به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال اهواز دروازه ورود قلعه‌نویی به لیگ برتر

استقلال اهواز دروازه ورود قلعه‌نویی به لیگ برتر

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان بازی با فولاد خوزستان به مشکلات تیم‌های ایرانی پرداخت و از تیم استقلال اهواز یاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پایان بازی تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی، در پاسخ به این پرسش که چرا تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان بعد از قهرمانی در لیگ دچار مشکلاتی مالی می‌شوند، عنوان کرد: باید راجع به این موضوع وقت زیادی را صرف کرده و صحبت کنیم. فوتبال ما تکلیفش معلوم نیست. آقای سلطانی‌فر باید تکلیف فوتبال را مشخص کند. چرا تیم‌هایی مانند استقلال اهواز، آرارات، راه‌آهن و شاهین بوشهر از بین می‌روند؟ این نشان می‌دهد در فوتبال ما نه برنامه‌ای وجود دارد و نه کسی پشت این تیم‌هاست.

استقلال اهواز، تیمی که این روزها در قعر جدول رده‌بندی لیگ یک تبدیل به حریفی آسان برای سایر تیم‌ها شده، دروازه‌ی ورود قلعه‌نویی به چرخه سرمربیان در لیگ برتر بوده است. قلعه‌نویی که به‌عنوان نفر دوم در نیمکت استقلال تهران سابقه مربیگری داشت و در تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر مانند کشاورز و برق تهران سرمربیگری کرده بود، در تابستان 1381 به‌عنوان سرمربی استقلال اهواز به‌جمع سرمربیان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران اضافه شد و پس از سپری کردن یک دوره موفق در اهواز که به نجات آبی‌پوشان دیار کارون از سقوط انجامید، راهی استقلال تهران شد.

قلعه‌نویی بعدها با کسب چند عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی تبدیل به پرافتخارترین مربی ادوار لیگ برتر فوتبال ایران شد.

تصویر بالا مربوط به دوران مربیگری امیر قلعه‌‌نویی در تیم استقلال اهواز است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
2
از داخل استان که صدایی بلند نمیشه.باز به معرفت آقای قلعه نویی
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
2
امیرقلعه نویی مرد است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها