به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

عاشوری: مسئولان توان حل مشکلات را ندارند بروند

عاشوری: مسئولان توان حل مشکلات را ندارند بروند

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: خدا کند مسئولان بیدار شوند و شرایط تیم را در نظر بگیرند. اگر نمی‌توانند کاری انجام دهند بروند. شاید شخص دیگری بیاید و با توانایی بیشتر بتواند کاری انجام دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی اصغر عاشوری در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل الجزیره امارات، گفت: تجربه بازی‌های آسیایی را نداشتیم اما قبل از هر مسابقه حریفان را آنالیز می‌کردیم. از چیزی که فکر می‌کردم سطح مسابقات بالاتر است خدا را شکر خودمان را با این شرایط وفق دادیم و دستورات مربیان را در زمین اجرا کردیم. خدا را شکر در دو بازی اول عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه الجزیره از برخی بازیکنان اصلی خود استفاده نکرد و به نظر می‌رسید استقلال خوزستان را دست کم گرفته است، اظهار داشت: این مسئله را قبول ندارم. همه بازیکنان یک تیم قابل احترام هستند. تیم 11 بازیکن نیست بلکه یک تیم را 22 بازیکن تشکیل می‌دهد که همه با یک هدف مشخص تلاش می‌کنند. در نهایت این نظر مربی است که کدام بازیکنان در جریان مسابقه به میدان بروند.

هافبک استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی، عنوان کرد: آنقدر از مشکلات مالی گفتیم خودمان هم خسته شدیم. خیلی مشکل داریم و با توجه به نزدیک بودن نوروز فشار مسائل مالی روی دوش ما بیشتر شده است. خدا کند مسئولان بیدار شوند و شرایط تیم را در نظر بگیرند. اگر نمی‌توانند کاری انجام دهند بروند شاید شخص دیگری بیاید و با توانایی بیشتر بتواند کاری انجام دهد.

عاشوری در مورد اینکه استقلال خوزستان مثل عملکردش در لیگ سال قبل در آسیا ابتدا گل می‌زند و در ادامه از گل زده خود دفاع می‌کند، گفت: با تغییر تاکتیکی که داشتیم خط هافبک و دفاع ما خیلی منسجم شده است. دفاع مربوط به یک خط و شخص نیست. دفاع تیمی ما از جلو خوب شده و وحید شیخ‌ویسی هم درون دروازه عملکرد مطمئن و عالی دارد.

وی در مورد اینکه چقدر از راه صعود را طی کرده‌اند، گفت: از الان زود است که در مورد این مسئله صحبت کنیم. نباید مغرور شویم. اگر در خانه‌ هم بتوانیم به امتیازات کامل برسیم در آن مقطع می‌توانیم از صعود حرف بزنیم.

هافبک استقلال خوزستان در مورد دیدار تیمش در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی تبریز، گفت: بازی بسیار سختی است. از مسابقات آسیایی باز می‌گردیم. زمان کمی تا انجام این بازی داریم امیدوارم بتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم تا در لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پایان، گفت:‌ از همه کسانی که برای ما زحمت کشیدند تشکر می‌کنم امیدوارم مشکلات تیم حل شود و بتوانیم در ادامه مسابقات عملکرد بهتری را ارائه دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
1
5
با سلام یعنی ادم، دیشب بازی استقلال خوزستان رو تماشا میکرد یاد بازیهای دهه شصت میفتاد که بازیکنان بدون دریافت مبلغی صورت شون رو جلو توپ نگه میداشتند واقعا خجالت بکشید کل ایران رو سفره خوزستان نشسته ولی خوزستان نمیتونه یک دهم تیمهای پایتخت هزینه تیمداری بده
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
3
4
سلام، گناه ما اول به گردن این مسولین بی لیاقت بعدش اون هم استانی هایی که به ورزشگاه غدیر میروند و تیمهای سرخابی را در مقابل تیمهای خوزستانی حمایت میکنند
پویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
4
دورود برشما بازیکنان دوست داشتنی .انقدر خوب بودید که شاید مسولین استانی تکانی بخورن و حمایت کنن از شما . استان ما ثروتمنده ولی ازاین ثروت به درستی استفاه نمیشه اونایی که کار بلد هستن الان نیستن . خوزستان برزیلته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها