به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

خادمی: بیشترین ضربه را از داوری خورده‌ایم

خوزستان اسپورت- مربی صنعت نفت آبادان از رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال خواست در چینش داوران دقت کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهرداد خادمی پس از برتری یک بر صفر نفت آبادان مقابل پیکان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: این برد را به مردم آبادان تبریک می‌گویم. مظلومیت در این شهر بیداد می‌کند. فدراسیون با محرومیت هواداران در حق مردم آبادان اجحاف کرد. باید این برد را به مردم و مسئولان نفت که با مشکلات مبارزه می‌کنند، تبریک بگویم. امیدوارم بتوانیم شرایط را بهتر کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: از زمان آمدن فیروز کریمی، برای نخستین بار بود که 10 تا 12 روز زمان داشتیم تا خودمان را آماده کنیم. ما اردویی را در تهران برگزار و در این مدت روی نقاط ضعف پیکان کار کردیم. در بازی امروز ارتباط بین خط هافبک و مهاجمان را قطع کرده و با مهار گادوین منشا راه‌های نفوذ این تیم را بستیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه چه زمانی ITC مهاجم عراقی این تیم صادر می‌شود، گفت: ITC این بازیکن رسیده، اما گفتند با تلفن مشکل ITC حل نخواهد شد. به همین دلیل کریمی ریسک نکرد و می‌خواهد از بازی با ماشین‌سازی از مهاجم عراقی استفاده کند.

خادمی در مورد عدم استفاده از امیر زلیکانی تصریح کرد: کریمی در استفاده از این بازیکن هم ریسک نکرد و در بازی‌ بعدی از او استفاده خواهد کرد. قبل از بازی گفتم که علی عبدالله‌زاده را نداریم، اما او امروز از خودگذشتگی کرد و به میدان رفت. تیم ما در این مدت کامل نبود، اما برای بازی با ماشین‌سازی تیم کامل خواهد شد. خود کریمی هم از کیفیت فنی نفت راضی نیست و امیدوارم در بازی با ماشین‌سازی هم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص اعتراض فیروز کریمی به احمد صالحی داور بازی صنعت نفت آبادان - پیکان و اخراج او گفت: امروز تماشاگری نبود، اما صالحی باز هم عجولانه تصمیم گرفت. او معمولاً عجولانه قضاوت می‌کند. سال گذشته در بازی ما برابر خونه به خونه صحنه مشابه امروز را پنالتی گرفت. صالحی هفته چهاردهم برای ما قضاوت کرد و محروم شد. او سپس برای پرسپولیس قضاوت کرد و محروم شد تا اینکه بازی امروز ما را به او دادند. امیدوارم کامرانی‌فر در چینش داوران دقت کند تا تیمی در بحث داوری متضرر نشود. در آنالیزها مشخص شده که ما جز تیم‌هایی هستیم که بیشترین ضربه را از داوری خورده‌ایم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در پایان با اشاره به بازی تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: در تبریز می‌خواهیم با بازی هوشمندانه، دست پر به خانه برگردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
2
تبریک به همه به جز هوری عیسی زاده خادمی شاملی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها