به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

نانگ: به پرسپولیس باز هم گل می‌زنم

نانگ: به پرسپولیس باز هم گل می‌زنم

خوزستان اسپورت- آلویس نانگ می‌گوید تیم ما در همه بازی‌ها خیلی انگیزه دارد و با تمام قدرت به میدان می‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، مهاجم باتجربه استقلال خوزستان که از شرایط مالی تیمش ناراحت و ناراضی است، اعتقاد دارد استقلال خوزستان آنقدر همدل و متحد است که با این مساله و البته نیروی جوانی بازیکنانش می‌تواند از سد هر حریفی بگذرد.

آلویس نانگ در مورد بازی با پرسپولیس، گل زدن به این تیم و ... صحبت می‌کند.

وضعیت تیم این روزها چطور است؟ آماده بازی با پرسپولیس هستید؟
 (می‌خندد) وضعیت تیم که کاملا مشخص است. شرایط سختی و بدی داریم. تیم‌مان جوان است و به خاطر همین جوانی ادامه می‌دهند وگرنه هیچ بازیکن و تیمی در این شرایط کار نمی‌کرد. استقلال خوزستان به سختی کارش را ادامه می‌دهد و تا الان هم نتایج خیلی خوبی گرفتیم که بازخورد و تاثیر خوبی روی تیم داشته. هرچند که وضعیت خوبی به لحاظ مالی نداریم اما علی‌رغم این شرایط بد، تیم را خوب نگه داشتیم و ان‌شاءالله شرایط بهتری داشته باشیم.

درست است که تیم جوان است و مشکلات مالی زیادی دارد اما سرشار از انگیزه است.
 بله، تیم ما در همه بازی‌ها خیلی انگیزه دارد و با تمام قدرت به میدان می‌رود.

ضمن اینکه بازیکنان باتجربه و خوبی مثل شما، آرش افشین و... به تیم اضافه شدند.
 ما هم کمک می‌کنیم. فکر می‌کنم نکته مثبت تیم ما این است که مثل یک خانواده هستیم. شما باید بیایید و ببینید تا باورتان شود. ما خیلی همدل و متحد هستیم. در این تیم، به جز من، آرش افشین و دیگر بازیکنان باتجربه، ما مربی خوب و باتجربه‌ای مثل مارکو داریم که خیلی به تیم کمک کرده. حتی پزشکان تیم که در این شرایط خیلی کمک می‌کنند و با وجود مشکلات زیاد هوای تیم را دارند. امیدوارم مشکلات هم حل شود تا شرایط بهتری پیدا کنیم.

امروز بازی سختی مقابل پرسپولیس دارید که در جدول هم تاثیر زیادی دارد.
 درست است ما بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم اما استقلال خوزستان مقابل الفتح و الجزیره هم بازی‌های سختی داشت که توانست امتیازات خوب و ارزشمند بگیرد، پس بدون شک مقابل پرسپولیس هم می‌رویم تا بازی خوبی انجام دهیم. ما می‌دانیم پرسپولیس الان بهترین تیم ایران است و خیلی خوب کار می‌کند اما ما هم تیم خیلی خوبی داریم که انرژی مثبت زیادی از جوان‌ها دارد. به خاطر همین می‌خواهیم یک پیروزی شیرین به دست بیاوریم.

پس خیلی امیدوار به پیروزی تیم‌تان در این بازی هستی؟
 البته که امیدوارم. فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. شاید ما ببریم و شاید هم نتیجه دیگری رقم بخورد اما من معتقدم ما می‌توانیم ببریم.

فکر می‌کنی در این بازی می‌توانی گل بزنی؟
 مهم‌ترین چیزی که الان به آن فکر می‌کنم پیروزی تیم است، نه گل زدن من.

تا الان چند بار به پرسپولیس گل زدی؟
 زمانی که در فولاد خوزستان بودم یک بار به پرسپولیس گل زدم.

پس الان هم دوست داری آن اتفاق را تکرار کنی.
ان‌شاءالله، بازی امروز خیلی مهم است. برای همین خیلی دوست دارم کاری کنم که تیمم برنده باشد.

اگر گل بزنی آن را به چه کسی تقدیم می‌کنی؟
 به دکتر رفیعی پزشک تیم‌مان. من در امارات هم به او قول دادم گل بزنم و بعد از آن دکتر رفیعی را بغل کردم. این بار هم می‌خواهم همین کار را انجام دهم.

بعد از بازی با پرسپولیس، باز هم باید به لیگ قهرمانان آسیا بروید و این بار مقابل لخویا قرار بگیرید. این بازی آنقدر مهم است که اعضای تیم‌تان معتقدند در صورتی که پیروزی را به دست بیاورید، می‌توانید به صعود از گروه‌تان به عنوان تیم اول خیلی امیدوار باشید.
 درست است اما من به خاطر اینکه امروز بازی خیلی مهمی مقابل پرسپولیس داریم ترجیح می‌دهم فعلا در مورد لخویا صحبت نکنم چون می‌خواهم تمام تمرکزم را روی بازی با پرسپولیس بگذارم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها