به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

طالب‌لو: حضورم مقابل صبا و تراکتور 50-50 است

طالب‌لو: حضورم مقابل صبا و تراکتور 50-50 است

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: اینکه آیا در دیدار مقابل صبای قم یا تراکتورسازی می‌توانم حاضر شوم یا نه 50 -50 است.

وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در مورد شرایطش گفت: متاسفانه خبری منتشر شد که از آن برداشت اشتباه صورت گرفت. پزشکان اعلام کردند دو سه هفته از میادین دور هستیم و این اتفاق شاید باعث می‌شد کل دیدارهای تیم تا پایان سال 95 را از دست بدهم که برخی فکر کردند شاید کل فصل ورزشی را از دست دادم. خدا را شکر روند بهبودی من به خوبی طی می‌شود و در اهواز مشغول فیزیوتراپی هستم. امیدوارم شرایط بازی مقابل صبا و تراکتوسازی را پیدا کنم اما در این مورد همه چیز 50-50 است.

وی در مورد اینکه امروز استقلال امروز در آسیا بازی دارد و فکر می‌کند این تیم چه نتیجه‌ای بگیرد، خاطرنشان کرد: بهتر است در مورد همه نماینده‌های فوتبال ایران صحبت کنم. امیدوارم همه نماینده‌های فوتبال ایران شرایط ایده‌الی در آسیا داشته باشند و نقاط ضعف خود را برطرف کنند. ما در باشگاه‌ها‌یمان مشکلات زیرساختی و فنی داریم و همین مسئله کارمان را سخت می‌کند امیدوارم با حضور در این مسابقات بتوانیم تجربیات خود را بالاتر ببریم و ضمن اینکه بر پایه توان فنی و غیرت بازیکنان به موفقیت می‌رسیم بتوانیم از لحاظ زیر ساختی و امکاناتی از تجربیات حریفان برای پیشرفت خودمان استفاده کنیم.

گلر تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد مشکلات مالی این تیم، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی در همه جا وجود دارد و در فوتبال هم این شرایط هست. مدتی است دولت اجازه کمک به باشگاه‌های فوتبال را ندارد و باشگاه‌ها باید در مسیر خودکفایی گام بردارند. در فوتبال فقط مسائل فنی در کسب موفقیت نقش ندارد و سایر عوامل هم در این امر دخیل است. بسیاری از سرمربیان و بازیکنان و ... طلب‌های زیادی دارند و در خیلی از باشگاه‌ها تکلیف مالکیت مشخص نیست. استقلال خوزستان هم که در بازی اول خود در اسیا به پیروزی رسید با مشکلات فراوان وارد این رقابت‌ها شد و به نوعی با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته است. در آسیا شاید قیمت بازیکن یک تیم حوزه خلیج فارس به اندازه کل بودجه چند باشگاه ایران باشد.

طالب‌لو در مورد گرد و غبار اهواز و اینکه آیا این مسئله در تمرینات تیم‌ها خلل ایجاد نکرده است،‌گفت:  این وضعیت برای مردم سخت است و به طبع آن شرایط برای ما هم سخت است. چند روزی است که شرایط بهتر از قبل شده اما متاسفانه این مشکلی است که در خوزستان وجود دارد. مسئولان اداره برق، گاز و آب به صورت شبانه‌روزی تلاش می کنند تا مشکلات را به طور کامل حل کنند از تمام کشور تیم‌های به خوزستان آمدند تا این مشکلات حل شود و امیدواریم شرایط بهتری فراهم شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Netherlands
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
1
وحید خان حتی اگر احتمال حضورت 90 درصد هم بود اصلا نباید بازی کنی چون آسیب دیدگی شما مربوط به دستان است که بسیار خطرناک است چون ممکن است باز هم گلهای گسترش دوباره تکرار شود.خواهش میکنم استراحت کنید هم بنفع شما است و هم فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها