به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

حاشیه های بازی نفت و صبای قم

سعید صالحی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک بازی برتر مزد حملات خود را گرفت و صبای قم را شکست داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و صبای قم با حاشیه هایی همراه بود که در ادامه می خوانید.

* قبل از شروع مسابقه به دلیل احترام به شهید علی عسکر پروین رئیس اسبق هیئت فوتبال مسجدسلیمان، محمدرضا نریموسایی بازیکن اسبق تیم های تاج مسجدسلیمان و تاج آبادان و مهرداد جلیلی شامنصوری بازیکن نوجوان عضو باشگاه پارسوماش مسجدسلیمان که در هفته جاری جان به جان آفرین تسلیم کرده بودند، یک دقیقه سکوت اعلام شد.

* جواد کاظمیان مهاجم باتجربه تیم صبای قم در پی برخوردی که در بیست دقیقه ابتدایی با بازیکنان نفت مسجدسلیمان داشت دچار مصدومیت شد و در دقیقه 21 جای خود را به فرشید باقری داد.

* هواداران پرشور نفت مسجدسلیمان در طول 90 دقیقه با تشویق های مداوم به پیروزی تیم زردپوش خوزستان کمک زیادی کردند.

* مهدی تارتار که در نیم فصل اول با تیم گسترش فولاد تبریز به مسجدسلیمان آمد و یک امتیاز از نفت گرفت، این بار در لباس مربی گری تیم صبای قم با دست خالی از استادیوم بهنام محمدی خارج شد.

* ساعت موجود در اسکوربورد استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان 3 دقیقه از زمان عقب بود. ساعت اسکوربورد از دقیقه سوم بازی آغاز به کار کرد و 3 دقیقه از زمان واقعی عقب تر بود.

* پیروزی برابر صبای قم سومین پیروزی زردپوشان زاگرس با مربی گری بهروز مکوندی در لیگ چهاردهم به شمار می رفت. نفت قبل از این موفق به شکست دادن فولاد خوزستان و ملوان انزلی شده بود.


* با وجودی که در نیمه دوم 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام شده بود، داور میدان 6 دقیقه بازی را ادامه داد و در نهایت سوت پایان را به نشانه پیروزی تیم نفت به صدا در آورد.

* پس از سوت پایان مسابقه هواداران نفت ضمن برپایی جشن پیروزی در ورزشگاه و تشویق سرمربی و بازیکنان تیم نفت به خیابان های شهر رفتند و جشن خیابانی به راه انداختند.

حاشیه های بازی نفت و صبای قم


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها