به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورموسوی: روز سختی برای لخویا رقم می‌زنیم

پورموسوی: روز سختی برای لخویا رقم می‌زنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت‌: تیم لخویا تا دندان از همه نظر مسلح است، اما مطمئن باشید با حمایت هوداران و تعصب بازیکنان روز سختی را برای آنها رقم می‌زنیم.

به‌ گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با لخویا در هفته‌ سوم لیگ قهرمانان آسیا ، اظهار کرد: امیدوارم با کمک همه میزبان خوبی باشیم و جا دارد به باشگاه بزرگ لخویا خیر مقدم بگویم. فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در گروه دوم  به انجام می‌رسد. استقلال خوزستان متکی به توانایی و غیرت بازیکنانش است و ان‌شاء‌الله فردا (سه‌شنبه) هواداران به ورزشگاه می‌آیند.

وی بیان‌ کرد: تیم فوتبال لخویا از همه نظر تا دندان مسلح است. اما مطمئن باشید که با اتحاد هواداران و تعصب بازیکنانمان روز سختی را برای حریف رقم می‌زنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، خاطر نشان کرد: شناخت خوبی از تیم لخویا داریم و دو بازی اخیر این تیم را آنالیز کرده‌ایم و ان‌شاء‌الله به نحو شایسته‌ای از آنالیزهایمان بهره ببریم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

پورموسوی در خصوص مشکلات تیمش هم، بیان‌ کرد: از روز اول با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌ایم. هفته‌ گذشته یک میلیارد تومان به باشگاه تزریق شد که بین 30 بازیکن تقسیم شد، اما بازی با لخویا یک دیدار ملی است و بازیکنان با غیرت و تعصبشان بازی می‌کنند چرا که می‌خواهند برای مردم خوزستان  که مستحق بهترین‌ها هستند بازی کنند و تیم فردا با قلبش بازی می‌کند.

وی در این نشست خاطر نشان کرد: علی‌رغم تمام مشکلاتی که داشته‌ایم بازیکنانم به خاطر مردم و هواداران تاکنون ایستادگی  کرده‌اند و هیچ وقت به خاطر این مشکلات بی انگیزه نشده‌اند و کم کاری نشان نداده‌اند و این ویژگی تیم ما است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه‌ گفت‌: ما در حال‌ حاضر در گروه‌مان شش امتیازی هستیم،  ولی این امتیازات تضمینی برای صعود نیست. ما باید در بازی فردا و دیدارهای آینده حداقل امتیاز را بگیریم تا صعود کنیم.  تمام تلاش ما کسب سه امتیاز بازی خانگی است،  ولی باید حواسمان باشد که در ابتدای بازی گلی دریافت نکنیم و حمله کنیم. لخویا یکی از بهترین تیم‌های گروه ما است که بیست بازیکن ملی و بین‌المللی در اختیار دارد. قدرت تیم حریف در خط حمله است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
4
امیدوارم بیت سعید روی ضربات آخر بیشتر دقت کنه.
نگه داشتن زبیدی روی نیمکت اشتباه بزرگ است
تمرکز کن رو تیم ظاهرا میخوای با آوردن اسم کیروش که الکی بزرگش کردن اسمی دست و پا کنی کم مصاحبه کن در مورد کیروش.اعتماد به نفس داشته باش آقای پورموسوی
اول فصل جام رو با یک پماد ضد سوختگی بخاطر فصل پیش باید به پرسپولیس میدادند.جدیدا مسخره بازی های 96 زوتر آمده.مثلا پرسپولیس بی پول و یا کمک به پرسپولیس!
از زمین و آسمون پول فرستادن تا به هر شکلی قهرمانش کنند.
تو آسیا خبری از این مافیا بازی ها نیست معلوم خواهد شد که رو چه حسابی امتیاز میگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
2
پسر حاجى؟ اين تيم ها خيلى رو شدن .
مواظب باش باكلك نبازى
m6
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
4
با یاری خدا تیم لخویا رو درهم میشکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
2
2
زبیدی را فیکس بازی بدید
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
4
پور موسوی با شخصیت بچه خوزستان دمت گرم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها