به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

خیبر 1 – نفت 0؛ نهمین باخت نفت مسجدسلیمان

خیبر 1 – نفت 0؛ نهمین باخت نفت مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وششم لیگ یک – استادیوم تختی خرم‌آباد
چهارشنبه 11 اسفندماه 95 – ساعت 14:30
خیبر خرم‌آباد 1 – نفت مسجدسلیمان 0
گل: مهدی عبدی (35)
داور: جواد رحیم‌زاده
کمک داوران: حامد صفایی و امید افخمی
تماشاگر: هزار نفر

خیبر خرم‌آباد: مهیار احمدخانی، فرزاد بهاری، علی صدرا، وحید همراز، احمد جعفری، مهدی عبدی (71- محمد بیرانوند)، امیر منصوریان، مسعود شاکری، محسن طرهانی، فرید امیری (89- امین بیرانوند) و ناصر درودیان (82- محسن دوستان احمدی)
سرمربی: داود حقدوست

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، محمد خان‌احمدی (85- رضا طاهری)، مجتبی بیژن، رضا یزدان‌دوست، میلاد شیخ‌سلیمانی، امین جهان‌کهن، رامین قربانی، احمد داودی (72- ایمان رئیسی نسب)، سعید خردمند، اکبر آفاقی و نیما پرتوی (46- رضا جباری)
سرمربی: محمود فکری

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و نفت مسجدسلیمان با یک گل به‌سود تیم میزبان خاتمه یافت.

شرایط حساس خیبر و نفت در جدول رده‌بندی که این مسابقه را تبدیل به بازی شش امتیازی کرده بود، موجب شد تا دوتیم بازی را با احتیاط آغاز کنند و کمتر دست به ریسک بزنند. بازیکنان خیبر که در دقیقه 29 برای اولین بار در محوطه جریمه نفت ظاهر شده و از موقعیت خود بهره‌ای نبرده بودند، در دقیقه 35 از روی یک شوت راه دور به گل رسیدند تا نیمه اول را برنده به رختکن بروند.

زردپوشان نفت مسجدسلیمان که در نیمه اول فشار چندانی روی خط دفاعی خیبر نیاورده بودند، در نیمه دوم برای زدن گل تساوی تلاش کردند اما حملات این تیم به گونه‌ای نبود که موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه خیبر ایجاد کند و نفتی‌ها بیشتر به‌دنبال استفاده از پرتاب اوت‌های بلند برای رسیدن به گل بودند.

ضربه سر آرام سعید خردمند در دقیقه 70 و شوت راه دور رضا جباری در دقیقه 86 که با واکنش ناقص مهیار احمدخانی دروازه‌بان تیم میزبان دفع شد، از معدود فرصت‌های گلزنی نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم بودند. بهترین فرصت گلزنی تیم نفت هم در دقیقه 89 با شوت محکم و تماشایی ایمان رئیسی نسب خلق شد اما این ضربه از کنار دروازه خیبر به بیرون رفت تا این بازی حساس در انتهای جدول با یک گل به‌سود خیبر خرم‌آباد تمام شود.

شرح گل
1-0 (خیبر): شوت محکم مهدی عبدی از پشت محوطه جریمه، پس از برخورد به زمین از کنار دستان مسعود پورمحمد دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان عبور کرد و در زاویه سمت چپ دروازه نفتی‌ها قرار گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
افشین کهیش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
3
متاسفانه نمیدونم چرا وقتی استقلال تهران میبره نفت مسجدسلیمان میبازه وقتی استقلال تهران میبازه نفت میبره چه حکمتیه نمیدونم
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
3
خدا بخیر بگذرونه امسال از سقوط نجات پیدا کنیم
زیدون اف سی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
1
ان شاالله شر مافیای فوتبالی از سر مردم خوزستان کم بشه تا بار دیگه خوزستان به جایگاه واقعیش برسه..مافیای فوتبالی با تضعیف تیم های خوزستانی تو لیگ 1 قصد داره به مرور زمان فوتبالمون رو نابود کنه تا جایی که نماینده ای تو لیگ برتر نداشته باشیم..لعنت به سرخابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
1
انشاالله نفت میماند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها