به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

شیرزادی: از صحبت درباره مشکل مالی خسته شدیم

شیرزادی: از صحبت درباره مشکلات مالی خسته شدیم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی با الجزیره امارات تاثیر بسیار زیادی در مشخص شدن شرایط‌مان دارد و اگر بتوانیم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم امیدمان را در جدول برای صعود افزایش می‌دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، پیمان شیرزادی در مورد پیروزی استقلال خوزستان در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الفتح عربستان، گفت: خدا را شکر بازی خوبی مقابل الفتح انجام دادیم و شرایطمان در حال حاضر بسیار خوب است. این پیروزی روحیه تیم را بالا برد و امیدواریم بتوانیم در قدم دوم هم عملکرد خوبی از خود ارائه دهیم.

وی در مورد رویارویی با الجزیره در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: الجزیره تیم بسیار خوب و سرسختی است. آنها در لیگ امارات جایگاه اول را به خود اختصاص دادندو این مسئله نشان می‌دهد چقدر کارمان سخت است. تیم‌های حوزه خلیج فارس با هزینه‌هایی که می‌کنند همیشه از تیم‌های قدرتمند لیگ قهرمانان هستند.

مدافع استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا این تیم شانسی برای صعود به مرحله بعد دارد، خاطرنشان کرد: نا امید نیستیم. یکی از دلایل اهمیت دیدار مقابل الجزیره همین موضوع است. اگر بتوانیم مقابل الجزیره دست پر میدان را ترک کنیم می‌توانیم روی بازی‌هایی که در خانه میزبان هستیم حساب ویژه باز کنیم. کسب یک امتیاز هم نتیجه بسیار خوبی است و برایمان اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: خیلی خوشحالم که در اولین بازی استقلال خوزستان عملکرد موثری ارائه دادم و با پاسی که ارسال کردم  ابوالفضل اعلایی توانست گل برتری تیم‌مان را به ثمر برساند. بازیکنان ما بارها نشان دادند مرد روزهای بزرگ هستند و با وجود همه مشکلات گام اول را مقابل نماینده سعودی محکم برداشتند.

شیرزادی در مورد مشکلات مالی تیمش، گفت: مشکلات مالی رقیب دائم استقلال خوزستان در فصل جاری بوده است. دیگر آنقدر از این مشکلات صحبت کردیم که خودمان هم خسته شدیم و ترجیح می دهم در این مقطع روی لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنم و در این مورد صحبت نکنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
1
2
امیدوارم استقلال گل اول رو نخوره وگرنه به خاطر دغدغه فکری که دارن امیدشون رو از دست میدن و تیم از هم می پاشه و نتیجه سنگینی ممکنه رقم بخوره
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
4
چرا اینقدر درمورد مسائل مالی از بازیکنان سوال میشه و تمرکز بازیکنان رو برهم میزنید خواهشا اینکارو نکنید بذارید بعد از بازیای آسیایی هرچی میخواید بپرسید
مدیر پایگاه سلام
مصاحبه مربوط به خبرگزاری فارس بوده و به نقل از منبع درج شده است.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها