به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

بیت‌سعید: می‌خواهم بازیکن شاخص لیگ آسیا شوم

بیت‌سعید: می‌خواهم بازیکن شاخص لیگ آسیا شوم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید برنامه‌هایم را طوری چیدم که در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بازیکن شاخصی باشم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، حسن بیت‌سعید مهاجم استقلال خوزستان در بازی با الفتح عربستان خیلی خوب کار کرد و موقعیت‌های زیادی به دست آورد اما نتوانست از آنها گلی بسازد. این مساله باعث شد بیت‌سعید حالا در بازی با الجزیره امارات به دنبال گل زدن باشد. به دنبال گلی که بتواند پیروزی را هم برای تیمش به ارمغان بیاورد.

حسن بیت‌سعید مهاجم گلزن استقلال خوزستان البته خواسته‌های بزرگتری دارد و آن هم بهترین شدن در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است. مساله‌ای که به درخشش تیمش هم بستگی دارد. حالا باید دید بیت‌سعید به این خواسته بزرگ خود می‌رسد یا نه. بیت‌سعید در مورد بازی الجزیره امارات، وضعیت تیمش، شرایط خودش برای این بازی و... صحبت می‌کند.

شرایط استقلال خوزستان قبل از بازی با الجزیره امارات چطور است؟
 خدا را شکر بعد از نتیجه خیلی خوبی که مقابل الفتح عربستان گرفتیم و 3 امتیاز شیرین به دست آوردیم شرایط تیم خیلی بهتر شده تا نماینده خوبی برای ایران و استان خوزستان باشیم. پیروزی در اولین بازی آسیایی خیلی لازم بود که ما توانستیم به هدف‌مان برسیم و نتیجه قابل قبولی بگیریم. الان شرایط تیم خیلی خوب است و داریم آماده می‌شویم برای بازی مهم‌تر مقابل الجزیره امارات که ساختار خیلی قوی و خوبی دارد.

در بازی با الفتح موقعیت‌های خوبی داشتید اما آنها را به راحتی از دست می‌دادید، به خاطر بی‌تجربگی استرس داشتید یا اینکه بدشانسی آوردید؟
 بازی با الفتح عربستان تقریبا اولین بازی آسیایی همه بچه‌ها بود که فکر می‌کنم همین مساله استرس کوچکی در تیم به وجود آورد. همین استرس هم باعث شد تمرکز لازم برای استفاده از موقعیت‌ها را نداشته باشیم اما از بازی بعدی می‌توانیم بهتر شویم و نتایج خوبی بگیریم. در واقع می‌خواهم بگویم نمی‌شود این مساله را به بدشانسی ارتباط داد چون واقعا همه استرس داشتیم اما خدا را شکر الان شرایط بهتری داریم و اعتماد به نفس لازم را به دست آوردیم.

بازی با الجزیره امارات را چطور می‌بینی؟
 مطمئنا یک بازی خیلی خوب از آب در می‌آید. الجزیره قوی‌تر از الفتح است و باید قبول کنیم این تیم ساختار خیلی خوب و بازیکنان گرانقیمتی دارد که خیلی خوب کار می‌کنند. خدا را شکر آنالیزورهای ما بازی را به خوبی آنالیز کردند که امیدواریم با دست پر از این بازی برگردیم.

با بردی که مقابل الفتح عربستان به دست آوردید الان همه امید زیادی دارند که مقابل الجزیره هم امتیازات لازم را به دست می‌آورید.
 درست است. بعد از پیروزی مقابل الفتح الان همه از ما نتیجه می‌خواهند. ما هم تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که دوباره امتیازات لازم از این بازی را به دست بیاوریم. هر چند که کار سختی داریم.

درست است که الجزیره صدرنشین لیگ امارات است اما این تیم در بازی اول خود مقابل لخویا با 3 گل شکست خورد.
 خب هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. لخویا تیم خیلی خوبی است که توانست در زمین خودش 3 گل به الجزیره بزند اما این به معنای آن نیست که الجزیره تیم ضعیفی است. من فکر می‌کنم الجزیره به خاطر گل زودهنگامی که خورد غافلگیر شد اما این باخت چیزی از ارزش‌ها و قابلیت‌های حریف ما کم نمی‌کند. الجزیره صدرنشین لیگ امارات و تیمی است که خیلی خوب بازی می‌کند. مطمئنم بازی خیلی سختی پیش رو داریم. اگر باهوش باشیم شک ندارم می‌توانیم در بازی با الجزیره هم با امتیازات لازم از زمین بیرون بیاییم.

با آنالیزی که داشتید الان باید بازیکنان شاخص الجزیره را بشناسید. درست است؟
 بله، الجزیره 3 بازیکن خارجی خیلی خوب دارد اما شاخص‌ترین آنها همان مهاجم شماره 7 یعنی علی مبخوت است که قابلیت‌های زیادی دارد و تکنیکی است. کلا آنالیز بسیار خوبی از حریف داشتیم که الان تک تک بازیکنان الجزیره را خیلی خوب می‌شناسیم و با شناخت کامل به مصاف حریف می‌رویم.

نتیجه این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
 پیش‌بینی این بازی خیلی سخت است. نمی‌شود الان چیزی گفت اما فکر می‌کنم تیمی که باهوش‌تر عمل کند و بتواند از موقعیت‌هایش بهتر بهره ببرد می‌تواند برنده میدان باشد. امیدوارم ما بتوانیم برنده بازی باشیم.

در بازی با الفتح عربستان نتوانستی گل بزنی. فکر می‌کنی در این بازی بتوانی ؟
 من قبل از اینکه به فکر خودم باشم باید اول تلاش کنم تیمم برنده باشد. ان‌شاءالله در این برد من هم بتوانم گل بزنم.

مهدی مومنی گفته بود من، حسن یا افشین به الجزیره گل می‌زنیم. شما هم همینطور فکر می‌کنی؟
 من هم فکر می‌کنم من و مهدی می‌توانیم گل بزنیم. در واقع این حس را دارم که در بازی با الجزیره یکی از ما 2 تا گل می‌زند.

پس به هواداران‌تان قول می‌دهی گل بزنی؟
 قول هم می‌دهم.

گل بزنی آن را به چه کسی تقدیم می‌کنی؟
 اگر گل بزنم آن را به مردم خوزستان که در این مدت از هوای خاکی و نبود برق و آب زجر کشیدند، تقدیم می‌کنم.

فکر می‌کنی بتوانید از گروه‌تان صعود کنید؟
 اگر مسوولان و باشگاه حمایت کنند می‌توانیم صعود کنیم.

ظاهرا اوضاع مالی همچنان خوب نیست.
 فعلا چیزی درست نشده و اوضاع بد مالی هنوز هم ادامه دارد اما ما تمام تمرکزمان روی بازی با الجزیره است و جز این بازی، به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

بعد از اینکه الفتح را شکست دادید، اولین کسی که با شما تماس گرفت و تبریک گفت چه کسی بود؟
 طبیعتا خانواده و پدر و مادرم اولین کسانی بودند که زنگ زدند و به من تبرک گفتند اما به جز آنها خیلی‌ از دوستان دیگر تماس گرفتند یا پیامک دادند. نمی‌خواستم اسم ببرم اما رحیم زهیوی هم یکی از نفراتی بود که به من زنگ زد و تبریک گفت که از او و بقیه تشکر می‌کنم.

می‌دانی اگر صعود کنید ممکن است در مرحله بعد به پرسپولیس بخورید؟
 از الان نمی‌شود پیش‌بینی کرد چون معلوم نیست اول باشیم یا دوم و اینکه هر 2 تیم به دور بعد صعود می‌کنیم یا نه. در هر صورت امیدوارم هر 4 تیم ایرانی به دور بعد صعود کنند و البته به هم نخورند چون حیف است سهمیه‌های ایران بسوزد.

راستی وقتی متوجه شدی از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به عنوان یکی از 3 بازیکن شاخص استقلال خوزستان معرفی شدی، چه حسی پیدا کردی؟
 این مساله برای خودم خیلی جالب بود و روحیه خوبی به من ‌داد ولی من برنامه‌هایم را طوری چیدم که در این بازی‌ها بازیکن شاخصی باشم، نه اینکه فقط به عنوان بازیکن شاخص استقلال خوزستان معرفی شوم. به هر حال آرزوی هر بازیکنی است که بتواند در این بازی‌ها خودی نشان دهد و پیشرفت خوبی داشته باشد. امیدوارم من هم بتوانم در این بازی‌ها موفق باشم و با بازی‌های خوبم به تیم کمک کنم تا به موفقیت برسیم.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Netherlands
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
1
1
نه تا وقتی که فقط پا به توپ و رو به جلو تو فضای آزاد خوب بازی میکنی.پاس دادن و نگه داشتن توپ و استپ توپ های ضرب دار خیلی برات سخته.طبیعت بدنت باید با بازیکن شاخص سازگار بشه .چون خیلی دوست دارم گفتم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها