به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

پخش زنده بازی استقلال از شبکه ورزش

خوزستان اسپورت- دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ماشین‌سازی تبریز به صورت زنده از شبکه تلویزیونی ورزش روی آنتن می‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان از ساعت 16 امروز به دیدار ماشین‌سازی تبریز می‌رود. پخش زنده این بازی در برنامه مسابقات پخش زنده شبکه تلویزیونی ورزش قرار گرفته و قرار است که بازی آبی‌پوشان به‌صورت همزمان از دو شبکه استانی خوزستان و شبکه سراسری ورزش روی آنتن برود.

عدم پخش بازی صبای قم و فولاد خوزستان، همچنین عدم پخش دقایق اولیه دیدار نفت آبادان و پیکان تهران، انتقادات فوتبالدوستان خوزستانی از تلویزیون مرکز این استان را در بعدازظهر جمعه به دنبال داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
3
خدا وکیلی اگه مملکت حساب و کتاب داشته باشه باید این شبکه استانی رو تعطیل کرد، اون از برنامه های هر شبشون که معلوم نیست اصلا کسی اینا رو نگاه می کنه یا نه، اون از فیلمهایی که پخش می کنه واسه قبل از میلاد مسیح، اینم از فوتبال پخش کردنشون خصوصا با گزارشگر محبوب و استان دوستمون اقای نریموسی، هر چند ایشون اهل این استان نیست ظاهرا و تیم هایی غیر از استان خوزستان رو خیلی بیشتر دوست داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
1
هروقت شبکه استانی خوزستان را نگاه میکنم یاد بدهکاریام می افتم خدا وکیلی کافیه برید شبکه های سایر استانها را نگاه کنید آدم حال میکنه یکی نیس به این آقایان در سیمای استان خوزستان بگه اصولا شما فلسفه تاسیس شبکه استانی را میدانید مگه مردم عقده فیلم دارن که فیلم و مستد میذارید این شبکه تاسیس شده تا به مشکلات اجتماعی - اقتصادی - اجرایی و ورزشی این استان بپردازه و همینطور به آموزش و معرفی و پیشرفت فرهنگ مناطق مختلف این استان . همش یا خبره یا مدح و ثنا از اینو اونه و یا فیلم و قصه و ...... من در این استان عمرا دیگه این شبکه را نگاه کنم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها