به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

بازیکن فولاد خوزستان راهی پادگان می‌شود

برگ اعزام به خدمت مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان از سوی سازمان وظیفه عمومی کشور صادر شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سازمان وظیفه عمومی کشور برای سروش سعیدی مدافع خوزستانی تیم فوتبال فولاد برگ اعزام به خدمت صادر کرد و این بازیکن باید روز یکشنبه 19 بهمن ماه به خدمت سربازی اعزام شود.

پادگان آموزشی شهید قاضی طباطبایی تبریز وابسته به سپاه پاسداران به عنوان یگان خدمتی سروش سعیدی مشخص شده است و این بازیکن 23 ساله خوزستانی باید روز یکشنبه 19 بهمن ماه خود را به ستاد فرماندهی پادگان مذکور معرفی کند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست صدور برگ اعزام به خدمت سروش سعیدی در حالیست که این بازیکن امروز توانسته بود از دادسرای نظامی مجوز ادامه فعالیت ورزشی در لیگ برتر را دریافت کند ولی سازمان وظیفه به سعیدی اعلام کرده پیش از این برگ اعزام به خدمت سربازی او را صادر کرده است.

پس از ولید مشایی زاده و احمد عبدالله زاده، سروش سعیدی سومین بازیکن فولاد است که راهی خدمت سربازی خواهد شد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
3
بابا می خوان فولاد نابود بشه هر طور شده
jafar
|
Switzerland
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
3
پیروزی های فولاد اول خواست خدا بوده بعد هم همت بلند بازیکنان ؛ مدیریت دلسوز و فوتبالی و مربی با دانش ان اسکوچیچ همچنین هواداران فهیمی که از همه نظر توی ایران نمونه اند. دشمنان فولاد هر چه در توان داشتند جهت تضعیف ان بکار بردند و می برند غافل از اینکه یدالله فوق ایدیهم و خدا مکر افراد مغرض و حسود را به خودشان برمی گرداند . به امید پیروزی فولاد انشاءالله.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها