به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

آمار 50 درصدی تساوی‌های فولاد خوزستان

آمار 50 درصدی تساوی‌های فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان در 50 درصد از مسابقات لیگ شانزدهم با نتیجه مساوی از میدان خارج شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، آخرین بازی فولاد خوزستان در سال 95 به نتیجه مساوی بدون گل مقابل تراکتورسازی انجامید؛ نتیجه‌ای که تعداد تساوی‌های فولاد را به عدد 12 رساند تا آمار تساوی‌های سرخ‌پوشان جنوبی در لیگ شانزدهم به 50 درصد از مجموع مسابقات این تیم برسد.

فولاد خوزستان 24 بازی را در لیگ شانزدهم انجام داده و 12 بازی آن را با نتیجه مساوی به پایان رسانده است. فولادی‌ها همچنین 25 درصد بازی‌ها شامل 6 مسابقه را با پیروزی و 25 درصد بازی‌ها شامل 6 مسابقه را با شکست سپری کرده‌اند.

در پایان هفته بیست‌وچهارم، تیمی مانند ذوب‌آهن با 8 شکست در رده چهارم قرار گرفته و تیمی مانند فولاد خوزستان با 6 شکست در رده دهم جدول ایستاده است. علت اصلی این اختلاف شش رتبه‌ای با تیمی که 2 باخت بیشتر از فولاد خوزستان داشته را می‌توان در همین تساوی‌های پرتعداد در بازی‌های سه امتیازی جست‌وجو کرد.

بهر ترتیب پرونده بازی‌های فولاد در سال 95 بسته شده و آن‌ها در بهار سال 96 تعداد شش بازی دیگر را پیش رو خواهند داشت، بازی‌هایی که آخرین امیدهای هواداران فولاد به آن‌ها ختم می‌شود. هوادارانی که با وجود جایگاه نامناسب فولاد در جدول رده‌بندی، استقبال نسبتاً خوبی از آخرین بازی امسال فولاد داشتند، دوست دارند تیمی ریسک‌پذیرتر و جسورتر را در شش هفته پایانی لیگ تماشا کنند تا جایگاهی بهتر از جایگاه فعلی در جدول لیگ داشته باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
با سلام همون چیزی که حدودا دو ماهه پیش پیش بینی کرده بودم فولاد تشنه نباختنه تا بردن کافی بود تراکتورسازی یک گل میزد اونوقت بازی فولاد رو باید تماشا میکردی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها