به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
تعداد نظرات: ۳۲ نظر

پاسخ مربی نفت آبادان به اتهام تبانی

پاسخ سرمربی نفت آبادان به اتهام تبانی

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نوجوانان صنعت‌نفت آبادان پاسخ ادعای باشگاه نفت‌وگاز گچساران را داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پیروزی شش بر یک تیم نوجوانان صنعت‌نفت آبادان مقابل برق شیراز در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ نوجوانان کشور که منجر به سقوط تیم نفت‌وگاز گچساران به دسته پایین‌تر شد، با واکنش باشگاه نفت‌وگاز همراه بود و آن‌ها در گزارشی که در سایت رسمی این باشگاه درج کردند، تیم‌های نفت آبادان و برق شیراز را متهم به رقم زدن فاجعه‌ای تلخ در فوتبال نوجوانان کشور کرده و از کمیته اخلاق خواستند به پرونده بازی این دوتیم ورود کند.

ادعای باشگاه نفت‌وگاز در حالی بود که تیم صنعت‌نفت آبادان با پیروزی یک بر صفر مقابل برق شیراز هم در جدول ابقا می‌شد و نیازی به تبانی و زدن شش گل نداشت. جالب‌ اینکه سایت رسمی باشگاه نفت آبادان در خصوص گزارش منتشره از سوی باشگاه نفت‌وگاز گچساران و اتهام تبانی به باشگاه ریشه‌دار فوتبال آبادان هیچ واکنشی نشان نداده است.

در همین رابطه، سمیر شاوردی مربی تیم نوجوانان صنعت‌نفت آبادان که در گذشته از بازیکنان خط میانی تیم اصلی صنعت‌نفت بوده است، در گفت‌وگو با خوزستان اسپورت، به اتهامات وارد شده از سوی باشگاه نفت‌وگاز گچساران پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید.


با یک گل صعود می‌کردیم
جای تأسف دارد که باشگاه نفت‌وگاز گچساران برای سرپوش گذاشتن روی ضعف تیم نوجوانانش چنین اتهام بی‌شرمانه‌ای را به تیم نفت آبادان زده است. شرایط جدول مسابقات طوری بود که با پیروزی یک بر صفر مقابل برق شیراز می‌توانستیم در لیگ باقی بمانیم و هیچ نیازی به زدن شش گل نداشتیم. ما همان تیمی هستیم که در گچساران تیم نفت‌وگاز را شکست دادیم. در آن مسابقه 90 دقیقه از سکوهای تماشاگران به بازیکنان نوجوان تیم ما فحاشی می‌کردند و دنبال کسب نتیجه به هر قیمتی بودند. اگر بخواهیم مثل خودشان رفتار کنیم، باید بپرسیم چطور می‌شود تیم نفت‌وگاز گچساران که هیچ تیمی را در بیرون از خانه شکست نداده بود، روز آخر در بوشهر مقابل شاهین بوشهر پیروز شد؟ آیا پیروزی نفت‌وگاز در بوشهر طبیعی بود؟

برق شیراز در نیمه دوم تحلیل رفت
گچسارانی‌ها گفته‌اند چون نیمه اول یک بر یک مساوی شده و نیمه دوم تیم نفت آبادان پنج گل به برق شیراز زده، این نشانه تبانی است. چرا نمی‌گویند که صنعت نفت اصلاً نیازی به شش گل نداشت و اگر دو بر یک هم برنده می‌شد، کافی بود؟ چه دلیلی برای تبانی بین تیم ما و برق شیراز وجود داشت؟ بازیکنان برق حدود 60 دقیقه در هوای خاک‌آلود و نفس‌گیر پابه‌پای بچه‌های ما دویدند ولی بدن‌هایشان در 30 دقیقه پایانی تحلیل رفت، چون اتوبوس آن‌ها برای آمدن به خوزستان دچار مشکلاتی شده بود و ساعت چهار صبح به آبادان رسیده بودند. سفر با اتوبوس از شیراز به آبادان و بی‌خوابی و بازی در هوای خاک‌آلود روز شنبه گذشته که استان خوزستان را نیمه تعطیل کرده بود، همگی روی تیم برق شیراز تأثیر منفی گذاشتند. هر چه بازی بیشتر ادامه پیدا می‌کرد، گل‌های بیشتری به آن‌ها می‌زدیم، با وجودی که هیچ نیازی به تفاضل گل نداشتیم و پیروزی دوبریک هم برای‌مان کافی بود.

گردوخاک دلیل تأخیر در آغاز بازی بود
گفته‌اند چرا بازی صنعت‌نفت و برق شیراز با نیم ساعت تأخیر آغاز شده است. دلیل تأخیر بازی ما این بود که مسابقه تیم‌های امید نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز که باید قبل از ما انجام می‌شد، نیم ساعت تأخیر داشت. روز شنبه گذشته گردوخاک شدیدی در خوزستان حاکم بود و به‌خاطر همین امکان لغو مسابقات وجود داشت. وقتی بازی تیم‌های امید نفت و تراکتورسازی تمام نشده بود، چطور می‌توانستیم بازی نوجوانان را شروع کنیم؟

پرینت تلفن‌ها را بگیرند
آقایان مسئول در تیم نفت‌وگاز گچساران تقاضای دخالت کمیته اخلاق در رابطه با این پرونده را کرده‌اند. اتفاقاً من هم چنین درخواستی دارم. کافیست پرینت مکالمات تلفن‌های همراه کادر فنی تیم ما و کادر فنی تیم نفت‌وگاز بررسی شود تا مشخص شود چه کسانی طی روزهای قبل از بازی با مربیان دوتیم شاهین بوشهر و برق شیراز در تماس بوده‌اند و چه تقاضاهایی داشته‌اند؟! من نمی‌خواهم وارد خیلی از مسائل بشوم و حرمت شکنی کنم.

ما پول تبانی داریم یا آن‌ها؟
سال‌ها در این فوتبال به‌طور سالم کار کرده‌ام. امسال من و بازیکنانم یک ریال هم نگرفتیم. باشگاه از روز اول به ما گفته بود که امسال برای هزینه در تیم‌های پایه مشکل دارد و ما به‌خاطر تعصب به فوتبال آبادان همه شرایط را پذیرفتیم. آیا من که در روز مسابقه نمی‌توانم بازیکنانم را به رستوران ببرم و همسرم در منزل ما برای اعضای تیمم غذا درست می‌کند، توانایی مالی برای انجام تبانی دارم یا آن تیم‌های پول‌داری که امسال هزینه‌های هنگفتی کرده‌اند و حالا می‌خواهند برای سرپوش گذاشتن روی سقوط تیم‌شان، با آبروی فوتبال آبادان بازی کنند؟

چرا در گچساران به ما باختند؟
آقایان در تیم نفت‌وگاز گچساران به‌جای متهم کردن دیگران و سرپوش گذاشتن روی ضعف تیمی که هزینه‌های زیادی برای آن شده و به دسته پایین سقوط کرده است، کمی به فکر کار فنی و فرهنگی در این رده‌های سنی باشند. چرا باید 90 دقیقه از روی سکوهای ورزشگاهشان به بازیکنان نوجوان سایر تیم‌ها فحاشی شود. چرا با این همه هزینه‌هایی که کرده‌اند، در زمین خودشان مغلوب بچه‌های بی‌بضاعت آبادان می‌شوند؟ اگر آن‌ها تیم بهتری بودند، ما را شکست می‌دادند که دیگر نیازی به این همه تهمت و بازی با آبروی دیگران نباشد.

تیم‌های پایه نفت آبادان را دریابید
امسال واقعاً از نظر مالی در مضیقه بودیم، اما به‌خاطر آبادان و باشگاه صنعت‌نفت همه مشکلات را تحمل کردیم. به‌هرحال در هر خانواده‌ای مشکل مالی به‌وجود می‌آید. این مشکلات برای تیم‌های پایه باشگاه در تمامی رده های سنی وجود داشت. فوتبال آبادان مملو از استعداد است که برای شکوفایی نیاز به حمایت و امکانات دارند. امیدوارم مسئولان استان از باشگاه صنعت‌نفت حمایت لازم را انجام بدهند تا این باشگاه در کنار تیم اصلی بتواند در رده‌های سنی پایه هم هزینه کند و تیم‌های پایه صنعت‌نفت باز هم اوج بگیرند.

پاسخ سرمربی نفت آبادان به اتهام تبانی


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۲
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
1
4
این باشگاه نفت و گاز چون تیم بزرگسانش دوتا برد جام حذفی اوردن دچار توهم شدن فکر کردن صاحب فوتبال شدن.
اون دوتا برد روبرو فولاد و استقلال خوزستانم مدیون کادر فنی و بازیکنهای خوزستانی بودن. اگه سه تا مربی و هفت تا بازیکن خوزستانیشون نبودن که الان تیم بزرگسالاشونم باید میرفت لیگ استانی بازی میکرد
ساماني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
2
3
جناب شاوردي پيشكسوت فوتبال ابادان و خوزستان سپاس از توضيحات جامع و كامل تان تشكر كه از حق شهر باشگاه تيم همكارانتان و در نهايت خودتان دفاع كرديد اين وصله ها به اباداني ها باشگاه صنعت نفت و كادرفني تيم نوجوانان صنعت نفت نميچسبد شما با زحمات فراوان اين تيم را نگه داشتيد كارتان قابل تقدير است متاسفانه ديواري كوتاه تر از اباداني ها نيست. بعد اين گچساران هستش كه كارهاي خودشان به ديگران نسبت ميدهند
جواب سمير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
2
1
جناب آقاي شاوردي با سلام و احترام،

بار كج هيچ وقت به مقصد نخواهد رسيد.
در پاسخ به بيانات جنابعالي فقط قسمت آخر كه فرموديدفوتبال آبادان پر از استعداد است را قبول داريم و فوتبال ايران را بدون آبادان قبول نداريم و ارادتمند شير بچه هاي خوزستان بخصوص مردم خونگرم آبادان هستيم.

ولي لازم است جواب ساير صحبتهايت را كارشناسي و منطقي بدهيم:
1- اولا شما بازيكن مطرحي بوده اي يا نه به اين مسئله ارتباطي ندارد.
2- بله شما با يك گل هم درليگ مي مانديد ولي محاسباتتان كاملا اشتباه بود چون فكر مي كرديد امتياز شما با نفت وگاز مساوي است ولي وقتي متوجه شديد گل دوم را نفت وگاز زده است با زدن چهار گل ديگر ( به اندازه يك فصل تان) خواستيد آواراژ گل را بالا ببريد.
3- شما تيم ما را به بي فرهنگي متهم كرديد ولي يادتان رفت موقع آمدن به گچساران چه تيمي به شما جا و مكان داد وكجا استراحت كرديد.اگر مهمان نوازي بي فرهنگي است پس شما درست مي گوييدو ما بي فرهنگ هستيم.هميشه نيمه خالي ليوان را نبينيد.
4- اگر بدلايلي بازي تاخير داشت بايد نماينده فدراسيون بازي را نگه ميداشت ،حتي اگر بازي قابل برگزاري نبود بايد صبر مي كردند همزمان با بوشهر بازي انجام مي شد.
5-تيم برق طوري حركت كرد كه چهار صبح برسد و نتواند با قدرت اصلي خود وارد اين بازي مهم شود.
6- اگر ادعا مي كنيد در گچساران ما را برديد چرا درآبادان نتوانستيد اين كار را بكنيد و به لطف كمك داور و داور در دقيقه90 گل صددرصد سالم ما را نگرفت .
7- گل هاي زده شما در اين بازي كار خدا بود كه دست تان رو شودوگر نه همه ميدانند در حالت عادي برق با سه چهار گل شما را مي برد ولي با يك تساوي در مقابل شما هم ما درليگ مي مانديم.
8- تاخير ذر شروع بازي تان را هم مقصر هستيد و اين كاملا برنامه ريزي شده وآگاهانه بود. در سال 2016 ديگه اين كلك ها خاصيتي ندارد.
9- برق شيراز همين كه فهميد صعود كرده بطور خود جوش مشكل مالي پيداكرد و مي خواستند نيايند كه ما بخاطر تيم خودمان حاضر بوديم كمك شان كنيم كه بيايند ولي آنها از ترس عواقب كار به آبادان آمدند ولي با 9 بازيكن ذخيره خود بازي كردندتا فقط سرپوشي بگذارندبر كار ناجوانمردانه خودشان.
10- شما كه ادعا مي كنيد برق شيراز در هواي غبارآلود تحليل رفت و نتوانست آبادان را شكست دهد پس چرا در همان هواي بسيار آلوده شما نتوانستيد نفت وگاز گچساران كه بقول شما ضعيف هستيم را ببريد؟؟؟؟
11- آيا مربي برق شيراز پيش وجدان خود راحت است كه چرا در اين بازي حيثيتي و تعيين كننده بازيكناني ضعيف و ذخيره خود را به ميدان بفرستد و با اين حال باز تا دقيقه50 هم نتوانستيدگل دوم را بزنيد ولي به محض اينكه متوجه شديد گچساران گل ذوم را به بوشهر زده است بصورت خود جوش دروازه هاي بهشت را بروي تان گشوده ديديد؟

12- فراموش نكن خود جنابعالي در آبادان رسم مهمان نوازي را خوب بجا آوردي و به پيشكسوت فوتبال گچساران توهين و بي احترامي كردي.

در پايان به مربي برق توصيه مي كنيم شجاعت اعتراف با اشتباه خود را داشته باشد چون اين برد و باختها ارزش فروختن دين و دنياي خود را ندارد.بعد شما را نصيحت مي كنم كه واقعيت را بگوئيد .

اميدوارم كميته اخلاق فدراسيون اين بار با موشكافي اين اتفاقات كاري كند كه ديگر شاهد اين اتفاقات تلخ نباشيم.

در نهايت براي مردم آبادان كه رشادتهايشان در دوران دفاع مقدس در تاريخ ماندگاراست هم آرزوي موفقيت داريم .
جواب مربي گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
1
3
اقايي كه مربي گچساران هستي. اولا روزي كه شما امدي ابادان ، هوا اصلا خاك نبود نسبت به بازي شيراز، دوما، شما اون اتوبوسي كه چيده بوديد دفاع ، اتوبوس خط واحد ام نميچيد، سوما ، جواب نداديد، چطور تيمي كه يه بازي بيرون خونه نبرده ميره و بوشهر رو ميبره؟ اون تباني نبود نه؟
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
1
3
بابا گچساران کجای فوتبال ایرانه که این قدر شلوغ میکنه بابا شما چطور که هیچ بردی نداشتین یک دفعه بردین برین ضعیفا کارهای خودتون رو به دیگران نسبت ندید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
3
آقا جواب این تیمهای تازه بدوران رسیده را ندهید . یکی نیست به این تیمهای تازه بدوران رسیده بگه بابا اگه این فوتبال ایران کثیف نبود که امروز شما و تیمتان در همین دسته دو هم نبودید . مگه روزی که برزیل هفتا گل از آلمان خورد کسی فکرش را هم میکرد که چنین شود ولی خورد چون بد بازی کرد و یا بازیکنانش نخواستن خوب بازی کنند آیا دنیا اومد گفت برزیل و آلمان تبانی کردن . حالا اگه برق شیراز میاد و اینهمه گل میخورد دلایل سخت افزاری و بی انگیزگی و محیطی و .... و ازهمه مهمتر اراده و خواست بازیکنان تکنیکی صنعت نفت بود که این نتیجه را رقم زد . میخواستید بازی با صنعت نفت در گچساران را ببردید تا امروز اینگونه مستأصل گونه دنبال بهانه برای سقوطتان نگردید . اگه این فوتبال کثیف نبود الان صنعت نفت با اون قدمت و اونهمه هواداران متعصب در همه رده های سنی در بهترین جایگاههای فوتبال قرار داشت ولی همین فوتبال کثیفه که باعث میشه تا تیمی مثل صنعت نفت با چنین قدمت و پشتوانه مردمی اینگونه رنجور باشد که بجای قهرمانی برای ماندن در لیگ تقلا کند . خلاصه حد خودتونو بدونید . بیشتر از این هم خودتونو ضایع نکنید .
ساماني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
1
3
در جواب مربي گچساران شما كجاي اين فوتبالي ؟ اقاي شاوردي جوابتونو داده اگه راست ميگي برو پرينت موبايلتو رو كن در نهايت ميخواستي دو برد بياري تا الان زمين زمان متهم نكني در نهايت حد جايگاهت رو بدون بعد بيا بحث كن.
اقاي شاوردي ديگه جوابشونو نده تا صد سال ديگه هم اينها به پاي فوتبال ابادان نميرسن
ساماني بخوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
1
2
تيم نفت آبادان در بازيهاي برگشت بجز بازي كذايي اش با برق شيراز فقط يك گل زده بود .
اين هم از عجايب روز گار است.هه هه هه هه هه.
پیشکسوت آبادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
2
روزی آبادان چند بازیکن در تیمهای ملی بخصوص پایه داشت. تیم های پایه ایران را تغذیه می کرد. حرف اول را در خوزستان ميزد اما امروز به روزی افتاده برای ماندن در لیگ باید دست به تبانی بزند آن هم مقابل یک تیم شیرازی. چه به روز فوتبال پایه آبادان آمده. مسولين در خواب هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
1
1
باسلام خدمت مربی نوجوانان گچساران
تیم شما فقط 8 امتیاز و نفت 10 امتیاز داشت و یه بچه هم اختلاف دو امتیاز رو می دانست پس حرفهایی منطقی بزنید .
همین کادر نوجوانان نفت آبادان با نصف امکانات شما نونهالان نفت را نایب قهرمان ایران و نوجوانان را چهارم و چندین بازیکن به تیم ملی دادن امسال هم اگه یک دهم امکانات و شرایط شما را داشتن الان به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود میکردن قبول داریم که ناراحت هستی شاید پست مربیگریت رو از دست بدی و مورد انتقاد قرار بگیری اما اگه سال بعد هم مربی بودی تیم قویتری بساز و دوباره به لیگ برتر صعود کن در آبادان هیچ وقت تبانی نبوده و نخواهد بود و دست از این عادت نادرست بردارید که هر ساله به تیمی اتهام تبانی می زنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
1
1
با سلام
من خوزستانی مقیم بوشهرم و همه بازی های نوجوانان بوشهر رو نگا کردم تیم بسیار خوب و متعصبی بود اما بازی با تیم ضعیف گچساران خیلی برام جالب و عجیب بود که بازیکنان بوشهر خیلی بی انگیزه و اکثرا توی زمین راه می رفتن و بازی خیلی مشکوک و بوی تبانی می داد و بازیکنان گچساران از زدن گل های بیشتر هم عاجز بودند .
نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
2
ناشناس، آشنا، کدام امکانات ما بیشتر از شما بود. به قول خودتان آبادان پر از استعداد است. پس چرا امسال جا زدید. چرا مجبور به تبانی شدید. شما دور برگشت فقط دو امتیاز گرفتید و تنها یک گل زده بودید آن هم چهار بر یک از نفت اهواز شکست خوردید. اینقدر به تیمتان ننازید. اگر دوست صمیمیت آقای ... نبود الان سقوط کرده بودید.حتی یک آدم غیر فوتبالی نتایج بازیهای شما را ببیند متوجه تبانی میشود. چرا در همین دفاعیه دروغ ميگوييد. تیم برق شیراز با هماهنگی شما ۹صبح به آبادان رسیده و طبق تحقیقاتی که انجام دادیم اتوبوس خراب نشده.اگر برق جوانمردانه بازی میکرد کمتر از ۵تا به شما نمی زد.
کریم دلفی کارشناس ورزشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
1
1
،:
باسلام
درخصوص گزارشی که تحت عنوان (فاجعه درلیگ برترفوتبال نوجوانان کشور )منتشرنمودیدمطالبی جهت تنویرافکارعمومی وخوانندگان محترمتان به استحضار می رساند!
۱-تیم فوتبال نوجوانان نفت وگازگچساران درگروه ٣قرارداشت این تیم درتمام مسابقات دوررفت نتایج رابه حریفان خودواگذارنموده است وتنهایک امتیازکسب نموده است!
نفت وگازگچساران ازاولین تاآخرین روزمسابقات تیم قعرنشین گروه٣ بوده است وهمیشه یکی ازتیم های کاندیدای سقوط ازاین گروه محسوب می شد!
٢-تیم نوجوانان صنعت نفت آبادان یکی ازتیم های همیشه حاضر دراین رقابتهامی باشدکه این فصل علیرغم ارائه بازیهای زیبا، اسیربدشانسی های فوتبال گردید!این تیم دردوررفت یکی از4تیم بالانشین ویکی ازمدعیان اصلی صعودبه مرحله دوم نوجوانان کشوربود!حدود۶بازیکن تیم نوجوانان صنعت نفت آبادان سابقه دعوت به تیم های رده پایه کشورازجمله نونهالان رادارند!پس نمی توان ادعانمودکه تیم نفت آبادان ضعیف می باشدوتوانایی کسب این نتیجه رانداشت!
٣-درروزآخرمسابقات گروه٣شاهین شهرداری بوشهرمیزبان تیم نفت وگازگچساران تیم قعرنشین گروه بود!تیم شاهین بوشهردرهفته ماقبل آخردرزمین فولادخوزستان میهمان این تیم بود!ونیمه اول باحساب یک برصفرازقهرمان ٣دوره اخیرنوجوانان کشورجلوتربود!که درپایان بانتیجه٢بر۱مسابقه رابه حریف قدرتمندخودواگذارنمود!تیم بوشهری ٢هفته پیش ازاین نیزتوانسته بود درزمین نفت اهواز یکی ازتیم های پرقدرت لیگ برتر نوجوانان را باحساب ۱برصفرشکست داده بود! باتوجه به این توضیحات چگونه ممکن است تیم قعرنشین جدول درخانه حریف رده چهارمی بانتیجه٢بر۱به پیروزی برسد؟(این نتیجه جای بررسی دارد)
۴-تیم نوجوانان برق جدید شیراز علیرغم اینکه به عنوان تیم دوم همراه بافولادخوزستان به دوردوم صعودکرده اما بابررسی نتایج این تیم می توان به خوبی به ضعف آشکارخط دفاعی این تیم پی بردشکست ۶برصفردر روزاول مسابقات درمقابل فولادخوزستان مؤید این گفته ها می باشد!
۵-درخصوص تأخیر ٣۰دقیقه ای که باشگاه نفت وگازگچساران به آن معترض شده است باید عنوان نمود که درروز شنبه ٣۰بهمن ماه به علت پدیده گردوغبار وهجوم ریزگردها به استان خوزستان ازجمله شهرستان آبادان امکان برگزاری این مسابقه وجودنداشت (تمام مداراس،ادارات استان دراین روزازطرف مدیریت بحران استان خوزستان تعطیل بود) اماچون این مسابقات باید همزمان در یک روز برگزارمی شد باتشخیص داوران وناظر فدراسیون، مسابقه رأس ساعت مقرر برگزار گردید!
تیم های خوزستانی ازجمله تیم نوجوانان صنعت نفت آبادان به علت آشنایی بااین شرایط سخت ونامتعارف جوی، توانستندبه بهترین شکل ممکن ازاین شرایط جوی بهره ببرند وحریف قدرتمند خود را با نتیجه ۶بر۱ شکست بدهند (همانگونه که درلیگ برترجام خلیج فارس رقابت بین دوتیم استقلال تهران وماشین سازی درزمین برفی وناهموار تبریزبرگزارگردید ویاتیمهای شمالی چون سپیدرودرشت، خونه به خونه،پدیده ساری ، ملوان و... درزمینهای باتلاقی ازحریفان خود پذیرایی می کنند)
۶-نکته پایانی اینکه تیم نفت وگازگچساران به جای زدن اتهام به دوتیم ریشه دار (صنعت نفت آبادان وبرق جدیدشیراز) بهتربود تیم خودرابرای مسابقات لیگ برترنوجوانان کشور تقویت می کرد تاسرنوشتش به روزآخر مسابقات کشیده نشود!
لازم به ذکراست باشگاههای صنعت نفت آبادان وبرق جدید شیراز حق خودرا برای پیگیری حقوقی اتهامات مطرح شده توسط مسئولین نفت وگازگچساران را از مجاری قانونی همچنان محفوظ می دارد!
✍کریم دلفی کارشناس وتحلیل گرورزشی
گچسارانی
|
Netherlands
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
2
کریم دلفی تحلیل شما از سه تیم نفت آبادان، نفت گچساران و برق شیراز غلط و مغرضانه است.
اولا تیم نفت گچساران پایان دور رفت در رده ششم قرارگرفت و همین شاهین را در گچساران دو بر یک شکست داد (همین عدم بی اطلاعی شما از مسابقات را میرساند)
۲-در دور برگشت تیم نفت گچساران با جذب سه بازیکن نقاط ضعف خود را پوشاند و نتایج خیلی خوبی گرفت، برعکس تیم قدرتمند نفت آبادان به قول شما در دور برگشت از شش بازی فقط یک گل زد و دو مساوی کسب کرد که این نشان از ضعف مفرط تیم آبادان در دور برگشت را نشان می دهد
۳-چطور شد تیمی که در شش بازی یک گل زده، در یک بازی یکباره شش گل میزند آن هم به تیم قدرتمند برق شیراز که یک هفته مانده به پایان مسابقات به دور دوم صعود کرده. آقای که خود را ورزشی نویس معرفی کردید.این مدرک ورزشی ات را کجا گرفتی؟ کاش کمی تحقیق می کردید بعد مطلب را چاپ می کردید.
جواب مربي گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
1
1
سلام
شما زماني كه ميگيد حاضر شديم به تيم شيرازي كمك مالي كنيم تا به ابادان بيايند تا ما در ليگ بمانيم اين تباني نيست؟ بجاي اينكه تيم خودتان را با تيم ابادان مقايسه كنيد كمي بيشتر فكر كنيد. مگر تيمي كه يك بازي يا چند بازي نتيجه نميگيره بايد تا اخر به همين شكل باشه. داور نيمه اول براي صنعت يك پنالتي صد در صد و در نيمه دوم هم گل زيباي احمد شريعت زاده را قبول نكرد. مردم ابادان فهيم هستند .شماهمين حرفها را ميزنيد كه جلوي فرهنگ سازي در فوتبال گچساران را گرفته ايد. تباني در فوتبال ابادان جايي ندارد.و اين را در خودتان جستجو كنيد. منتظر راي فدراسيون فوتبال و كميته اخلاق بمان تا زير پايت سبز شود.برويد و كمي با تماشاچي هايتان صحبت كنيد تاحرمت تيم ميهمان را نگه دارند .كمي منطقي تر صحبت كنيد و براي ماندن در ليگ به اين تيم و ان تيم تهمت نزنيد. عزيز من در مورد اون بازي كه شما مقابل ما در ابادان انجام داديد كه فقط دفاع گرفته بوديد .تماشاچي هاي تيمتان از بس كه به تيم ميهمان و هواداران اون فحاشي ميكنن كه هنگام بازي تيمتان مقابل هر تيمي همراهي نميكنند چون خودشون ميدونن چه دسته گلي به اب دادن. در پايان براي اين صحبت هاي شما تاسف ميخورم.
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
1
1
درود بر ابادان و تيم صنعت نفت و اين وصله ها به فوتبال ابادان نميچسبه.
جواب دلفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
2
جناب آقاي دلفي،
واقعا حيف اسم كارشناس كه روي خودت گذاشته اي.
در پاسخ به مطالب شما لازم است چند نكته را ياداور شويم تا ياد بگيري كه كارشناسي يعني چه:

1- اولا نفت و گاز دور رفت سه امتياز گرفت نه 1 امتياز . لطفا سطح معلوماتت را افزايش بده بعد نظر بده. ما به ناداوري و بدبياري ها باختيم و تاوان پاك بودن خود را درنيم فصل اول پس داديم.
2-نفت وگاز 6 سال با روند رو به رشد حضوري مستمر و با برنامه در ليگ برتر كشور را دارد ولي دست به آوردن بازيكن تقلبي و.....نمي زند و نخواهد زد.
3-ما هم در اهواز از فولاد خوزستان يك هيچ جلو بوديم و اين دليلي نمي شود كه قوي تر بوديم .شما چه كارشناسي هستي كه اين گونه تحليل مي كني.
4- اگر كوچكترين اطلاعات و آگاهي از فوتبال داشته باشي ميدانستي كه تاخير يا عدم برگزاري بازي هاي همزمان بايد طوري باشد كه دو بازي همزمان انجام مي شد.اگر گرد و غبارزيادبود پس بازي نبايد برگزار مي شد،پس چرا بازي برگزار شد.
5-تيم نوجوانان نفت وگاز گچساران همچنان به راه درست خود ادامه خواهد داد و با تمام توان جلوي ناپاكي ها خواهد ايستاد.
6- از تمام مربيان فوتبال پايه ايران بپرس كه پاك ترين تيم ايران چه تيمي است.حتما متوجه مي شوي.
7-اين نتيجه فاجعه بار آبادان و برق شيراز در تاريخ خواهد ماند و روزي وجدانهاي بيدار به حقانيت نفت وگاز اعتراف خواهند كردومنتظر چنين روزي باشيد.
8- در پايان به شما نصيحت مي كنيم دست از كارشناسي خودت بردار و شغل ديگري انتخاب كن و وجدان را قاضي كن، زيرا هيچ آدم فوتبال فهمي اين نتيجه را معقول نميداند.پاسخ گريه هاي نوجوانان پاك و بي گناه نفت وگاز گچساران در روز آخر مسابقات كه يك سال تمرين كردند و عرق ريختند سقوط به دسته پايين تر نبوده و نخواهد بود.

در پايان عرض كنيم تاريخ فوتبال آبادان بزرگاني مثل مرحوم دهداري ها، بشاگردي ها را دارد كه افتخار همه ايران هستند نبايد دست به چنين كاري ميزد حتي اگر سقوط مي كرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
2
آقای مربی گچساران . اصلا میدونی چیه دوست داشتیم تبانی کنیم . حالا بیا برو ثابتش کن . توی لیگ دسته دو خوش بگذره . هاهاها .
جواب مربي گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
2
0
آقاي محترم همه چيز با كلك بازي كه نميشه.شما اگه تيم قدرتمندي بوديد به اين روز نمي افتاديد. اون روز احمد شريعت زاده چهار گل زد كه داور يه گل را قبول نكرد و بچه ها درخشيدن. فكر نكن تيم شيراز سعي خودشو نكرد سعي كرد ولي ميدوني ماجرا چه بود باد يكطرف بود در نيمه اول بچه هاي نفت بازي را مديريت كردن و در نيمه دوم از جهت باد هم استفاده حداكثري كردن. شما اگه بفكر يكسال تمرين و گريه اون روز اخر بچه هاتون هستيد اين را بدونيد مگه فقط شما تمرين كرديد و سعي كرديد و عرق ريختيد بقيه تيمها خوابيده بودند.عزيز من همه عرق ريختن و يك فصل زحمت كشيدن و اگر مربي بودي يكطرفه قضاوت نميكردي و همه را به يك چشم ميديدي. صحبت هاي كارشناس محترم آقاي دلفي را هم گوش كن كه برا آينده فوتباليت خوبه و اگر بنا باشه كسي شغلشو عوض كنه اون شماييد .ديگه هم وقت مارا بيشتر از اين نگيريد و اگر اين را بيان ميكنيد كه سه چهار بازيكن در نيم فصل دوم گرفتيد و پوشش داديد تيم ما هم دچار يه مشكلاتي شد و گرنه هيچ تيمي تيم مقتدر صنعت نفت را شكست نميداد. در پايان اين را بگم اگه بفكر فوتبالتون هستيد سعي كنيد فرهنگ سازي كنيد و تيم ميهمان را احترام كنيد تا بيشتر رشد كنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
1
1
درود بر آقاي شجاعي و سمير شاوردي و بچه هاي تيم نوجوانان صنعت نفت. آبادان برزيييييييييلته
خطاب به جواب مربی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
1
اگه خوب بلدی لالایی بگی برای خودت بگو .تو گفتی و ما باور کردیم .شما خوب بودید و شیراز هم جنگید.اقای دلفی برای شما کارشناس است بگو برایتان کارشناسی کنه سال اینده به این روز نیفتید.کارشناسی اقای دلفی را تو قاب بذارید.ما ادعا تیم قدرتمندبودن نکردیم ما دنبال فوتبال پاک هستیم .اگر در کوچه و پس کوچه باشد.
امیدبخش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
درپاسخ مربی گچسارانی
سعی میکنم به صورت خلاصه ومفیدپاسخ همه سوالات ومطالب رابدهم.
۱-جناب مربی نفت وگازگچساران واقعابایدبرای شمامتاسف بودکه سعی می کنید جواب منطقی مربی نفت آبادان وکارشناس محترم استاددلفی را با ادبیات خاص خودتان بدهید. هیچ وقت فوتبال خوزستان وعلی الخصوص آبادان راحتی در رویاهایت بافوتبال یاسوج مقایسه نکن. توخبرداری درزمان حشمت مهاجرانی که ۱۱بازیکن اصلی تیم ملی خوزستانی بودند ۶نفرازآنها آبادانی هستند؟ سمیرشاوردی،ابراهیم تهامی،شریفی نسب، ودهها بازیکن نمونه ای از اقیانوس همیشه جوشان فوتبال آبادان بوده اند که درفوتبال ایران درخشیدند.
٢-درهیچ جای آیین نامه ننوشته که دراین رده دوبازی همزمان برگزارشود. مگراینکه شرایط برای این دیدارها فراهم باشد وتاخیر نیم ساعته که شما مدعی آن هستید ممکن است در هر مسابقه ای پیش بیاید.
٣-واقعا باید برای جنابعالی تأسف خورد که بجای قبول واقعیت ها سعی می کنید بامنطق خودتان پاسخ بدهید، ازتمام باشگاههایی که دراین چندساله وخصوصا این فصل به گچساران آمدند از رفتار غیرحرفه ای تماشاگران شما گفته اند. واقعاکدام منطق واستدلالی دارید که بتواند جواب توهین های رکیک تماشاگرانتان رابه بازیکنان ۱۴ساله ویا۱۵ ساله رابدهد؟ این بچه ها مگر چه جرمی مرتکب شده اند که باید شاهد پرتاب انواع ترقه وفحش های رکیک تماشاگرانتان باشد?
۴-اگر جنابعالیT جناب دلفی رانمی شناسید مقصراونیست! اماجهت اطلاع شمابگویم ایشان بابیش ٣دهه کارشناسی وتحلیل وخبرنگاری درسطح اول کشور یکی ازمفاخربزرگ روزنامه نگاری خوزستان وایران می باشد.جناب دلفی علاوه برآن تدریس دردانشگاه وآموزش وپرورش و...شخصیتی فرهنگی وفرهیخته هست که مقالات ونوشته های اودر روزنامه های کثیرالانتشار وسایت های مختلف همواره مورداقبال مربیان ورزشکاران وخوانندگان حرفه ای ورزش بوده است.
۵-به شمایک نصیحت می کنم بهتراست به جای اتهام زنی به فوتبال آبادان وخوزستان بروید وعلم فوتبالی خودتان را اضافه کنید وجهت یادآوری به شما هم بگویم افتخارامسال تیم فوتبال بزرگسالان نفت وگازگچساران بخاطرداریوش یزدی وبازیکنان خوزستانی آن بوده است پس بهتر است کمی منطقی وقدرشناس باشید من هم باصحبت های دوست کاربر دیگر موافقم که صحبت های جناب دلفی رابهتراست قاب بگیرید .
موفق باشید
در جواب شما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
0
دراين که فوتبال خوزستان گذشته پر افتخار دارد ما هم قبول داریم. روزگاری فوتبال خوزستان حرف اول را در ایران ميزد. این چه ربطی به تبانی داره. تبانی آقای ... را به فوتبال زیبای آبادان ربط ندهید.
۲-از قرار معلوم شما هم مثل آقای دلفی بی اطلاع هستید که این دو بازی از حساسیت خاصی برخوردار بود و ما با فدراسیون هماهنگ کرده بودیم و قول داده بودند که بازی را همزمان شروع کنند. شرایط برای برگزاری بازی کاملاً فراهم بود اما متاسفانه در آبادان شرایط طور دیگری رقم خورد
3-متاسفانه در سراسر ایران تماشا گران رعایت نمی کنند و من هم رفتار آنها را تایید نمی کنم مگه تماشاگر آن نفت آبادان به تیم های حریف توهین نمی کنند. آنها به مربیان خودتان هم توهین می کنند.
۴-اقای دلفی هیچ وقت نباید در رابطه با این بازی دست به قلم می شد. یک ورزشی نویس هیچ موقع در این مسائل شرکت نمی کند. آقای دلفی امیدوارم ديگه بدون اطلاع در این مباحث شرکت نکند همچنین خود شما را هم توصیه میکنم.
۵-این نصیحت را به مدیران خوزستان کنید تا بروند علمشان را زیاد کنند. آقای یزدی را شما قبول نداشتید و همچنین چند بازیکن خوزستانی که الان دارن برای ما بازی می کنند. همین مربی و بازیکنان که از خوزستان رانده شدند در گچساران به اوج رسیدن و دو تیم استقلال و فولاد را حذف کردند، فولاد نوین را هم رفت و برگشت به زانو در آورد.
همه چیز در کمیته اخلاق روشن خواهد شد.
پاسخ به مربي گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
1
ببين آقاي محترم شما هم مثل اينكه حرف حساب حاليت نيست و مثل تماشاچيان هستي. مگر نسپردي به كميته اخلاق .پس منتظر باش تا زير پايت سبز شود.دنيا و ابادان قهرمان.دنيا و استعداد نهفته.دنيا و تكنيك برزيلي ابادان كه هر تيمي را به زانو در خواهد اورد درصورتيكه اراده كند.برايتان بايد تاسف خورد.
سمیر شاوردی
|
Germany
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
1
سلام آقای مربی گچساران من دیگه نمی خواستم جوابت را بدم چون منطق و احساسات و طرز تفکر شما برای من و همه مردم مشخص شد و همه فهمیدن که از ناراحتی زیاد چه حرفهایی نادرستی زدید مگه ما و شما چند امتیاز داشتیم که توی محاسباتمون اشتباه کرده باشیم . مافقط 10 و شما فقط 8 امتیاز داشتین واقعاً این حرف شما خیلی خنده دار و بچه گانه بود و همین آقای دلفی کارشناس خوب استانمون همیشه بعد از بازی ها تحلیلی از بازی تیم های خوزستانی و جدول مسابقات رو توی گروه های مجازی منتشر می کرد و همه استفاده می کردیم .
نمیدونم از کدوم منطق و فوتبال پاک صحبت کردین ؟ اگر به نتیجه بازی ما معترض بودین محترمانه نامه ای به کمیته اخلاق می نوشتین و مستندات خود را ارائه می دادین . نه اینکه بی دلیل تهمت تبانی به دو تیم خوب ریشه دار و قدیمی مملکت در فضای مجازی می زدید ایا در این چند سال نتیجه ای از این اتهامات بی مورد گرفته اید ؟ شما برای فرار از شکست و ناکامی و چسبیدن به نیمکت مربیگری این عمل زشت رو انجام دادین و باید از این دو تیم بزرگ عذرخواهی کنید . آقای محترم زمانی که شما گل دوم خودتون رو زدین ما 2 بر 1 جلو بودیم و نیازی به تفاضل گل نداشتیم . بازی هم کاملاً در دست بچه های ما بود .
برق شیراز خصوصی اداره می شود و مثل ما هم مشکل مالی داشت و در همان هفته تیم جوانانش به دلیل مشکلات مالی به درود برای انجام بازی سفر نکرد نوجوانان این تیم حق داشت یک بازی در زمین حاضر نشه اما برای رعایت بازی جوانمردانه و با انگیزه در آبادان حاضر شد مربی شیراز حق داره هر طور دوست داره ترکیب تیمش رو ارنج کنه و ربطی به من و تو ندارد همون طور که فولاد قبل از بازی با بوشهر مقابل شما با اینکه پسر من بازیکنشون بود فقط سه بازیکن خود به نام موسوی و عرایض و پسر منو و 8 نفر ذخیره رو به بازی گرفت و نیمه دوم باویه رو بازی داد که به شما گل زد آیا اگر شما بازی رو می بردین ما به باشگاه فولاد می توانستیم اعتراض کنیم؟ اگه بنا بود بازی ها همزمان شروع بشن همون هفته ما قبل آخر که با فولاد در گچساران بازی داشتین بازی شما فکر کنم 45/1 دقیقه و بازی ما در گناوه به دلیل بازی تیم بزرگسالان پرسپولیس گناوه ساعت 12 برگزار شد و شما از نتیجه ما اطلاع داشتین که مساوی کردیم و با این وجود فولاد تیم دومش رو بازی داد که همه چیز دست شما بود که نتونستین ببرین و موندتون رو در دست خود قرار بدین و اون بازی بود که بازیکتانتون باید گریه می کردن ما هم هیچ اعتراض نکردیم .
وقتی شما به ناحق به ما تهمت تبانی زدین من از حق خودمون دفاع کردم و جوابتان را دادم و مردم خودشان قضاوت خواهند کرد . اما من دوباره سوال خودم را تکرار می کنم و منتظر جواب منطقی شما خواهم بود ؟ چطور تیم شما که تا قبل از بازی با بوشهر هیچ بردی بیرون از خانه نداشته و فقط یک گل اون هم مقابل فولاد زده بود میاد تیم خوب بوشهر که نیم فصل دوم 4 برد و فقط یک باخت مقابل فولاد او نهم در اهواز داشته ، رو به راحتی میبره تازه چندین موقعیت گل ها را خراب می کنه میشه به من بگین تیمی که با تیم دوم فولاد در خانه میبازه چه برنامه و تمریناتی توی یک هفته در نظر گرفته که اینقدر متحول میشه که اولین برد خارج از خانه خودش رو مقابل تیم قدرتمندی که با برد تیمش می تونست به جای جایگاه چهارم سوم گروه بشه داشته باشد . ما به فوتبال پاک اعتقاد داریم و هیچ اعتراضی نداریم و تهمت تبانی به تیمی نخواهیم زد فقط نوع برنامه و تمرین شما رو خواستم که به تجربه ما اضافه شود و استفاده کنیم باید اضافه کنم که گریه های بازیکانتون بعد از برد با بوشهر گریه خوشحالی بود که تجربه برد بیرون از خانه رو بعد از یک فصل احساس کردن از همه خوزستانی ها و مردم ورزش دوست مملکت عزیزمان که با حمایت خود ما رو مورد لطف و عنایت خود قرار دادن تشکر می کنیم . شما هم دوست عزیز می توانید برای اثبات اتهام بی مورد خود پیگیری کنید اما خواهشاً واقع بین باشید و امیدوارم به عنوان مربی فرصتی دوباره ای به شما داده بشه که تیم خوبی بسازین و دوباره به لیگ برتر صعود کنید . موفق و موید باشید .
سمیر شاوردی
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
احسنت آقاي شاوردي كه همه توضيحاتو داديد.اميدواريم مربي گچساران به اشتباهات خود پي برده و از تيم صنعت نفت و برق شيراز عذر خواهي كند.از زحمات شماو آقاي شجاعي هم تشكر ميشود.فقط اين را بگم كه تيم صنعت نفت مدعي قهرماني بود و اگه ميبينيد به اين شكل شده، يك سري مشكلات داشت و گرنه عمرا اگه شما به تيم صنعت نفت ميرسيديد.
جواب سمير2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
فقط يك سوال از شما دارم.

آيا در تنهايي خود اين نتيجه غير واقعي را قبول داريد؟؟؟

يعني قبول مي كني تيمي كه در نيم فصل فقط يك گل زده در يك بازي سخت 6 گل و پنج گل آن را در نيمه دوم بزند؟

خودت و خدايت قضاوت كنيد.
گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
اره احسنت به شاهوردی مربی که بدنبال فوتبال پاک است.اقای شاهوردی من هم منتظر همین جمله بودم تا این قضیه را پایان دهم.شما می گویید مربی شیراز دوست داره هر طور دلش می خواهد تیمش را ارنج کند . این میشود همان تبانی .تیمش را در مقابل شما به میل خودش چید نه به خاطر بازی جوانمردانه.ایشان باید بازی جوانمردانه را رعایت می کردند و با تمام قوا در مقابل شما بازی می کردند.متاسفانه اینچنین نشد و به قول شما به میل خودش بازی کرد.شما می گویید اتوبوس تیم برق شیراز در راه خراب شد واین تیم چهار صبح به ابادان رسید.چه اجباری بود که این را بگویید.اقای ... دوست عزیز شما تیم برق راساعت 11 شب قبل از بازی به راه انداخته و ساعت 10 صبح به ابادان رسیده .این حرکت یعنی چه ؟می توانی بعنوان یک مربی لیگ برتر جوابی منطقی بدهی ؟بازیکنی که بازی دارد شب قبل بازی باید ساعت چند بخوابد.این یعنی همان که خودت گفتی :به میل خودش بازی کردن ؛نه جوانمردانه بازی کردن.جوابم را گرفتم.البته شما می توانید کتمان کنید و خودتان مقصر این قضیه ندونید روی سخن ما با مربی تیم برق است.
در جواب اخرت هم بگوییم تیم نفت گچساران پنج سال مقتدرانه در لیگ برتر فعالیت کرد و سال به سال بهتر شد. متاسفانه امسال از وزرات نفت بخشنامه ای صادر شد که نفت گچساران باید 70 درصد بازیکنانش را از فرزندان کارکنان نفت استفاده کند و به علت اینکه در شهرستان ما با توجه به جمعیت بازیکن شرکتی نوجوانان با کیفیت وجود نداشت .مجبور شدیم با یک تیم ضعیف در دور رفت مسابقات شرکت کنیم.اما در دور برگشت با گرفتن تنها سه بازیکن نقاط ضعف خود را بر طرف کردیم و نتایج خوبی گرفتیم طوری که اگر این نتایج را دور رفت می گرفتیم الان مدعی صعود بودیم.
در مورد تبم خوب و با اخلاق فولاد باید عرض کنم اختلاف بازیکن ذخیره تیم فولاد با نفرات اصلی این تیم چندان زیاد نیست که اگر پنج بازیکن اصلی را استفاده نکرد تیمش ضعیف شود و شما الان فکر کنید فولاد با ما تبانی کرده. برعکس بازیکنان ذخیره فولاد با جون و دل مردانه بازی کردند و برنده مسابقه هم شدند.شما هیچ اعتقادی به فوتبال پاک ندارید.
اما در رابطه با برد بیرون از خانه .مگر تیم خودت در ابادان دقیقه 88 از ما گل نخورد که داور مسابقه گل را قبول کرد ولی خط نگهدار ابادانی بازی با اصرار داور را مجبور کرد گل سالم را مردود کند. حرفهای بچه گانه نزنید و دست از این بازی بردارید اگر کمیته اخلاق هم به این موضوع رسیدگی نکند ما همین که حرفمان را به گوش اهالی ورزش رساندیم کافی بود. شاید خبر نداشته باشید ولی از ابادان به ما زنگ می زنند و می گویند در تبانی بازی شک نکنید .بدرود
مربی گچساران
|
Turkey
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
سلام بر مربی ابادان.برای اولین بار می خواهم جوابت را بدهم .تمام این کامنت ها را که خواندی من ننوشته ام .این بار جوابت را می دهم.
اتفاقا خیلی هم محترمانه به کمیته اخلاق نامه نوشتیم و تمام جزییات را برایشان شرح دادیم تا اینکه خبرگزاری خوزستان اسپورت این دفاعیه شما را منتشر کرد و این موضوع رسانه ای شد. از انجا که هم شما و هم اقای دلفی بدون اطلاعات کافی دست به قلم شدید و مطالب کذب و غیر ورزشی نوشتید طرفداران نفت جوابتان را دادند
اکنون من از شما سوال می کنم. چرا در دفاعیه به دروغ گفتید .
اتوبوس تیم برق در راه خراب شد و این تیم ساعت چهار صبح به ابادان رسید.در صورتی که تیم برق شیراز ساعت 11/20 دقیقه از شیراز حرکت کرد و ساعت 10/19 دقیقه به ابادان رسید.
جرا می گویید بازی راس ساعت 2 برگزار شد در صورتی که بازی راس ساعت 2/18 دقیقه یعنی . 18 دقیقه بعداز بازی نفت گچساران و شاهین بوشهر شروع شد.همین دو موضوع کذب شما دلیل کافی برای تایید ادعا ماست و اینکه چرامربی برق شیراز نمی اید از خودش دفاع کند.
من به فوتبال ناب و تکنیکی ابادان احترام می گذارم و این تیم ریشه داررا خیلی هم دوست دارم عاشق بازی برزگزی ؛قاسمپور,عزیزی؛نظری و.... ,بودم و هیج وقت به انها کوچکترین بی احترامی نخواهم کرد.من به عملکرد شخص شما و مربی برق شیراز معترض هستم لطفا از نام نیک فوتبال ابادان برای سر پوش گذاشتن روی کارتان استفاده نکنید.شما درست می گویید طی این پنج سال ما دو بار به کمیته انظباطی شکایت کردیم و هیچ نتیجه ای نگرفتیم ولی الان حرفمان را به گوش تمام مردم فوتبال دوست رساندیم .
متاسفانه نخواسته جواب خودت را دادی اری مربی برق شیراز همان دوست شما اگر می خواست بازی جوانمردانه را رعایت کند باید با ارنج اصلی و با تمام قدرت بازی می کرد و اگر می خواست تبانی کند بقول شما ان طور که خودش دوست داشت باید ارنج می کرد.که همین فرمایش شما را انجام داد.در ضمن از حال و احوال تیم شیراز خوب خبر دارید.از تیم جوانانش از بی پولیشان و....
تیم برق شیراز اگر راست می گوید پول ندارد باید در دور دوم مسابقات شرکت نکند .چنین چیزی محال است
مورد تیم فولاد دوستم در کامنت بالا جوابتان را داده
من نمی دانم شمااز قضاوت کدام مردم صحبت میکنید ما جریان را به هرکس می گوییم بدون شک می گویند تبانی صورت گرفته .این مردمی که شما از انها صحبت می کنید کجاییند تا ما مشاهده کنیم .
در جواب برد بیرون از خانه اولا به تیم شما در دقیقه 88گل زدیم که داور گل را پذیرفت ولی کمک داور مسابقه که از ابادان بود با اسرار فراوان گل را مردود کرد دوما شما مربی هستید مگر تیمی که در چند بازی بیرون از خانه برد نداشت باید تا اخر مسابقات بیرون از خانه نبرد متاسف هستم برای طرز تفکرت سوما اگر به نتایج دور دوم ما یک نظر بیا ندازی خواهید دید که تیم نفت با گرفتن سه بازیکن نقاط ضعفش را پوشش داد و نتایج خیلی خوبی گرفت. بطوری که با شما در خانه باختیم ولی در ابادان مساوی کردیم .درصورتی که حقمان برد بود.
این سوال را من از شما می کنم .شما به ما بگویید در یک هفته پایانی مسابقات از چه سیستمی استفاده کردید که تیمی که در دور رفت فقط یک گل زده بود به یک باره شش گل در یک مسابقه ان هم به تیم قدرتمند برق شیراز که یک هفته مانده به مسابقات صعود کرده ؛زدید.لطفا ما را راهنمایی کنید.
شما به نوع تمرین من احتیاجی ندارید شما در یک هفته تیم خودت را متحول کردید همان راه را بگیرید و جلو بروید کارها درست میشود.
زیاد خوشحال نباش اگر به ایین نامه مسابقات رجوع کنی در مورد سقوط تیمها چیزی نوشته نشده شاید دو تیم سقوط کند .امیدوارم سال اینده همدیگر را ملاقات کنیم
پاسخ به مربي گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
ببين عزيز من خوب گوش بده .اينكه تيم برق شيراز كي بخوات حركت كنه و يا اينكه چطور مهره هاشو بچينه و يا اينكه اصلا حضور پيدا كنه و يا حضور پيدا نكنه به خودشون مربوط ميشه و به ما ربطي نداره. پارسال هم تيم نوژن اصفهان به همه تيمها امتياز داد و روبروي فولاد حاضر نشد و براي ما بعد از بازي فولاد امد و بازي كردند و ما بايد اتهام تباني به تيم اصفهاني ميزديم .نه عزيز من اينطور نيست كه .در مورد كميته اخلاق هم بهت بگم که اون اقايان اينقدر باتجربه هستند كه به اين حرفهاي بي اساس و غیر مستند شما گوش نمیدن. در ضمن اگه فكر ميكني كه حرفتان را به گوش اهالي فوتبال رسونديد سخت در اشتباهي. چرا كه غير از كوچك كردن خودتون هيچي رو به گوش اهالي فوتبال نرسونديد. چون هيچ مدرك و دليلي برا حرف خودتان نداريد حالا شد به گوش اهالي فوتبال رسوندن؟ ببين اقا الان هر كس را كه ميبينيد خودش يك مفسر فوتبال شده و فوتبال حاليشه كه چه خبره شما فكر كرديد با اين كارتان به جايي ميرسيد .وقتي ميگيم فرهنگ فوتباليتان پايينه همينه ديگه . فقط بغير از تهمت و حاشيه و بي احترامي هيچي نداريد. اگه فكر ميكنيد كميته اخلاق چاره ساز كارتان است از همان طریق پیگیری کنید. كجاي دنيا اينطوره كه يه مربي هرطور دلش خواست ارنج بچينه معنيش تبانيه؟ و اينكه تيمتان در نيم فصل اول بازيكنان از شركت بوده يا نبوده بخودتان ربط داره .ما هم دچار يه سري مشكلات در نيم فصل دوم شديم از ناحيه بازيكن وگرنه شما كجا و تيم مقتدر برزيل ايران کجا. در خصوص نيمه دوم هم بهتون بگم كه اگر مربي هستيد باید بدونيد تيم ما از جهت باد نهايت استفاده را برد و اين همان نيمه مربيان است كه خوب تونستن بچه ها را توجيه كنند كه اين نتيجه رقم بخوره. احمد شريعت زاده در اين بازي چهار گل به ثمر رساند كه يك گل زيباي ان را داور قبول نكرد و گرنه نتيجه بازي 7 بريك ميشد . در فوتبال هر نتيجه اي احتمال داره بدست بياد شما هيچوقت نميتونيد بگيد چون چند بازي قبل اينطور و انطور بور پس نبايد ميبرديد .اين خنده اور است . براي شما متاسفم كه اينطور فكر ميكنيد .در فصل بعد هم سعي كن بازيكنان شركتي كم بگير و نقاط ضعف خودتو پوشش بديد تا در اخر به هيچ تيمي تهمت نزنيد. سعي كنيد فرهنگ سازي كنيد و احترام تيم ميهمان را داشته باشيد و با حراست ورزشگاه هم صحبت كنيد تا اجازه دهند طرفداران تيم ميهمان در ورزشگاه براي بازيها كه انهم بچه هاي نوجوان هستند وارد شوند. در پايان هم بهت اين نكته را متذكر شوم كه اگر فكر ميكني اهالي فوتبال حرفتو شنيدن سخت در اشتباه هستي و بايد از دو تيم ريشه دار صنعت نفت و برق شيراز معذرت خواهي كني و بيشتر از اين خودتو اذيت نكني .همه چيز را يكطرفه نگاه نكنيد .گفتيد تيم بوشهر را ميبريم و تموم ميشه .اخه يكي به خودتون بگه كه چطور تيم بوشهر را اونهم در بوشهر برديد؟ اين شما هستيد كه افكار تباني در ذهن داريد .ما اصلا معني تباني را نميدانيم چه برسه به انجام دادنش در ضمن تا اين بچه هاي با تعصب هستن اجازه نميدن هيچ تيمي به راحتي از برابرشون عبور كنه. درود بر ابادان و تيم نوجوانان صنعت نفت و اون فوتبال پاك و برزيليش. در پايان اينو بدون و خوب بدون كه آبادان برزيلته.
آبادانیها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
0
0
درود بر آبادان
آبادان آبادانته
یک نفر از بین همه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
0
آقای پاسخ به مربی گچسارانی:
1- چرا وقتی بازیکن های اصلی تیم خارج شدند و فروارد ذخیره وارد زمین شد و پسر شما هم فروارد شد برق شیراز یکباره خسته شد و پسر شما 4 گل زد؟
2- چرا از گلهای دیگر نفت صحبت نمیکنید؟
3- از پنالتی که صحبت کردید چرا نمیگید بر روی چه کسی پنالتی شده؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها