خوزستان رقم خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات گروه الف از مرحله دوم لیگ فوتبال نوجوانان ایران که با حضور تیم‌های پدیده ساری، ذوب‌آهن اصفهان، ملوان انزلی و فولاد خوزستان به میزبانی باشگاه پدیده ساری آغاز شده است، به پایان روز دوم رسید.

نوجوانان فولاد خوزستان در روز اول به دیدار پدیده ساری رفتند که این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت. در پایان این مسابقه دوتیم اقدام به نواختن ضربات پنالتی کردند که تیم پدیده ساری در ضربات پنالتی به پیروزی رسید. براساس آیین‌نامه لیگ نوجوانان در صورت رقم خوردن نتیجه تساوی در یک بازی، بین دو تیم ضربات پنالتی نواخته خواهد شد تا چنانچه در روز آخر امتیازات دوتیم مساوی شود، ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعودکننده باشد.

اما سرخ‌پوشان فولاد خوزستان امروز در دومین بازی به دیدار ملوان انزلی رفتند که این بازی با یک گل به سود ملوان خاتمه پیدا کرد و تیم پدیده ساری نیز با دوگل برابر ذوب‌آهن اصفهان پیروز شد.

در پایان مسابقات روز دوم، تیم پدیده ساری با چهار امتیاز در صدر قرار گرفته است و نتایج بازی‌های روز چهارشنبه، تعیین کننده دو تیم صعودکننده به مرحله بعدی خواهد شد. فولادی‌ها بعد از یک تساوی و یک شکست باید به دیدار ذوب‌آهن بروند. اگر فولاد بتواند ذوب‌آهن را شکست دهد و ملوان انزلی مقابل پدیده ساری شکست بخورد، فولادی‌ها می‌توانند به‌عنوان تیم دوم از این گروه راهی مرحله نهایی مسابقات شوند.

مرحله دوم مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان ایران با شرکت هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و از هر گروه دوتیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

نتایج کامل مسابقات گروه الف از مرحله دوم مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان ایران بدین ترتیب است:

روز اول
* ذوب‌آهن اصفهان 1 – ملوان انزلی 0
* پدیده ساری 1 – فولاد خوزستان 1

روز دوم
* فولاد خوزستان 0 – ملوان انزلی 1
* پدیده ساری 2 – ذوب‌آهن اصفهان 1

روز سوم
* فولاد خوزستان – ذوب‌آهن اصفهان
* پدیده ساری – ملوان انزلی

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها