به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۱۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

بیت‌سعید: هر روز یک نفر به ما وعده می‌دهد

بیت‌سعید: بچه‌های استقلال را به بازی گرفته‌اند

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که این تیم در صورت امتیاز گرفتن از لخویا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسن بیت‌سعید درمورد نتایج خوب استقلال خوزستان در بازی‌های اخیر و حل نشدن مشکلات مالی گفت: باید از تک تک بچه‌ها تشکر کنم که با وجود مشکلات مالی، بدون توقع برای تیم بازی کردند. اکثر بچه‌های ما جوان و ساده هستند و به‌خوبی حرف‌های کادر فنی را گوش می‌کنند. ما وظایف خودمان را انجام می‌دهیم، ولی متأسفانه هیچ اتفاقی درخصوص حل مشکلات مالی رخ نمی‌دهد.

او ادامه داد: هر روز یک نفر به ما وعده می‌دهد و هیچ اتفاق جدیدی نمی‌افتد. اعتقاد من این است که بچه‌های استقلال خوزستان را به بازی گرفته‌اند. ما الان هم در آسیا شانس صعود داریم و هم در لیگ برتر می‌توانیم سهمیه آسیا را به‌دست بیاوریم، اما نمی‌دانم چرا چنین برخوردی با بازیکنان صورت می‌گیرد. کمتر از دو ماه دیگر لیگ تمام می‌شود و احتمالا با این شرایط خبری از پول نخواهد بود. این حرف‌ها واقعا تکراری شده و هیچ‌کس به وضعیت بچه‌های ما توجه نمی‌کند.

بیت سعید در مورد شانس صعود استقلال خوزستان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: شانس صعود داریم و اگر از لخویا امتیاز بگیریم قطعا صعود خواهیم کرد. امیدوارم در این جام از اعتبار فوتبال ایران و اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها