به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

شیخ‌ویسی: 15 بازیکن با 500 میلیون تسویه می‌کنند

شیخ‌ویسی: 15 بازیکن با 500 میلیون تسویه می‌کنند

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که کسب شش امتیاز از دو بازی تضمینی برای صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، وحید شیخ‌ویسی در مورد پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز به تسنیم گفت: بازی در نیمه اول پایاپای بود و خوشبختانه ما به گل رسیدیم، اما در نیمه دوم ماشین‌سازی عملکرد بهتری داشت و ما با دفاع فشرده توانستیم سه امتیاز مهم بگیریم.

وی در واکنش به حل نشدن مشکلات مالی در استقلال خوزستان تأکید کرد: بسیاری از بازیکنان ما قصد داشتند در نیم‌فصل جدا شوند، اما به‌خاطر پورموسوی و لیگ قهرمانان آسیا صبر کردند. متأسفانه قول‌ها عملی نشد و در این مدت غیر از استاندار، فرد دیگری به فکر حل مشکلات ما نبود. به هر حال شب عید نزدیک است و خانواده‌های‌مان به جیب ما نگاه می‌کنند. امیدوارم مسئولان کاری کنند تا مقابل آنها شرمنده نشویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال خوزستان زیاد نیست و با 500 میلیون تومان 15 بازیکن تیم ما می‌توانند بابت فصل جاری تسویه حساب کنند. متأسفانه این روش غلطی است که باشگاه‌ها پول بازیکنان را نمی‌دهند و چنین وضعیتی در فوتبال ایران رواج پیدا کرده است. مطمئناً تیم‌های دیگر هم می‌توانند از این شرایط سوءاستفاده کنند.

شیخ‌ویسی راجع به وضعیت استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما اگر لخویا را شکست بدهیم قطعاً صعود خواهیم کرد، ولی در حال حاضر گرفتن شش امتیاز تضمینی برای صعود نیست. امیدوارم که در نهایت روند خوبی داشته باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
jafar
|
Switzerland
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
7
درود بر شیخ ویسی ؛ حقیقتا که تا کنون دروازه بان بزرگی نشون داده و بخوبی جای دخسوس را پر کرده ؛ امیدوارم مربیان تیم ملی این دروازه بان را به تیم ملی دعوت کنند . در حال حاضر استقلال خوزستان یکی از نمایندگان ایران در آسیاست که برای حفظ آبروی کشور هم که شده احتیاج به حمایت داره و واقعا مثل خود استان خوزستان در حق این تیم نیز ظلم شده ؛ و به قول معروف این تیم در حال حاضر صاحبی نداره ولی تصور کنید قهرمان آسیا بشه آنوقت صد تا صاحب پیدا می کند آنهم فقط جهت عکس گرفتن با جام قهرمانی ؛ در هر صورت آوازه وضعیت بد اقتصادی این تیم به آسیا و فیفا رسیده که هر چند چهره خوبی برای ایران نداره ولی نتایج عالی این تیم با این وضعیت مالی بد اقتصادی آنهم در برابر تیم های میلیاردی شرکت کننده در مسابقات آسیایی ؛ این تیم را در نزد آسیا و فیفا عزیز کرده است .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها