به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۱۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

برانکو: با تمام توان جلوی هر تیمی بازی می‌کنیم

برانکو: با تمام توان جلوی هر تیمی بازی می‌کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که آخرین بازی امسال را با برد تمام کردیم و یک رضایت‌مندی بزرگ را به هواداران تقدیم کردیم.

وی در ادامه افزود: بیشترین تبریک را به هواداران می‌گوییم. تبریکی هم به بازیکنان به خاطر اراده خاص‌شان می‌گویم که قدم بزرگی برای قهرمانی لیگ برداشتند. خودتان می‌دانید بازیکنان تحت چه فشاری قرار دارند. می‌دانستیم بازی سختی برابر استقلال خوزستان داریم. این تیم برای برد آمده بود که خودش را به رده چهارم برساند تا بلکه با گرفتن سهمیه آسیا به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش استحقاق برتری برابر استقلال خوزستان را داشته است، گفت: می‌توانستید متوجه شوید که خستگی بین بازیکنان ما بیشتر شده بود. شاید اگر زودتر گل می‌زدیم، نتیجه بهتری به دست می‌آوردیم. به هر حال بازی تحت کنترل ما بود و با استحقاق به برتری رسیدیم. حریف شانسی روی دروازه ایجاد نکرد و تنها از روی ضربات ایستگاهی موقعیت ایجاد می‌کرد. یک بار دیگر تبریک ویژه به بازیکنان و هواداران می‌گویم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که در مصاف با استقلال خوزستان نتیجه خوبی کسب کردند. از طرف خودم و کادر فنی باز هم از آنها تشکر می‌کنم که به شکل زیبایی بازی آخر سال را تمام کردند.

برانکو ادامه داد: وقت زیادی برای خوشحالی نداریم، چون بازی مهمی در لیگ قهرمانان آسیا منتظر ماست. برخلاف ما که هر چهار روز بازی داریم، فکر کنم الریان قطر چهار روز پیش بازی داشته و تا دیدار با ما 10 روز فرصت ریکاوری دارند. باز هم از هواداران خودمان تشکر می‌کنم و برای همه ایرانی‌ها در سال جدید بهترین آرزوها را دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به احتمال رویارویی استقلال خوزستان و پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا این دیدار می‌توانست تمرین آسیایی خوبی برای پرسپولیس تلقی شود، گفت: راستش را بخواهید به این موضوع فکر نکرده‌ام. ما با تمام توان جلوی هر تیمی بازی می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
1
4
مطمن باشید اگه تو اسیا به پرسپولیس بخوریم که رفت و برگشت هم هست انتقام میگریم
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
4
0
فعلا که خوردید تا اونوقت هم خدا کریمه
دانش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
فعلا که خوردید با جوونامون تا اون موقع هم خدا کریمه با نونهالان میبریمتون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها