به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

ماشین‌سازی 1 – نفت 0؛ یازدهمین باخت صنعت‌نفت

ماشین‌سازی 1 – نفت 0؛ یازدهمین باخت صنعت‌نفت

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر – استادیوم یادگار تبریز
پنجشنبه 19 اسفندماه 95 – ساعت 15:30
ماشین‌سازی تبریز 1 – صنعت‌نفت آبادان 0
گل: احمد امیرکامدار (2)
داور: اشکان خورشیدی
کمک داوران: آرمان اسعدی و یعقوب حجتی
اخطار: کاخیر کاکاشویلی، سعید مهدی‌پور، مهدی اسلامی (ماشین سازی) – میلاد موسوی (نفت)
تماشاگر: پانصد نفر

ماشین‌سازی تبریز: مهدى اسلامى، سعید قائدی‌فر (46- سعید مهدی‌پور)، ادسون هنریکه، امین حاج‌محمدى، احمد امیرکامدار، کاخیر کاکاشویلى، امین قاسمى‌نژاد، حامد پاکدل (52- پیام صادقیان و 90- حسین ابراهیمی)، حمیدرضا على‌عسگرى، محمد رحمتى و عزیز ابراهیم‌اف
سرمربی: فرهاد کاظمی

صنعت‌نفت آبادان: ناصر سالاری، علی عبدالله‌زاده، حسین بغلانی، رضا نورمحمدی (46- علی هلیچی)، عزیز معبودی، گوی هیان کیم (46- مجتبی ممشلی)، زبیر نیک‌نفس (66- علی صلاح هاشم)، حکیم نصاری، میلاد موسوی، محمد پورمحمد و محمد شادکام
سرمربی: فیروز کریمی (محروم از نیمکت)

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و صنعت‌نفت آبادان با یک گل به سود ماشین‌سازان خاتمه یافت.

ماشین‌سازی شروعی طوفانی در این بازی داشت و در همان دقیقه دوم دروازه نفت آبادان را گشود. شاگردان کاظمی که برای افزایش احتمال ماندن در لیگ برتر نیاز مبرم به کسب سه امتیاز داشتند، در نیمه نخست بهتر از زردپوشان نفت ظاهر شدند و برای زدن گل دوم هم فرصت‌هایی خلق کردند اما در زدن ضربات آخر کم‌دقت عمل کردند.

اما در سمت مقابل، تیم نفت آبادان با یک تغییر نسبت به بازی قبلی به میدان آمده و میلاد موسوس جایگزین بهادر عبدی شده بود. صنعتی‌ها که خیلی زود دروازه‌شان را باز شده دیدند، تا پایان نیمه اول نتوانستند از شوک این گل خارج شوند و در اکثر دقایق حملات این تیم بدون ایجاد موقعیت‌های خطرناک قطع می‌شد.

کادر فنی صنعت‌نفت در بین دونیمه دست به دو تعویض زدند تا شرایط تیم‌شان را در نیمه دوم بهتر کنند و فرهاد کاظمی هم طی هفت دقیقه ابتدایی نیمه دوم، دو تغییر در ترکیب ماشین‌سازی ایجاد کرد تا بازی در این نیمه با سرعت بیشتری دنبال شود.

ضربه ایستگاهی امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 55 توسط سالاری دروازه‌بان نفت رفع شد و یک دقیقه بعد شوت نصاری را یاران ماشین‌سازی به کرنر فرستادند. ضربه ابراهیم‌اف خطر بعدی ماشین‌سازی روی دروازه صنعت‌نفت بود و پس از آن نوبت به حضور بازیکنان تیم میهمان در محوطه جریمه ماشین سازان رسید که ضربه موسوی توسط دفاع حریف دفاع شد و داور مسابقه به موسوی مهاجم جوان صنعت‌نفت به‌دلیل اعتراض کارت زرد نشان داد.

تیم ماشین‌سازی در دقیقه 73 تا مرز زدن گل دوم پیش رفت اما ناصر سالاری با دو واکنش متوالی ضربات قاسمی‌نژاد و ابراهیم‌اف را به زیبایی دفع کرد و یک دقیقه بعد ضربه سر ابراهیم‌اف از کنار دروازه صنعت‌نفت به بیرون رفت.

زردپوشان نفت در دقایق پایانی با اضافه کردن علی صلاح هاشم مهاجم جدید عراقی سعی در رسیدن به دروازه میزبان داشتند اما حملات این تیم راه به جایی نبرد و این دیدار با تک گل دقیقه دوم کامدار به‌سود تیم قعر جدولی ماشین سازی خاتمه یافت.

شرح گل
1-0 (ماشین‌سازی): احمد امیرکامدار در پی پاس قاشمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه صنعت‌نفت دروازه این تیم را هدف قرار داد که شوت محکم این بازیکن پس از برخورد به تیر عمودی به درون دروازه چرخید و میزبان خیلی زود به گل رسید.

در حاشیه
* با وجودی که تماشای بازی رایگان اعلام شده بود، تماشاگران استقبال اندکی از این دیدار انجام دادند تا این مسابقه هم مانند اکثر بازی‌های لیگ برتر کم‌تماشاگر باشد.
* فیروز کریمی قبل از شروع مسابقه در رختکن ماشین‌سازی حضور یافت و برای دقایقی با فرهاد کاظمی به صحبت پرداخت.
* حبیب گردانی و بهمن کامل به‌دلیل مصدومیت قادر به همراهی ماشین‌سازی در این بازی نبودند.
* مهرداد خادمی و حکیم عوده‌پور مربیان تیم صنعت‌نفت باتوجه به محرومیت فیروز کریمی در کنار خط طولی به هدایت بازیکنان تیمش می‌پرداخت.
* تماشاگران کم تعداد تبریزی با همراه داشتن طبل و تشویق‌های مداوم به بازیکنان تیم شان روحیه می‌دادند.
* علی صلاح مهاجم جدید و عراقی صنعت‌نفت آبادان برای اولین بار برای این تیم به میدان رفت و از دقیقه 66 به‌جای زبیر نیک‌نفس وارد میدان شد.
* محمد شادکام در اواسط نیمه دوم به شکلی مصدوم شد که ابتدا همه را نگران کرد اما پس از مداوا به بازی برگشت تا مشخص شود مشکل خاصی ندارد.
* پیام صادقیان که در اوایل نیمه دوم به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، در دقیقه 90 تعویض شد و از میدان بیرون رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
علی بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
7
لعنت بر کریمی ..عمدی زلیکانی رو بازی نمی ده .چرا عراقیه فیکس نبود ..زلیکانی چرا ..برزیلی رو چرا بازی ندادی ؟کیم رو چرا بیرون کشیدی ...ببا یکی بیاد حرف بزنه جلوی این عقب مونده رو بگیره می خواد چکار کنه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
8
خدایش اگر سالاری نیود آبرومون میرفت ولی بچه ها بی دقتن بخصوص شادکام
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
7
طرفداران عزیز.زلیکانی کجاست؟نگفتم زلیکانی بازی نخواهد کرد حتی اگر اماده باشه؟
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
7
چرا نوروزی بازی نمیکنه چرا زلیکانی ؟؟؟ اگر زلیکانی عمل باز قلب انجام داده بود تا حالا رسیده بود ؟؟؟ صلاح هاشم چرا آخر بازی میاد ؟؟؟ حق دارن تماشاگران ناراحت باشن امروز تیم نفت داره خود زنی میکنه چرا بازیکن مهاجم رو داخل زمین نمیذاره ؟؟؟ اون کیه که از برد تیم نفت خوشحال نمیشه ؟؟؟؟ آقای فیروز کریمی مردم فوتبالو میفهمند تیم رو ب جلو بازی نمیکنه تاکتیک نداره هیچ برنامه ای برای حمله ب دروازه حریف ندارید 20دقیقه آخر هم که صلاح هاشم اومد تاکتیکتون سانتر از هر جای زمین بود همون سیستم علی اصغری خودمون
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
آقای بغلانی اینقدر با ادعا قبل از بازی می گفتی ماشین سازی به دسته یک سقوط میکنه همین بود . الان خود شما دارید به دسته یک سقوط می کنید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها