به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

مرفاوی: بازیکنانم در خط حمله کارایی لازم را نداشتند

مرفاوی: بازیکنانم در خط حمله کارایی لازم را نداشتند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صبای قم به این نکته اذعان کرد که تیمش بازی مقابل فولاد را خوب شروع نکرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، صمد مرفاوی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع نکردیم و بازیکنان آن چیزی را که می‌خواستیم در زمین پیاده نکردند. فولاد بازی را خوب شروع کرد و چند موقعیت به دست آورد، اما در ادامه بازی را کنترل کردیم.

وی افزود: نیمه دوم بازی را بهتر شروع کرده و به کنترل خودمان درآوردیم. با توجه به بازیکنان سرعتی که فولاد در اختیار داشت، سعی کردیم از پشت دفاع آنها استفاده کنیم. فولادی‌ها بازیکنان فیزیکی و سرعتی داشتند و همین مسئله کار ما را سخت کرده بود. بازیکنان ما در خط حمله کارایی لازم را نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان تیمش خسته بودند، گفت: بازیکنان ما خسته نبودند. ممکن است بازیکنی روزش نباشد. ما در تمرینات بیشتر تاکتیک‌های رو به جلو را تمرین کرده بودیم و در نیمه دوم هم رو به جلو حرکت کردیم، اما آنچه را که از بازیکنان خواسته بودیم، انجام ندادند.

مرفاوی خاطرنشان کرد: ما برای بازی امروز برنامه داشتیم، اما نبود بازیکنان محروم و مصدوم کارمان را سخت کرده بود. اگر آنها را در اختیار داشتیم، می‌توانستند به ما کمک کنند. ما قاسم دهنوی را به دلیل محرومیت و میثم مجیدی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها