به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

3 پیروزی و 6 باخت الجزیره مقابل تیم‌های ایرانی

3 پیروزی و 6 باخت الجزیره مقابل تیم‌های ایرانی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال الجزیره امارات برای پانزدهمین بار در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به دیدار تیم‌های ایرانی می‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت، استقلال خوزستان در دومین هفته از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان به دیدار الجزیره امارات می‌رود. حریف استقلال خوزستان که هشتمین دوره حضور در این مسابقات را سپری می‌کند، طی هفت حضور قبلی‌اش هفت بار با تیم‌های ایرانی همگروه شده و 14 بار مسابقه داده است.

3 پیروزی، 5 مساوی و 6 باخت در 14 بازی قبلی برای تیم الجزیره در مقابل تیم‌های ایرانی رقم خورده است. الجزیره 15 گل به تیم‌های ایرانی زده و 26 گل دریافت کرده است.

سفیدپوشان الجزیره در 7 مسابقه‌ای که در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی مقابل تیم‌های ایرانی انجام داده‌اند، 2 بار پیروز شده، 2 بار مساوی کرده و 3 بار شکست خورده‌اند که با 8 گل زده و 10 گل خورده برای این تیم همراه بوده است.

بهترین پیروزی الجزیره امارات مقابل یک تیم ایرانی به سال 2013 برمی‌گردد که این تیم توانست با دوگل مقابل تراکتورسازی پیروز شود. بدترین باخت‌های الجزیره هم باخت 5 بر یک مقابل سپاهان در اصفهان، باخت 4 بر صفر مقابل تراکتورسازی در تبریز و شکست 4 بر یک مقابل سپاهان در ابوظبی بوده است.

این تیم اماراتی سال گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تراکتورسازی تبریز همگروه بود که در تبریز با 4 گل برابر شاگردان قلعه‌نویی شکست خورد و در ابوظبی با یک گل به تراکتورسازی باخت.

الجزیره امارات از ساعت 19 فردا به وقت ایران برای پانزدهمین بار روبروی یک تیم ایرانی قرار می‌گیرد و این بار آبی‌پوشان استقلال خوزستان در برابر الجزیره صف‌آرایی خواهند کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ابوفواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
0
سلام ببخشید بازیکن شماره ۹استقلال خوزستان که رباط صلیبی پاره کرده بود .اسمش چی بود؟
مدیر پایگاه سلام
فرشاد جانفزا بودند که بهبود یافته و تمریناتش را شروع کرده است.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها