به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

سعداوی: امیدوارم با حمایت هواداران پیروز شویم

سعداوی: امیدوارم با حمایت هواداران پیروز شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان حریف فردای تیمش در لیگ برتر را باتجربه و قوی توصیف کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: فردا با تیم خوبی بازی داریم که سال‌هاست خود را به عنوان مدعی جدی به فوتبال ایران معرفی کرده است. فردا هم تلاش می‌کند که همچنان به عنوان مدعی قهرمانی باقی بماند و برای این کار از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

سرمربی فولاد ادامه داد: تراکتورسازی بازیکنان باتجربه‌ای دارد که در هر لحظه از بازی از تجربه‌شان حداکثر استفاده را می‌کنند و می‌توانند شرایط بازی را تغییر دهند. مربی این تیم در سال‌های اخیر ثابت کرده که جزو موفق‌ترین‌های ایران است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از اینکه در نیم‌فصل دوم امتیازات حساسی را از دست داده‌ایم ناراحت هستیم اما از گذشته درس‌های لازم را گرفته‌ایم و به بازی فردا خیلی جدی نگاه می‌کنیم و از انگیزه لازم هم برخورداریم. امیدوارم با ارائه یک بازی بسیار خوب و حمایت هوادارانمان فردا یک عیدی خوب به مجموعه باشگاه و هواداران تقدیم کنیم.

وی افزود: هرچند تیم جوانی هستیم اما وقتی به جدول نگاه می‌کنیم ما هم شانس داریم که خودمان را به رقابت‌های بسیار فشرده بالای جدول نزدیک کنیم.

سعداوی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود جذب بختیار رحمانی و میثم دورقی اما بازی‌تان خیلی بهتر از قبل نشده، گفت: اگر بحث نتیجه است من هم با شما هم‌عقیده هستم ولی ما نسبت به نیم‌فصل اول تا اینجای کار تنها سه امتیاز عقب هستیم و باید بگویم بدشانسی در نیم‌فصل دوم، اشتباهات داوری، اشتباهات فردی و همچنین برخی مصدومیت‌ها و اینکه نمی‌توانم نگویم که در کار خودمان هم نقص نبوده از عواملی بوده که در عملکردمان تاثیرگذار بوده است. ضمن اینکه در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها خیلی فشرده‌تر می‌شود و ضرورت داشت که شاید بهتر خودمان را تقویت کنیم. اما امیدواریم و باید به زندگی امید داشت چراکه با کسب چند نتیجه خوب می‌توانیم برگردیم و تا آخرین روز هم مبارزه می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تیمی جوان و بومی هستیم نیازمند زمان، حمایت، پشتیبانی و صبر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: تنها باشگاهی هستیم که تیم دوم را به صورت جدی داریم اول فصل هم گفتند که در سه مرحله از لیگ می‌توانیم از بازیکنان تیم دوممان استفاده کنیم اما به یکباره می‌گویند در این خصوص تصمیم‌گیری نشده است. پس این همه هزینه برای چه بوده است؟ با توجه به اینکه تیم دوممان به لیگ یک صعود نکرد آیا باید این بازیکنان به خانه‌هایشان بروند؟ به نظر من باید هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود.

سعداوی در پایان گفت: در بازی با گسترش فولاد شائبه‌هایی وجود داشت و برای دیدار فردا با تراکتورسازی تبریز هم وجود دارد. آیا شما سراغ دارید که یک داور را برای دو بازی خانگی قرار دهند؟ اینها کمی دغدغه ایجاد می‌کند و امیدوارم که گروه داوری یک روز خوب و کم‌اشتباه را داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
3
آقای سعداوی ازمربیان وتیمهای حریف اینقدر تعریف نکن.فکرتیم خودت باش .مافقط برد میخاهیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها