به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

اضافه شدن مشکل خوابگاه به مشکلات استقلال

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال اهواز در جمع خبرنگاران بوشهری از مشکلات تیمش سخن گفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز در بازی با ایرانجوان بوشهر متحمل سنگین‌ترین باخت طی فصل جاری لیگ یک شد و با پنج گل شکست خورد. حمیدرضا بابایی مربی استقلال اهواز که پس از جدایی علی حنطه مسئولیت هدایت آبی‌پوشان را به‌عهده دارد، پس از خاتمه این مسابقه در جمع خبرنگاران بوشهری از مشکلات موجود سخن گفت و این خبر را اعلام کرد که تیمش طی روزهای گذشته تمرینات مناسبی نداشته است.

حمیدرضا بابایی به خبرنگاران گفت: « اشتباهات فردی و تمرین نکردن مناسب بازیکنان در هفته گذشته منجر به شکست استقلال اهواز در برابر ایرانجوان بوشهر شد. با توجه به مشکل خوابگاه بازیکنان و ترک تمرین از سوی آنها بیشتر تمرینات در هفته گذشته با حضور هشت بازیکن تیم برگزار شد که از این تعداد نیز سه بازیکن از رده های امید و جوانان بودند.»

وی افزود: «در طول هفته گذشته با گرفتن خوابگاه از تیم استقلال اهواز مدیریت تیم در اندیشه پیدا کردن خوابگاه جدید بود که در این بین بازیکنان تمرینات تیم را تعطیل کردند.»

به گزارش خوزستان اسپورت، رسیدن استقلال اهواز به وضعیت کنونی در حالیست که مالکیت این باشگاه در نیم‌فصل تغییر کرد و قرار بود که تیم ریشه‌دار اهوازی با حضور مدیران جدید سروسامان پیدا کند، اما شکست‌های سنگین در بازی‌های دور برگشت و مشکلات جانبی نظیر خوابگاه بازیکنان شهرستانی، حکایت از آن دارد که ظاهراً اوضاع در استقلال اهواز بدتر از قبل شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
2
معمولا تو این شرایط مربی اگه مربی باشه استعفا میده
ابوجابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
قبل بازی با نساجی با اقای جهانداری صحبت کردم گفت خوزستان اسپورت همه حرفاش رو چاپ نکرده البته من بعید میدونم سایت خوب شهرمون این کار رو کرده باشه. اقا گفت استادیو میسازم ولی من نفهمیدم کسی که پول خابگاه نداره و غذا دادن به بازیکنا براش سخته با چی میخاد استادیو بسازه اقای استاندار اقای شهردار اقای فرماندار لطفا ب دادمون برسید
مدیر پایگاه با سلام
تمام صحبت های ایشان بصورت کامل منتشر شده و در حین مصاحبه از ایشان سوال شد که قبلا هم از این وعده ها داده ولی عملی نشده است.
مصاحبه ایشان را می توانید در لینک زیر مشاهده بفرمایید:
http://khuzestansport.ir/fa/news/16953
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها