به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پورموسوی: بازیکنانم دیگر به هیچ‌کس اعتماد ندارند

پورموسوی: بازیکنان می‌گویند به هیچ‌کس اعتماد نداریم

خوزستان اسپورت-  سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در فرودگاه اهواز که با دستور استاندار بود و چک شخصی که وی به مبلغ یک میلیارد تومان امضا کرد و به بازیکنان داد، آن‌ها پذیرفتند که سوار هواپیما شوند و به تهران برویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیداکبر پورموسوی در خصوص راهی شدن این تیم به سوی تهران برای بازی با پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان، اظهار کرد: آقای حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با دستور استاندار به فرودگاه آمد و چند دقیقه‌ای با بازیکنان صحبت و یک چک شخصی نیز به مبلغ یک میلیارد تومان امضا کرد و به بازیکنان داد که به ضمانت این چک، بازیکنان سوار هواپیما شدند تا برای دیدار با پرسپولیس به تهران بروند. قرار شد تا فردا صبح هم پول در حساب بازیکنان باشد.

وی در ادامه با بیان این‌که بعد از بازی با پدیده به مسوولان گفتم که با مردم رو راست و صادق باشید و اگر تیم را نمی خواهید بگویید، گفت: زمانی که خواستیم برای بازی با الفتح به عمان برویم، پول نداشتیم ولی به ما گفتند بروید و ما پول‌تان را می‌دهیم. با همین بی پولی به امارات رفتیم و خدا را شکر با دست پر هم برگشتیم ولی کسی اهمیت نداد و گفتند که بعد از بازی با ماشین سازی پول را می دهیم. این بازی را هم پشت سر گذاشتیم و بعد هم می گویند پول را پس از دیدار با پرسپولیس می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باتوجه به این وعده و وعیدها بازیکنانم می‌گویند که ما دیگر به هیچ کسی اعتماد نداریم. من هم به فکر حفظ آبرویم برابر بازیکنان و خانواده های آن ها هستم. خدا می داند که ما شرمنده آن ها شده ایم.

وی عنوان کرد: بازیکنانم از نظر روحی شرایط خوبی ندارند و در تمرینات فقط از نظر فیزیکی حضور دارند و تمرکز ندارند. مسوولان بانک ملی هم با وجود واگذار شدن گروه ملی  به آن ها، هنوز هیچ کاری انجام نداده اند. خدا می داند که باتوجه به شرایط موجود من چقدر عصبی هستم و اصلا روی تمرینات تمرکز ندارم.

پورموسوی در پایان گفت: جالب است که وقتی برای بازی های آسیایی رفته بودیم و من از گرد و خاک موجود در اهواز با همشهری‌هایم ابراز همدردی کردم، خیلی ها گله مند شدند که چرا من این گونه می گویم ولی سوالم این است که چرا همین ها یادشان رفت که ما بدون پول به امارات و عمان رفتیم؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
1
اولا سید خیلی مردی ، هم شما هم بازیکنا
ثانیا حیدری چک یک میلیارد تومانی کشید ینی یک میلیارد تومن پول تو حسابش بود و از جیب مبارک خودشه داده؟؟؟!!!
ثالثا خاک تو سرمون با این لیگمون...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها