به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

بغلانی: بازی مقابل پیکان 12 امتیازی بود

بغلانی: بازی مقابل پیکان 12 امتیازی بود

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان با بیان اینکه اگر قرار است ببازیم، بهتر است با یک گل ببازیم، گفت: پیروزی مقابل پیکان، برای ما 12 امتیازی بود!

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین بغلانی درباره دیدار روز پنجشنبه ماشین‌سازی و صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: بازی حساسی است و قطعاً ماشین‌سازی با تمام قوا به میدان می‌آید، چون ما حریف مستقیم آنها هستیم. اختلاف ماشین‌سازی و نفت آبادان در جدول رده‌بندی زیاد نیست و به همین خاطر، هر دو تیم هم برای برد می‌جنگند. ماشین‌سازی باید مقابل ما پیروز شود تا در لیگ برتر بماند، اما با این حال، فکر می‌کنم آنها یکی از تیم‌هایی هستند که به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد. این دیدار برای ماشین‌سازی حکم فینال دارد.

کاپیتان تیم نفت آبادان جمله «اگر قرار است ببازیم، بهتر است با یک گل ببازیم و اگر قرار است با یک گل ببازیم، بهتر است مساوی کنیم» را سیاست کلی و اصلی تیمش دانست و گفت: فیروز کریمی یک جمله معروف دارد که می‌گوید اگر بد بازی کنیم و امتیاز بگیریم راضی‌کننده است. در دیدار مقابل ماشین‌سازی هم ما برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم، اما اگر نشد، یک امتیاز هم برای ما بد نیست. البته یک امتیاز این دیدار اصلاً به درد ماشین‌سازی نمی‌خورد، اما می‌تواند برای صنعت نفت آبادان نتیجه مناسبی باشد.

وی با اشاره به پیروزی هفته گذشته نفت آبادان مقابل پیکان، خاطرنشان کرد: خدا را شکر هفته گذشته توانستیم پیروزی حساسی به دست بیاوریم. اردوی خوبی در تهران داشتیم و برای پیروزی مقابل پیکان هم‌قسم شده بودیم. با این پیروزی،‌ تا حدی جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی مستحکم‌ کردیم، اما هنوز چیزی مشخص نیست. بازی مقابل پیکان، برای ما 12 امتیازی بود! نفت آبادان تیمی است که با یک باخت، از لحاظ روحی افت می‌کند. شرایط ما در حال حاضر با سایپا و پدیده برابر است و پیروزی مقابل پیکان، باعث شد که همچنان از قعر جدول دور باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
انشالله با دست پر به ابادان بر گردید .البته با همت شما وتعصب شما بازیکنا ودرایت کادر فنی .انشالله
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
به امید برد نفت حتی برد پر گل
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها