به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورموسوی: به دنبال سهمیه آسیایی هستیم

پورموسوی: به دنبال سهمیه آسیایی هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پرسپولیس در دیدار برابر ما می‌خواهد سه امتیاز را بگیرد و قهرمانی‌اش را محکم‌تر و پررنگ‌تر کند و ما هم می‌خواهیم با کسب امتیاز از این بازی به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: با توجه به بازی روز گذشته پرسپولیس و نفت تهران، توانستیم یک پله صعود داشته باشیم و به رده پنجم برسیم. ما به این باور رسیدیم که در بازی‌های باقی مانده با کسب پیروزی می‌توانیم به سهمیه رقابت‌های آسیایی هم دست پیدا کنیم.

وی افزود: از نظر روحی روانی نیز سعی می‌کنیم بازیکنان‌مان را برای دیدار با پرسپولیس آماده کنیم. همچنین با توجه به شرایط مسابقه، مانند نیم‌فصل اول خیلی‌ها به این دیدار توجه می‌کنند و این بازی می‌تواند گل مسابقات هم باشد. حریف می‌خواهد برای تداوم صدرنشینی‌اش به سه امتیاز برسد و ما هم امیدواریم که با کسب امتیاز از این بازی، به دیدارهای باقی‌مانده برای کسب سهمیه امیدوارتر شویم. به همین دلیل مطمئنا بازی خوب و زیبایی به نمایش گذاشته خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: پرسپولیس با بردی که برابر نفت تهران به دست آورد، مطمئنا خیلی باروحیه و با انگیزه‌تر برابر ما بازی می‌کند. بازی با ما آخرین دیدار پرسپولیسی‌ها در سال جاری است و به خاطر هوادارانش بازی می‌کنند و می‌خواهند سه امتیاز را بگیرند و قهرمانی‌‌شان را محکم‌تر و پررنگ‌تر کنند. امیدوارم با تلاش بازیکنانم و آنالیز بازی روز گذشته این تیم برابر نفت تهران، با دست پر از تهران برگردیم.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: ما در بازی با ماشین‌سازی تبریز شش تغییر داشتیم و خدا را شکر جایگزین‌ها خیلی خوب کار کردند و نشان دادند که ما یک تیم کامل در درون و بیرون از زمین هستیم. مطمئنا حس رقابت خوبی در تیم ما ایجاد شده است و بازیکنانم می‌دانند که باید تلاش کنند تا جایگاه خود را حفظ کنند.

پورموسوی درباره این‌که در نشست خبری عنوان کرده بود که تا یکی دو روز دیگر مبلغ یک میلیارد تومان به باشگاه تزریق می‌شود هم، عنوان کرد: متاسفانه پول نرسید و ما دیگر به قول و وعده‌هایی که عملی نمی‌شود، عادت کرده‌ایم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
تو رو خدا اینو نگو
|
United States of America
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
1
3
مثل تیم علی دایی سرتیمتو جلوی لنگ فدراسیون میبرن علی دایی اینو گفت 2تا خورد گلرش پرید بیرون توپ بادست زد
jafar
|
Switzerland
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
6
استقلال تهران و الهلال راه شکست دادن و یا حداقل امتیاز گرفتن از پرسپولیس را نشان داده اند . کافیست که این دو بازی را دوباره دیده و به نقاط ضعف و قوت این تیم پی ببرید .
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
3
4
سید ما به تو و تیم محترم استقلال خوزستان اعتماد کامل داریم و شماها امتحان خود را پس داده اید ولی افسوس میخورم که چرا در دور رفت رفتم تیم فولاد رو تشویق کردم در مقابل شما
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
شما الکی خودت رو فولادی معرفی نکن اقای استقلالی.
بازی رفت بدون تماشاگر بود چطوری فولادو تشویق کردی؟؟؟؟؟
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
2
3
مگه ادم نمیتونه از پای تلویزیون تیم مورد علاقه ش رو تشویق کنه، شما هم لطفا ادای هوادارهای متعصب رو در نیار خوزستانی جماعت رنگ بندی نمیشناسه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها