به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

تکسیرا: باید فولاد خوزستان را شکست دهیم

تکسیرا: باید فولاد خوزستان را شکست دهیم

خوزستان اسپورت- مربی تراکتورسازی تبریز می‌گوید فردا هردو تیم فولاد و تراکتورسازی برای پیروزی تلاش می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، میگوئل تکسیرا مربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد اظهار کرد: ما تمام تلاشمان را می کنیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم. مسلما فردا هر دو تیم تلاش می کنند که از این بازی پیروز بیرون بیایند. ما حتما باید ببریم چون هدفمان این است که رو به جلو برویم و این بازی برای هردو تیم مهم است.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: فولاد با توجه به اینکه در خانه‌اش بازی می‌کند به دنبال پیروزی است و می‌توان گفت که این دیدار برای هر دو تیم سخت است و هر تیمی که تمرکزش بالا باشد و خوب کار کند می‌تواند نتیجه بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احساس کرده‌اید رقابت‌ها در شرایط برابر نیستند، گفت: نیم‌فصل خوب کار کردیم ولی پس از آن چند بازیکن را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکن هم جذب کنیم ولی خوشبختانه با مربی بادانشی چون قلعه‌نویی حداقل توانستیم تمرکز خوبی ایجاد کنیم و مسلماً آن تیمی که می‌خواهد قهرمان شود در این مقطع فشار می‌آورد ولی ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم اما دستمان را پایین نیاوردیم و تمام تلاشمان را کردیم و فکر می‌کنم در هفت هشت بازی اخیر نسبت به نیم‌فصل اول امتیاز زیادی از دست نداده‌ایم و با وجود اینکه بازیکنان کمتری داریم و با کم شدن نفراتمان هم کیفیت‌مان پایین آمده است اما باز هم می‌گویم با داشتن مربی بادانشی چون قلعه‌نویی توانستیم تیم را جمع و جور کنیم.

تکسیرا خاطرنشان کرد: من فقط در مورد تیم خودمان صحبت می‌کنم و باید بگویم بازی‌هایی بود که اذیت شدیم و اگر می‌بردیم اکنون به تیم پرسپولیس نزدیک‌تر بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که تراکتورسازی بازیکنان سرباز را به خدمت می‌گیرد و با توجه به آمدن دو بازیکن از پرسپولیس به تراکتورسازی این موضوع را چطور می‌بیند، گفت: وقتی این بازیکنان پیراهن تراکتور را می‌پوشند با تمام وجود بازی می‌کنند و این دو بازیکن هم از نظر شخصیت و ادب فوق‌العاده هستند. حتی خود ما هم وقتی تغییر شغل می‌دهیم سعی می‌کنیم خودمان را با شرایط جدید تطبیق و به راهمان ادامه دهیم. چراکه زندگی ورزشی بازیکن کوتاه است و به خاطر اینکه بازیکنان خودشان را با ارزش نگه دارند به هر جایی که می‌روند بهترین را انجام می‌دهند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها