به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

پورموسوی: بازیکنان استقلال به خودباوری رسیدند

پورموسوی: بازیکنان استقلال به خودباوری رسیدند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان استقلال به خودباوری رسیده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری گفت: این برد را به پیشکسوتان فوتبال خوزستان و کانون مربیان که ما را حمایت کردند و نکات فنی زیادی به ما گوشزد کردند تقدیم می‌کنم، اگر تیم‌داری می‌کنیم حمایت‌ها و توصیه‌های آنها بوده است.

وی افزود: بازی سختی بود. نمی‌توانستیم ریکاوری زیادی داشته باشیم. چندین کشور رفتیم اما تهران به اهواز 8 ساعت طول کشید. نسبت به بازی های گذشته‌مان 6 تغییر داشتیم.

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند و چند پله صعود کرده‌ایم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد حسن بیت‌سعید گفت: بیت سعید خسته شده بود و با وجود خستگی بازی کرد. می‌خواستم از تمام نفرات‌مان استفاده کنم. من به دو بازیکن 15 ساله بازی دادم و هیچ وقت در این مورد حرفی نزدم، حتی زمانی که باختیم زیرا به میدان دادن به جوانان اعتقاد دارم.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: بازیکنان ما با همان علاقه‌ای که قبل از آسیا بازی کردند امروز هم با همان قدرت در میدان حاضر شدند و بهترین کار این بود که به بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند فرصت می‌دادیم.

وی در مورد کمک یک میلیارد تومانی به استقلال خوزستان اظهار داشت: سه ماه است که صحبت از کمک یک میلیارد تومانی می‌شود اما مدیر وزارت ورزش  و جوانان پیگیری کرده و قرار است ظرف یکی دو روز آینده این پول پرداخت شود. این یک میلیارد فقط مسکن است. از بانک ملی‌ می‌خواهم که به تیم کمک کنند تا شب عید شرمنده زن و بچه‌هایمان نشویم.

پورموسوی در مورد نتایج خوبی که در آسیا گرفته گفت: از اول فصل می‌گفتیم مشکل داریم اما برخی به جای حل مشکل گفتند چرا تیم را به پورموسوی جوان دادند ولی با لطف و عنایت خدا کار کردیم و موفق شدیم و امیدوارم که مسئولان بانک ملی به خودشان بیایند و به تیم کمک کنند. غیرت و تعصب هم تا جایی است. نمی‌گویم پول ندهند بازی نمی‌کنیم ما سرباز خوزستان هستیم و تلاش می‌کنیم با شکست دادن لخویا 70-80 درصد صعودمان را قطعی کنیم با این حال اکنون نیاز داریم که فردی بیاید به تیم و بازیکنان خسته نباشید بگویند. در بازی امروز هم به دنبال برد بودیم و از لحظه برای پیروزی بازی کردیم و دنبال کسب سهمیه آسیایی در لیگ هستیم.

پورموسوی در مورد مصدومیت طیبی گفت: محمد طیبی از ناحیه لگن آسیب دیده و تلاش می‌کنیم او را به بازی بعدی برسانیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
10
باید همینطور ببریم ذوب اهن ضعیف شده و یه بازی رو در رو هم در اهواز با ذوب داریم میتونیم چهارم یا حتی سوم بشیم و شانس حضور در پلی اف اسیا رو داشته باشیم
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
1
فولاد که اسیر غیر انسانی ترین مدیریت سال شده.خدا کمک کنه
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
1
فولاد اسیر مدیریت وکادرفنی ای شده ک هیچکدوم متخصص نیستن از لحاظ بازیکن در سطح اس خوزستانه ولی اس خوزستان مربی شجاع با پلن های مختلفه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها