به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

مرفاوی: گلایه فولادی‌ها قابل قبول نیست

مرفاوی: گلایه فولادی‌ها قابل قبول نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صبای قم اعتقاد دارد که دیدار با فولادخوزستان به مانند سایر بازی‌ها است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار صبای قم و فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی با فولاد مانند همه بازی‌ها است. همانطور که از قبل گفتم همه مسابقات از لحاظ فنی شرایط سخت خودش را دارد. فولاد به به لحاظ فنی شرایط و کیفیت خوبی دارد. ما هم در این تعطیلی دو هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و یک بازی تدارکاتی با پیکان داشتیم که خیلی به کیفیت بازیکنان اضافه کرد.

وی با بیان اینکه صبا به دنبال افزایش کیفیت فنی برای بازی‌های پیش رو است، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی ارائه کنیم و شرایط خودمان در جدول را بهبود ببخشیم. امیدوارم بچه‌ها خواسته‌های فنی را در زمین پیاده کنند تا بتوانند سربلند از زمین خارج شوند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم به بازی‌های حساس این تیم در ادامه لیگ اشاره کرد و افزود: بازیها تا پایان لیگ حساس است و ما به دنبال کسب هر 3 امتیاز از بازیها هستیم و بچه‌ها برای بازیها و ارائه بازی خوب انگیزه‌های زیادی دارند که انشاءالله روز‌به‌روز بهتر شویم.

مرفاوی در پاسخ به گله‌مندی فولاد خوزستان درباره عدم همکاری صبا برای تغییر ساعت بازی بیان کرد: علیرغم اینکه خودم خوزستان هستم و برای همه تیم‌ها احترام قائل هستم ولی برنامه‌ریزی‌ها از قبل اعلام شده و همه شرایط بازی را می‌دانند و کسی نمی‌تواند گله‌مند باشد. فولاد از لحاظ پشتیبانی از تیم‌های سطح بالای کشور است و گله‌مندی آنها با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ قابل قبول نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم پیوستن روزبه چشمی به تیم صبا عنوان کرد: بهتر است در مورد این بازیکنان در مسئولین پرسیده شود ولی ما از لحاظ فنی این بازیکن را می‌خواستیم و حتی در برابر پیکان در بازی تدارکاتی از روزبه استفاده کردیم تا در شرایط بازی قرار بگیرد ولی به همین راحتی به علت‌های مختلف کنار گذاشته شد ولی باید بدانید که ما صددرصد نیاز به روزبه چشمی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم به عدم همراهی قاسم دهنوی به علت محرومیت در بازی فولاد اشاره کرد و گفت: میثم مجیدی هم به علت مصدومیت در بازی فردا حضور نخواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
6
خوبه خوزستانی هستی و این طور حرف میزنی!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
1
5
آقای مرفاوی چون تو خوزستان بهش تیم نمیدن دلش پره که اینجور میگه.‌.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
6
آقاى مرفاوى هم روى ساعت بازى تيم فولاد خراب كردى هم روى برگشتن ما هوادارا
توكل برخدا راه افتاديم انشاالله با دست پر برگرديم
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها