به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

قریشی: فولاد به تعهداتش عمل نکرده است

قریشی: فولاد به تعهداتش عمل نکرده است

خوزستان اسپورت- رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: برگزاری مسابقات جام فجر یک پروژه ملی و بین‌المللی است که تا این لحظه فولاد به تعهدات خود عمل نکرده و زیر بار نرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سید علیرضا قریشی در خصوص آماده شدن اهواز برای میزبانی از رقابت‌های بین‌المللی جام فجر، اظهار کرد: در حال حاضر کار به صورت شبانه‌روزی در مجموعه نفت اهواز، محل برگزاری مسابقات در حال انجام است. تمهیدات لازم نیز پیش‌بینی شده است.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه ارگان‌ها به تعهدات خود عمل کرده‌اند؟ گفت: شرکت‌های نفت و ملی‌حفاری کاملا در حال انجام وظایف محول شده هستند. وظیفه نفت، تامین و تجهیز تمام ملزومات برگزاری مسابقات، برگزاری کلاس و اسکان و تغذیه تمام میهمانان خارجی در هتل 90 اتاقه خود است که نفت تاکنون به تمام تعهدات خود پای‌بند بوده و عمل کرده است.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان افزود: بیشترین بار برگزاری این رقابت‌ها بر عهده شرکت نفت است که تمام مدیران آن پای کار هستند و این قدر احساس مسوولیت می کنند که جای تشکر دارد. همچنین با توجه به مصوبات استاندار، تهیه جام و مدال‌ها، یادبود، هدایا، تغذیه و اسکان شرکت‌کنندگان کلاس متدولوژی علم تمرین و آنتی‌دوپینگ داخلی بر عهده ملی‌حفاری است که در حال انجام تعهدات خود می‌باشد.

وی در خصوص پای کار نبودن فولاد هم عنوان کرد: فولاد تاکنون به هیچ کدام از تعهداتی که به آن محول شده، عمل نکرده است. این یک پروژه ملی و بین‌المللی است که تا این لحظه فولاد زیر بار آن نرفته است.

قریشی بیان کرد: اکنون استان به دستور استاندار بسیج شده است و به دنبال این هستند که آبروی ملی حفظ شود و مسابقات به صورت باشکوه به انجام برسد تا در نهایت چهره خوزستان دگرگون شود.

وی در ادامه بیان کرد:‌ علاوه بر حضور تیم‌های خارجی و تیم‌ملی جوانان ایران، تیم منتخب خوزستان با عنوان مناطق‌نفت‌خیزجنوب با هدایت محمدرضا کاظمی‌نژاد در این مسابقات شرکت می‌کند. چند مربی نیز به صورت متغیر در کنار کاظمی‌نژاد در حال کار کردن هستند. 10 روزی است که اردوی تیم آغاز شده است و ان‌شاءالله با توجه به بضاعت استان، نتیجه خوبی حاصل شود.

وی در پایان گفت: 19 اسفند ورود تیم‌ها است، 20 اسفند کلاس متدولوژی علم تمرین و آنتی‌دوپینگ برگزار می‌شود و 21 و 22 اسفند نیز برگزاری مسابقات است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
5
اژدری به تیم فوتبالش پول نمی ده دنبال راهی میگرده که فولادو تبدیل کنه به تیم صلواتی با بازیکنای رایگان اونوقت شما انتظار داری به وزنه برداری پول بده؟!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها